Luc schreef:Tja, bij mij zou zoiets opkomen om in Google te zoeken. En als het echt belangrijk is zoals bij hen, is dat handig.
En ouder zijn dan 50 is nog altijd geen reden om niet op het Internet te kunnen. Ze konden het bvb. eens gevraagd hebben aan Sam of Femke, inderdaad. Tuur schreef daar wel heel zijn brief aan de Koning op die laptop. Trouwens, de stap van Internet naar Google lijkt me heel klein, het is uiteindelijk maar een website als een ander. Maar ja, de spreekwoordelijke frank mag niet te vroeg vallen in een soap
Ja, iets in Google zoeken duurt wel erg lang natuurlijk. Valt absoluut niet te combineren met een full time dagtaak :roll2:
ik bedoelde eigenlijk dat ik er best kan inkomen dat Waldek na een dagtaak bij Sanitechniek én nog inspringen achter de toog van Ter Smissen in de avonduurtjes niet gaat vragen aan Sam en Femke of hij dan eens het een of het ander mag uitproberen op hun laptop.
en geef zo iemand een laptop zonder uitleg erbij, eens zien wat die ervan bakt.
ken leerkrachten bij ons die weigeren met de pc te werken, of dingen op te zoeken op het web. soms ook wel terecht, want wat je googelt is daarom niet altijd juist - er is niemand die controleert of wat op sites gezet wordt, ook de waarheid is!
en Tuur gebruikte de laptop wel, die had dan ook de hele dag niets anders omhanden!
ze hebben geen computer, hebben waarschijnlijk nog nooit gegoogeld, dan is dat wél doen op de pc van een ander die niet eens in de buurt is, niet zo voor de hand liggend, vind ik.
denk er aan, in België zijn volgens de statistieken nog altijd meer mensen zonder internet dan mét.
en ik ken genoeg jonge mensen die thuis geen computer hebben (zelfs studenten op kot) en die ook geen email-adres hebben.
maar uiteindelijk komt het er - natuurlijk - op neer dat de naam googelen in dit geval minder spannend zou geweest zij, nu kunnen ze daar nog efkes op verderborduren he
en dan nu : :ontopic: