'Kobe' neemt tijdelijk afscheid van Thuis

Gesloten
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Acteur Sid van Oerle kondigde zonet aan dat hij even niet meer te zien zal zijn op de set bij Thuis:

https://www.een.be/thuis/sid-van-oerle- ... BCpovoS1dY

De rol van Kobe zal dan ook eventjes door iemand anders gespeeld worden. Voor de Thuis-kijkers zal de wissel te zien zijn vanaf maandag 20 september. Reynout Dekimpe zal vanaf dan te zien zijn op het scherm als de vrolijke wijnboer.

Afbeelding
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Ik ben geen grote fan van recasten maar in sommige rollen moet het nu eenmaal gebeuren. Sid Van Oerle moet in de eerste plaats naar zijn lichaam en zijn geest luisteren en als hij zich niet goed genoeg voelt om, volgens de cliffhangers toch, een aanzienlijke rol op zich te nemen dan kan ik daar alleen maar begrip voor opbrengen. Ik hoop dat Reynout zich goed in de rol kan smijten en hopelijk zien we Sid gezond en wel terug in het komende seizoen.
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Had Kobe dan liever een tijdje uit het verhaal zien verdwijnen....
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: za 28 aug 2021, 13:00 Had Kobe dan liever een tijdje uit het verhaal zien verdwijnen....
Ik ook eigenlijk.
0 x
Lucske_Bomans
Nog geen rang
x 2
x 9

Bericht door Lucske_Bomans »

Tiboko schreef: za 28 aug 2021, 13:00 Had Kobe dan liever een tijdje uit het verhaal zien verdwijnen....
Gezien Kobe een belangrijk aandeel zal hebben de komende tijd in de verhaallijn met Femke, zal dat waarschijnlijk niet mogelijk zijn geweest zeker.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

ben helemaal van hetzelfde gedacht.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lucske_Bomans schreef: ma 30 aug 2021, 22:30
Gezien Kobe een belangrijk aandeel zal hebben de komende tijd in de verhaallijn met Femke, zal dat waarschijnlijk niet mogelijk zijn geweest zeker.
Niets is uiteraard onmogelijk. Een verhaallijn kan herschreven worden. De thuismakers zullen het gewoon niet gewild hebben.
0 x
Lucske_Bomans
Nog geen rang
x 2
x 9

Bericht door Lucske_Bomans »

tvx1 schreef: do 02 sep 2021, 16:56 Niets is uiteraard onmogelijk. Een verhaallijn kan herschreven worden. De thuismakers zullen het gewoon niet gewild hebben.
Oh absoluut, en dat laatste zal er zeker mee te maken hebben. Ze hebben afgelopen jaar zoveel moeten herschrijven dat ze nu wellicht iets hebben van "niet nog een keer". Maar ik denk ook dat de verhaallijn van Kobe/Femke al in een te ver stadium was qua scenario en opnames om die zomaar af te breken of om te gooien op een manier dat het geloofwaardig blijft en geen afbreuk doet aan de opbouw.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Als ik het goed begrepen heb, heeft Femke geen gevoelens voor Kobe. De kans dat die twee ooit een koppel worden, lijkt me dan ook klein.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: vr 03 sep 2021, 17:53 Als ik het goed begrepen heb, heeft Femke geen gevoelens voor Kobe. De kans dat die twee ooit een koppel worden, lijkt me dan ook klein.
Waar heb jij dat uit begrepen? Volgens mij hebben beiden wel gevoelens voor elkaar, maar geven ze het niet toe (tot nu toe toch nog niet). Enfin, voor mij mocht Kobe er gewoon uit, moet dat personage echt niet.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Blijkbaar is Sid ook met andere dingen bezig. ;)

https://www.hln.be/showbizz/deze-twee-a ... dGgvdkNwI8
0 x
jeanken
Nog geen rang
x 2

Bericht door jeanken »

Het personage Kobe, zal volgens mij niet lang meer te zien zijn in thuis!
0 x
Gesloten