Adam Amary (Jasper Heyman)

Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Omdat hij blijkbaar toch wel wat dingen losmaakt bij de kijkers, verdient ook dit personage een eigen topic.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Vooralsnog een irritantie kerel, die doet alsof de wereld rond hem draait...
2 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Heeft die jongen eigenlijk werk of is Niels op zijn zenuwen werken zijn job?
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

frankeneddy1 schreef: za 11 jan 2025, 07:27 Heeft die jongen eigenlijk werk of is Niels op zijn zenuwen werken zijn job?
Denk dat hij bij allerhande verenigingen werkzaam is . En ja, soms irritante verenigingen. Verder heb ik nog, naaqst zweverig gedrag geen enkele zinnige activiteit kunnen waarnemen bij die gast.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hij is toch een 'bekende' dj die ook op grote evenementen draait?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Een dj kan best wel redelijk verdienen, natuurlijk afhankelijk van welke opdrachten die kiest. Bedrijfsfeesten, trouwfeesten, een vaste plaats in een café... Als je eens gaat rondneuzen en tarieven vergelijkt kom je al snel aan een serieus bedrag per maand.
Plus, bij die schimmige milieuorganisatie zal hij ook wel geen vrijwilliger zijn gezien Viv door hem een betaalde job in Berlijn kreeg.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Ik heb die nog niet veelweten draaien :denk:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vraag me af wat Niels en Adam gemeen hebben, Niels ergert zich heel hard aan bepaalde zaken van Adam, oa zijn planten, zijn groene gedachtengoed etc. Omgekeerd houdt Adam er geen rekening mee dat Niels in de examens zit en moet studeren.
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Een bomenkerkhof :doh: terwijl er in het veel onderwijsinstellingen al jaren gerecycleerd papier gebruikt wordt.
Hoe gaat die dan naar het toilet? Zoals in Azië, met een pannetje water en de linkerhand :denk:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

@heidw: :lol:

als die 2 in beeld komen heb ik soms de indruk dat die fase los staat van Thuis en dat we ergens anders terechtkomen, in een ander programma. Hoort er totaal niet bij.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ergens begrijp ik hem wel, de bedoeling van overal laptops en pc's te gebruiken was oosrpronkelijk ook om over te schakelen op een 'papiervrije samenleving', toch wat scholen en kantoren betrof.
Maar er is nog nooit zoveel papier gebruikt (EN weggegooid) als de laatste 20 jaar, denk ik.
Ik heb in een school gewerkt, in de administratie en zag dus hoeveel taken er soms opnieuw weren geprint omdat er ergens een foutje in stond. Aan de leerlingen vragen om dat even manueel aan te passen was blijkbaar geen optie dan.
En soms gebeurde dat ook met cursussen, 1 verbeterde pagina afdrukken en ter vervanging van het blad met de fout gebruiken, was meestal te veel moeite. Dan maar de hele cursus opnieuw.
Onze papiercontaniers zaten elke week propvol.
Gerecycleerd papier of niet - het kan ook anders.

Ontopic: ik vraag me soms ook af wat die twee daar doen - is Adam in de plaats van 'groene' Viv gekomen? Jammer, want zij had tenminste nog een functie in Thuis.
Hopelijk krijgen deze twee ook snel een fatsoenlijke verhaallijn, zodat het voor ons duidelijk is waarom ze daar rondlopen.
En dan liefst niet alleen 'Peter en Lowie het leven zuur maken'.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Adam is gewoon Viv in het kwadraat, hij is dus tenminste 10 keer erger dan Viv, zij zou zeker geen kamer vullen met bomen en planten.
Die woonkamer is eigenlijk een soort verlengde van de serre van de Leuvense kruidtuin.
0 x
taaigetje
Nog geen rang
x 13
x 34

Bericht door taaigetje »

heidiw schreef: wo 15 jan 2025, 00:20 Een bomenkerkhof terwijl er in het veel onderwijsinstellingen al jaren gerecycleerd papier gebruikt wordt.
Hoe gaat die dan naar het toilet? Zoals in Azië, met een pannetje water en de linkerhand
Euh...al eens op een modern Japans toilet gezeten :whistle:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

taaigetje schreef: wo 15 jan 2025, 22:21 Euh...al eens op een modern Japans toilet gezeten
Ik ken die toiletten maar helaas nog niet in Japan geraakt. Maar het pannetje heb ik in andere Aziatische landen veelvuldig zien passeren :yup:
Misschien kan Adam ook zo'n Japans toilet vragen aan Lowie, maar dat zal dan misschien weer teveel water verbruiken..
1 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Als je in de blok zit is het heel belangrijk om regelmatig en voldoende te ontspannen en gezond te eten en te drinken. Ontspannen doe je door een lichte sport, een wandeling, gaan zwemmen, luchtige tv om je hoofd te legen.

Niet door caipirinha’s te gaan drinken en ‘s anderendaags met een kater te moeten blokken 🪵. Heel zijn studiedag was nu om zeep en dat is Adam zijn schuld. En daar de hele tijd bij Niels gaan zitten en te zeveren over de worteltjes van zijn plantjes is ook al geen goed idee. Een student moet in een rustige en stille omgeving kunnen blokken.
0 x
Gesloten