Chris Geerinckx (Danny Timmermans)
-
- x 435
Aangezien "Chris voor de vrienden" een blijver lijkt te zijn, toch maar even een draadje geopend voor hem.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Christophe Geerinckx (Danny Timmermans)
Heet die Christophe?
Ik moest echt 2x kijken toen ik die naam in de lijst met personages tegenkwam hier.
Ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit anders heb weten heten als Chris, dus ik geloof dat ik toch eens beter op moet gaan letten...

Ik moest echt 2x kijken toen ik die naam in de lijst met personages tegenkwam hier.

Ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit anders heb weten heten als Chris, dus ik geloof dat ik toch eens beter op moet gaan letten...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Christophe Geerinckx (Danny Timmermans)
Ik denk niet dat hij Christophe heet, hij heeft zichzelf vanaf het eerste moment voorgesteld als Chris.
Zo staat hij elke keer in de aftiteling en ook op de site van Een heet hij Chris.
https://www.een.be/thuis/welkom-thuis-danny-timmermans
Moderator bericht:
Zo staat hij elke keer in de aftiteling en ook op de site van Een heet hij Chris.
https://www.een.be/thuis/welkom-thuis-danny-timmermans
Moderator bericht:
Vermits er inderdaad geen enkele reden te vinden is om aan te nemen dat dit personage 'Christophe' heet, is de topictitel aangepast.
.
.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Probeert zich overal à la Jacques in te kopen. Denk dat het hem nog gaat lukken ook, want Sam keek maar al te gretig (wanhopig) toen hij zei dat als ze zijn hulp nodig had, ze maar iets moest laten weten.
Straks geeft de ex (?) drugsdealer een lening aan de hoofdinspecteur van politie. Wordt leuk
Straks geeft de ex (?) drugsdealer een lening aan de hoofdinspecteur van politie. Wordt leuk

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ben ik nu de enige die het vreemd vindt dat de loting van de tombola niet in het openbaar (bv in Bar Madame) heeft plaatsgevonden, maar bij Chris thuis? En dat hij zelf zomaar weet wie wie welk lotje heeft en dus wie wat won? Ik herinner me Ilias die Angele 10 lotjes verkocht, zonder naam of nummers op te schrijven. Of Rosa drie lotjes gekocht bij Chris, ook zonder naam en nummer 

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik vond het ook heel raar dat die zomaar wist dat Simonne het winnend lotje had evenals dat hij wist dat zowel Rosa als Angéle recht ??? hadden op een troostprijs. Het ganse tombola gedoe is m.i. gewoon oplichterij. Harige Chris (heb nog altijd moeite met die baard en die kleine tandjes
doet mij denken aan een bepaalde diersoort
) heeft ook nooit willen zeggen (denk tegen Rosa) voor welk goed doel die tombola georganiseerd werd. Maar of hij nu nog in de bovenste schuif bij angéle zal blijven liggen dat is een andere vraag 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Toch wel. Hij heeft eens terloops laten vallen dat het voor kansarme kinderen was (meen ik mij te herinneren).martha schreef: do 10 feb 2022, 17:31 heeft ook nooit willen zeggen (denk tegen Rosa) voor welk goed doel die tombola georganiseerd werd.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Waarop Simonne zei "dat is wel heel vaag hé"
Hij ging er computers mee kopen. Dan vraag ik me af hoeveel lotjes hij dan niet verkocht heeft. Alleen die cruise voor twee moet toch al een stevige duit kosten.
Hij ging er computers mee kopen. Dan vraag ik me af hoeveel lotjes hij dan niet verkocht heeft. Alleen die cruise voor twee moet toch al een stevige duit kosten.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vertrouw dat gedoe met die tombola al van het begin niet. Ik moet die cruise nog zien gebeuren.
Ik vind Chris ook een engerd. Martha bedoelde jij een fret?
Ik vind Chris ook een engerd. Martha bedoelde jij een fret?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Denk dat ook en hij heeft de prijs gegeven aan diegene die de tombola het meest in vraag stelde. Zo komt er geen protest!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Neen eerder aan die personages uit planet of the apes (heb zelf die films nooit gezien, ik ben daar geen liefhebber van). Dus een apensoort (kan op de naam niet komen, het zijn er met zwarte baarden)
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Hier kan ik je niet in helpen, hoor. Ik heb geen verstand van apen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Volgens tinternet zijn dat gewoon baardapenmartha schreef: vr 11 feb 2022, 17:32 Dus een apensoort (kan op de naam niet komen, het zijn er met zwarte baarden)

Maar ik snap wat je bedoelt met die baard en tandjes

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vraag me af of die cruise wel echt is, en zoniet, wat de bedoeling van Chris is ?
0 x
-
- Nog geen rang
- x 13
- x 26
Denk dat het Chris puur om het geld te doen is. Die cruise zal wel bestaan, maar de tickets van Simonneke waarschijnlijk niet. Jammer dat zoveel interessante gebeurtenissen in Thuis tegenwoordig buiten beeld voorvallen (de wijncursus van Rosa en Waldek, Peters bezoekjes aan de psychiater); ik had haar anders wel eens beteuterd op de kade willen zien staan kijken.johan1969 schreef: zo 13 feb 2022, 10:45 Ik vraag me af of die cruise wel echt is, en zoniet, wat de bedoeling van Chris is ?

0 x