Winnie (Ellen Van Oudenhove)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Misschien is haar rol niet langer meer van betekenis, maar toch verdient ze ook wel een eigen topic.

Ik vraag mij soms af wat jonge mensen ertoe brengt om zich te gedragen zoals dit kreng. Winnie zou over lijken gaan om haar doel te bereiken: anderen kapotmaken.
Tenminste, die indruk heb ik wel.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: di 25 mar 2025, 10:03 Tenminste, die indruk heb ik wel.
En ik denk dat je indruk niet verkeerd is. Jammer genoeg zijn er altijd nog van die jongeren die het licht in iemands anders ogen niet kunnen zien schijnen. Jaloezie, wraak,dominantie,...zoveel eigenschappen die zoveel kwaad kunnen doen en andere jongeren hun leven verpesten. Ik heb mij altijd afgevraagd: is dit aangeboren?? Zit dit in de genen?? Zit het in de opvoeding?? Alles tezamen zal wel de oorzaak zijn zeker van dit soort pesterijen?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Alain D
Nog geen rang
x 6

Bericht door Alain D »

satine schreef: di 25 mar 2025, 10:03 Ik vraag mij soms af wat jonge mensen ertoe brengt om zich te gedragen zoals dit kreng.
Er bestaan ook vrouwelijke psychopaten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Alain D schreef: di 25 mar 2025, 13:33 Er bestaan ook vrouwelijke psychopaten.
En dus?
Ik heb nergens beweerd dat het alleen over mannen gaat, zelfs niet alleen over jongeren :!:
En ook helemaal niet dat het hier over psychopaten gaat.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Nu ze klacht heeft ingediend zal Robin wel de sigaar zijn! Hij heeft z'n verleden en de jeugdrechter zal hier niet mee kunnen lachen. Hopelijk vindt hij argumenten, getuigen genoeg om die aanklacht te counteren. Maar ik vrees ervoor.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Als de andere meisjes een beetje fair zijn kan hij nog gered worden. Maar ik vrees er ook voor daffy duck.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mja, Robin heeft Winnie wel aangevallen, het is niet omdat zij die filmpjes gepost heeft om zo Robin een serieuze hak te zetten, dat dit zomaar kan.
De wet is nog altijd de wet.
En daar gaan getuigenissen niet veel aan veranderen, ze gaan misschien wat verzachtende omstandigheden kaderen. Maar of de jeugdrechter daar rekening zal mee houden?
Dat valt nog af te wachten.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Maar Dieter en zijn collega moeten toch ook gezien hebben dat Robin zijn hoofd kletsnat was van dat toilet. Dat zijn ook slagen en verwondingen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: wo 26 mar 2025, 10:22 En daar gaan getuigenissen niet veel aan veranderen, ze gaan misschien wat verzachtende omstandigheden kaderen. Maar of de jeugdrechter daar rekening zal mee houden?

Inderdaad. Het gebeurt te vaak in Thuis dat "foute dingen doen om de goeie redenen" (Marianne, Vince, Karin...) door de rechtstreekse betrokkenen (Tom, Eddy en nu Dieter/Waldek) wordt goed gepraat en verder zonder zware gevolgen blijft. Nee - wat Robin (én Karin) om wat voor reden ook deed, was niet OK en dat hij (en hopelijk zij) hiervoor gestraft gaat worden is maar doodnormaal.
0 x
Gesloten