Speculaties over Cézar Troisi
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1406
- x 1773
- Contacteer:
Lees juist ergens dat César ergens een verloren zoon zou zijn van Marianne??? Zou wel heel eigenaardig zijn en Simonne achterna die ook haar dochter maar later terugvond??? Iemand dat ook gelezen??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1705
- x 2632
Nieuwtjes over Thuis
Waar heb je dat gelezen?
In de FB-groepen wordt er duchtig gespeculeerd: een zoon van Marianne, een buitenechtelijk kind van Walter zaliger (maar dat zou ik wel nogal cheap vinden, na de zoon van Tania), familie van degene die door Cody is overreden en die wraak komt nemen, familie van Katrien (om dezelfde reden), een zoon van Jean-Pierre de Antiquair (maar die was toch steriel?),...
En sommige sites nemen die speculaties met plezier over, clickbait brengt op blijkbaar
In de FB-groepen wordt er duchtig gespeculeerd: een zoon van Marianne, een buitenechtelijk kind van Walter zaliger (maar dat zou ik wel nogal cheap vinden, na de zoon van Tania), familie van degene die door Cody is overreden en die wraak komt nemen, familie van Katrien (om dezelfde reden), een zoon van Jean-Pierre de Antiquair (maar die was toch steriel?),...
En sommige sites nemen die speculaties met plezier over, clickbait brengt op blijkbaar
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1063
Nieuwtjes over Thuis
Dat van Cody is dan weer een in mijn ogen aannemelijke piste. We wéten dat er na de dood van Katrien nog bagger in de pers verscheen (dus is er nóg een andere Cody-hater, bovendien iemand die wist van die stokoude zaak).
Verder drinkt hij géén wijn, maar wilde hij wél alles weten over de wijngaard, hij vroeg deze week Waldek de kleren van het lijf...
Zou me idd niet verbazen dat Cézar een verborgen agenda richting Cody heeft en dat Marianne gewoon de manier is om daar binnen te geraken...
Beetje zoals de aanvankelijk sympathieke agente Maité die plots in Thuis verscheen, maar de dochter bleek van Chris...
Verder drinkt hij géén wijn, maar wilde hij wél alles weten over de wijngaard, hij vroeg deze week Waldek de kleren van het lijf...
Zou me idd niet verbazen dat Cézar een verborgen agenda richting Cody heeft en dat Marianne gewoon de manier is om daar binnen te geraken...
Beetje zoals de aanvankelijk sympathieke agente Maité die plots in Thuis verscheen, maar de dochter bleek van Chris...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1705
- x 2632
Nieuwtjes over Thuis
Dat zou inderdaad wel een interessante piste zijn.
Marianne en hij hebben die eerste nacht heel lang gepraat, misschien zag hij zo zijn kans om in 'haar' gemeente, het Thuisdorp dus, binnen te geraken.
Maar dit is misschien eerder iets voor de Spoiler-Speculatie-topics
Marianne en hij hebben die eerste nacht heel lang gepraat, misschien zag hij zo zijn kans om in 'haar' gemeente, het Thuisdorp dus, binnen te geraken.
Maar dit is misschien eerder iets voor de Spoiler-Speculatie-topics
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Het lijkt ons inderdaad ook beter om hier verder te praten over wie Cézar Troisi is en wat zijn bedoelingen zouden kunnen zijn.
Spoilers zijn hier welkom, volop speculeren mag uiteraard ook.
Spoilers zijn hier welkom, volop speculeren mag uiteraard ook.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1406
- x 1773
- Contacteer:
@ Satine. Heb dat gelezen naar aanleiding van de Kastaar die ze kregen, maar vraag me niet meer waar (was vroeg 's morgens en vind het niet meer terug! )
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes