Fabian Janssens (Wouter Declerck)
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Een goeie start voor FABIAN
De ene hufterige vader opgevolgd door de ander

De ene hufterige vader opgevolgd door de ander
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Gelukkig zijn er nog acteurs die dit soort creepy rollen willen spelen, dus welkom Fabian 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk dat veel acteurs/actrices zulke rollen heerlijk vinden om te spelen.
Het ging wel over het peronage.
Het ging wel over het peronage.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Met stip 'Vader van het Jaar'
Hij doet zelfs niet de moeite om zijn gekwetste knokkels te verbergen. Zet hij zijn (minderjarige?) dochter nog buiten ook.
Hopelijk vindt Artemis elders een warme thuis - slechter dan bij haar vader kan moeilijk.

Hopelijk vindt Artemis elders een warme thuis - slechter dan bij haar vader kan moeilijk.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
De kans zit er dik in dat de "oh wat ben ik zo professioneel" (ik overschrijd telkens de grens beroep/privé) psychiater van dienst haar onder haar vleugels (en dak) zal nemen, net zoals Sunny met Thérèse deed.
Wat die vader betreft. Ze moet ivm de mishandeling haar mond houden en tegelijk zet hij haar aan de deur omdat ze een meisje heeft gekust. Die Fabian spoort niet en zou best gewoon uit roulatie (= de samenleving) gehaald worden
En die moeder "was akkoord" zei hij er nog bij. Vreemd!
Wat die vader betreft. Ze moet ivm de mishandeling haar mond houden en tegelijk zet hij haar aan de deur omdat ze een meisje heeft gekust. Die Fabian spoort niet en zou best gewoon uit roulatie (= de samenleving) gehaald worden

En die moeder "was akkoord" zei hij er nog bij. Vreemd!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik vermoed dat dat geheel onder vrijwillige dwang is

Ik bedoel dus: Artemis is gekleurd, dus gezien papa blank is zal mama waarschijnlijk ook van kleur zijn.
Gezien papa toch zo'n gezellige en vooruitstrevende man is, zal mama hoogstwaarschijnlijk financieel van hem afhankelijk zijn (want er wordt bij het zaalvoetbal toch gerefereerd naar de moeilijke thuissituatie).
Mama zal dus weinig andere keuze hebben dan akkoord gaan als ze niet wil eindigen als Artemis.
Maar dit is speculatie voor mijn rekening.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Volgens mij kan je je minderjarige kind toch niet zomaar buiten zetten ?
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Hopelijk kan Artemis van bij hem weggaan, bijvoorbeeld via de jeugdrechtbank.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Dank dat ze in het huis van Anna zal eindigen. Misschien een goede optie!frankeneddy1 schreef: wo 29 jan 2025, 16:34 Hopelijk kan Artemis van bij hem weggaan, bijvoorbeeld via de jeugdrechtbank.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik geloof toch dat n ouder altijd voor je moet zorgen tot n bepaalde leeftijd ? En zelfs als je wil verder studeren en op kot en de ouders willen dat niet , moeten ze dat betalen (als de schoolresultaten goed zijn).
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik ken iemand die op zijn 17de is buiten gezet vanwege zijn geaardheid, die heeft zijn studies helemaal zelf betaald, nooit een cent van zijn ouders gekregen.
Hij kreeg wel de kinderbijslag en de studietoelage op zijn rekening zo gauw hij meerderjarig werd, maar verder heeft hij altijd zijn boontjes zelf gedopt als werkstudent.
Hij had zijn ouders voor het gerecht kunnen slepen, maar besefte ook wel dat hij dan alle bruggen definitief achter zich zou verbranden.
Ondertussen zijn we 12 jaar verder, heeft hij een mooi diploma en is de relatie met zijn ouders hersteld.
Dus het is niet omdat mensen bepaalde rechten hebben, dat ze er altijd gebruik van maken - ook al gaat het over iets dat je misschien zelf wel zou doen.
In het geval van Artemis kan ik me voorstellen dat zij maar al te blij is dat ze niet opnieuw naar huis hoeft te gaan.
Hij kreeg wel de kinderbijslag en de studietoelage op zijn rekening zo gauw hij meerderjarig werd, maar verder heeft hij altijd zijn boontjes zelf gedopt als werkstudent.
Hij had zijn ouders voor het gerecht kunnen slepen, maar besefte ook wel dat hij dan alle bruggen definitief achter zich zou verbranden.
Ondertussen zijn we 12 jaar verder, heeft hij een mooi diploma en is de relatie met zijn ouders hersteld.
Dus het is niet omdat mensen bepaalde rechten hebben, dat ze er altijd gebruik van maken - ook al gaat het over iets dat je misschien zelf wel zou doen.
In het geval van Artemis kan ik me voorstellen dat zij maar al te blij is dat ze niet opnieuw naar huis hoeft te gaan.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Bij Artemis liggen de kaarten anders natuurlijk. Als die vader/ouders voor de rechtbank moeten komen, dan is de kans op herstel ook heel klein en dan wachten haar heel andere uitdagingen, werken en studeren is bv niet iedereen gegeven. Maar zover zijn we nog niet, natuurlijk.
Voorlopig gaat het om tijdelijke opvang en dan kan ze bij dokter Anna terecht. Vreemd (of typisch Thuis, was ook al zo bij Thérèse) dat er buiten die ouders niemand in de picture is, geen grootouders, tantes etc.
Voorlopig gaat het om tijdelijke opvang en dan kan ze bij dokter Anna terecht. Vreemd (of typisch Thuis, was ook al zo bij Thérèse) dat er buiten die ouders niemand in de picture is, geen grootouders, tantes etc.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 6
Zolang een kind, onafhankelijk van de leeftijd en meerderjarig of niet, niet zelfstandig voor het eigen onderhoud kan zorgen blijven de ouders onderhoudsplichtig als het kind redelijke inspanningen doet om de zelfstandigheid te bereiken ( studeren, werk zoeken,...) en dit uiteraard binnen de financiële draagkracht van de ouders.
Dus kan Fabian zijn dochter niet zomaar 'buitenzetten' maar zoals satine zei, het is niet omdat je bepaalde rechten hebt dat je ze daarom altijd moet afdwingen.
Dus kan Fabian zijn dochter niet zomaar 'buitenzetten' maar zoals satine zei, het is niet omdat je bepaalde rechten hebt dat je ze daarom altijd moet afdwingen.
0 x