Seizoensfinale 2024
- 
				jeanken
 - Nog geen rang
 - x 2

Seizoensfinale 2024
Wanneer is de seizoen finale?
Met het voetbal zal het waarschijnlijk vroeger zijn?

Met het voetbal zal het waarschijnlijk vroeger zijn?
	0 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

seizoensfinale 2024
Dat is, voor zover ik weet toch 
 , nog altijd niet zeker.
Zie ook dit artikel op showbizzsite.be, bijvoorbeeld.
Daar wordt geschreven dat het waarschijnlijk op 13 juni 2024 zal plaatsvinden, maar het hele stukje staat vol met de "waarschijnlijks", dus waarschijnlijk zijn het nog steeds allemaal aannames.

Zie ook dit artikel op showbizzsite.be, bijvoorbeeld.
Daar wordt geschreven dat het waarschijnlijk op 13 juni 2024 zal plaatsvinden, maar het hele stukje staat vol met de "waarschijnlijks", dus waarschijnlijk zijn het nog steeds allemaal aannames.
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- Kiki_Dee
 - Poster rang 4

- x 173
 - x 551

seizoensfinale 2024
Ik hoop alleszins dat in de seizoensfinale blijkt dat Polly en Leo nog leven

0 x

- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1038

Seizoensfinale 2024
Ongetwijfeld duikt die dag (of de dagen ervoor) plots die doos met pampers toevallig weer op en herinnert Viv zich miraculeus  
 dat Bob die "vergeten" mee te nemen is.

0 x

- 
				ThuisfanNL
 - Nog geen rang
 - x 50

Seizoensfinale 2024
Ik las op HLN dat de seizoensfinale inderdaad op 13 juni zal zijn in verband met het EK Voetbal. Ik ben benieuwd of het seizoensfinale net zo goed gaat worden als de midseasonfinale. 
https://www.hln.be/tv/seizoensfinale-va ... ~a4e347c9/

https://www.hln.be/tv/seizoensfinale-va ... ~a4e347c9/
	0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Seizoensfinale 2024
Inderdaad, de seizoensfinale is op 13 juni op tv, maar kan al eerder op VRT Max bekeken worden.

Bron: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202405 ... 4738917549De allerlaatste aflevering van dit seizoen is al op 13 juni op tv. Dat is bovendien een donderdagavond. Maar vanaf vrijdag 14 juni begint de sportzomer met als eerste het EK voetbal. En dus stopt Thuis wat vroeger.
Van 27 mei tot en met 12 juni kan je Thuis elke dag al vanaf middernacht in preview bekijken op VRT MAX.
	0 x

- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1038

Seizoensfinale 2024
satine schreef: vr 24 mei 2024, 11:21 Van 27 mei tot en met 12 juni kan je Thuis elke dag al vanaf middernacht in preview bekijken op VRT MAX.
Wat eigenlijk heel boeiend is, ik heb de aflevering van vanavond daarnet al in mijn lunchpauze bekeken.
Merci voor het melden, want ik wist dat niet
	0 x

- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1038

Seizoensfinale 2024
Wel opvallend dat er dit seizoen weinig animo is voor de finale.
Andere seizoenen werd er toch druk gespeculeerd hier over wat er allemaal zou kunnen gebeuren, maar nu is het oorverdovend stil daarrond. Zou dit met de vele absurde verhaallijnen (Britt en haar loverboy, het triootje van Frank, Rosa en Simonne, de hele toestand rond Robin en zijn drugsperikelen, Silke en haar euh drugsavonturen, Lowie en zijn drugsavonturen, de ViTA-historie...) kunnen te maken hebben ??

Andere seizoenen werd er toch druk gespeculeerd hier over wat er allemaal zou kunnen gebeuren, maar nu is het oorverdovend stil daarrond. Zou dit met de vele absurde verhaallijnen (Britt en haar loverboy, het triootje van Frank, Rosa en Simonne, de hele toestand rond Robin en zijn drugsperikelen, Silke en haar euh drugsavonturen, Lowie en zijn drugsavonturen, de ViTA-historie...) kunnen te maken hebben ??
	0 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1368
 - x 1725
 - Contacteer:

Seizoensfinale 2024
Ik weet niet hoe ze dit allemaal verwerkt zullen krijgen in dat schamel uurtje! Er is genoeg stof om een hele week mee te vullen. Maar ja, thuis kennende zal er niks grondig aangepakt worden. Hopelijk wordt het geen rollercoaster van emoties die elkaar opvolgen maar wordt alles wat menselijk in beeld gebracht zodanig dat de kijker kan genieten van alles waar een oplossing nog voor nodig is.  

1 x

Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

- 
				nounake
 - Poster rang 5

- x 2250
 - x 189

Seizoensfinale 2024
Ik ben blij dat we er voor enkele maanden vanaf zijn ! Ik twijfel nog of ik ga blijven kijken .

0 x

- taaigetje
 - Nog geen rang
 - x 13
 - x 34

Seizoensfinale 2024
ik heb een tijdje niet gekeken, maar dan word je toch weer even nieuwsgierig. Nu kijk ik af en toe, want mijn man werd het ook beu dat ik vroeg "en...is er nog iets gebeurd dat de moeite is?" met Louis in gedachten...afkicken van een serie is precies moeilijker dan van het spul dat HIJ namnounake schreef: wo 12 jun 2024, 13:54 Ik ben blij dat we er voor enkele maanden vanaf zijn ! Ik twijfel nog of ik ga blijven kijken .
	1 x

- 
				ThuisfanNL
 - Nog geen rang
 - x 50

Seizoensfinale 2024
Zojuist het seizoenfinale gekeken. Ik moet heel eerlijk zeggen dat het niet heel bijzonder denderend vond, maar ben benieuwd hoe het volgend seizoen verder zal verlopen. Maar midseasonfinale was duidelijk wel beter. 
De vragen die er nu achterblijven zijn:
Zal Tamara herenigd worden met Leo en leeft Polly ook nog?
Op wie is er geschoten tijdens het proces van Marrianne en wie is de dader?
Wat zal Abel en zijn vrienden met Britt doen en wellicht ook met Theresé?
Zullen Lowie en Silke echt een koppel worden?
Afwachten tot 2 september tot we antwoorden gaan krijgen op deze vragen. Ik heb zo'n mijn vermoedens wat er allemaal gaat gebeuren.

De vragen die er nu achterblijven zijn:
Zal Tamara herenigd worden met Leo en leeft Polly ook nog?
Op wie is er geschoten tijdens het proces van Marrianne en wie is de dader?
Wat zal Abel en zijn vrienden met Britt doen en wellicht ook met Theresé?
Zullen Lowie en Silke echt een koppel worden?
Afwachten tot 2 september tot we antwoorden gaan krijgen op deze vragen. Ik heb zo'n mijn vermoedens wat er allemaal gaat gebeuren.
	0 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Seizoensfinale 2024
Na een aantal weken niet echt meer kijken, nu uiteraard wel de finale gekeken. Ik vond hem weinig spectaculair, maar dat vind ik nooit zo erg. Ik zie persoonlijk liever mooi gespeelde scènes, en ik heb dan ook wel genoten van de momenten tussen Karin en Dries en Karin en Marianne in de rechtbank. En ook heel erg van de "speech" die Marianne gaf aan de jury, en van Eddy die Nancy en Dieter kwam overtuigen dat Britt in gevaar is. 

Het feit dat Marianne ineens wél een "normale" menselijke reactie liet zien op het ombrengen van Cosyns en daar een heel mooie en nederige verklaring over gaf, als ook het feit dat ze zo expliciet tegen Karin zei dat ze het begreep en haar niks kwalijk nam, doet me wel een beetje vrezen voor Marianne in het volgende seizoen van Thuis. Dat schot belooft - in combinatie met haar gedrag gedurende dit alles - in mijn ogen niet persé veel goeds. Maar goed, misschien valt het ook wel mee dadelijk in september of is er heel iemand anders geraakt.

Verder heb ik toch een beetje moeten lachen met de overenthousiaste verslaggevers in de rechtbank - sorry

Het telefoontje van Leo naar Tamara vond ik een soort van voorspelbaar (niet het telefoontje zelf natuurlijk, maar wel dat ze nu weer iets van hem hoorde) en ook wel apart dat ze eerst dacht dat het Dries was, aangezien ik aanneem dat zijn telefoonnummer toch in haar telefoon staat. Maar goed, kan natuurlijk zijn dat ze daar in de rapte niet op gelet heeft.
Verder kon het gedoe van Tim en Dieter met de drugsdealers me niet zo heel erg boeien, heb ik zoals altijd weer genoten van Eddy, vind ik het wat jammer dat ze van Britt(je
 ) onder deze omstandigheden zo'n naïef en overmatig meegaand meisje hebben gemaakt, en had ik het liefst verder gespoeld tijdens de scènes van Lowie/Silke/Viv. Met alle respect voor de acteurs die hen gestalte geven, want met name "Lowie" en "Viv" vind ik fantastisch, maar ik ben dat hele romantische gezever tussen Viv en Lowie echt compleet beu gezien. Ik sluit me dan ook graag bij Viv zelf aan, toen ze tegen Emma zei dat ze moest stoppen met achter Lowie aan te lopen. 

Alleen jammer dat ze dat na 1 mailtje van hem alweer vergeten was, blijkbaar

Het feit dat Marianne ineens wél een "normale" menselijke reactie liet zien op het ombrengen van Cosyns en daar een heel mooie en nederige verklaring over gaf, als ook het feit dat ze zo expliciet tegen Karin zei dat ze het begreep en haar niks kwalijk nam, doet me wel een beetje vrezen voor Marianne in het volgende seizoen van Thuis. Dat schot belooft - in combinatie met haar gedrag gedurende dit alles - in mijn ogen niet persé veel goeds. Maar goed, misschien valt het ook wel mee dadelijk in september of is er heel iemand anders geraakt.
Verder heb ik toch een beetje moeten lachen met de overenthousiaste verslaggevers in de rechtbank - sorry
Het telefoontje van Leo naar Tamara vond ik een soort van voorspelbaar (niet het telefoontje zelf natuurlijk, maar wel dat ze nu weer iets van hem hoorde) en ook wel apart dat ze eerst dacht dat het Dries was, aangezien ik aanneem dat zijn telefoonnummer toch in haar telefoon staat. Maar goed, kan natuurlijk zijn dat ze daar in de rapte niet op gelet heeft.
Verder kon het gedoe van Tim en Dieter met de drugsdealers me niet zo heel erg boeien, heb ik zoals altijd weer genoten van Eddy, vind ik het wat jammer dat ze van Britt(je
Alleen jammer dat ze dat na 1 mailtje van hem alweer vergeten was, blijkbaar
	0 x

- johan1969
 - Poster rang 5

- x 26
 - x 276

Seizoensfinale 2024
Ik had ook veel meer spanning verwacht. Toch zit ik nog met vragen : wie is er neergeschoten ? Wat is de straf van Marianne ? 
Dat Lowieke terug begint met Silke en Viv komt net terug binnen, was te verwachten ...
En hoe kan zo'n klein kindje als Leo zelf telefoneren ?

Dat Lowieke terug begint met Silke en Viv komt net terug binnen, was te verwachten ...
En hoe kan zo'n klein kindje als Leo zelf telefoneren ?
	0 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Seizoensfinale 2024
Dat vind ik ook best bijzonder.
We mogen toch aannemen dat Bob alle banden met het verleden verbroken heeft toen hij vluchtte met Polly en Leo, dus ik kan me niet voorstellen dat hij het telefoonnummer van Tamara (inclusief een profielfoto die Leo zou kunnen herkennen) nog in zijn nieuwe GSM gezet heeft.
Dat zou dan betekenen dat Leo zelf zou moeten kunnen lezen of het nummer van zijn moeder uit zijn hoofd zou moeten kennen (wat op die leeftijd volgens mij niet tot de mogelijkheden behoort), of Bob moet op een of andere manier tot inkeer zijn gekomen en hem geholpen hebben of zo.
We zullen het vanzelf zien volgend seizoen.
	0 x