Grote forumupdate
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Grote forumupdate
Het forum krijgt momenteel een grote update. De software die we gebruikten liep al een tijdje achter en het was dus dringend nodig om deze bij te werken. Op deze manier blijft het forum veilig én zijn we zeker dat het in de toekomst blijft werken.
De basisfunctionaliteit van het forum is nu overgezet. Bepaalde dingen zullen nog niet werken en die zullen dit weekend zo goed als mogelijk opgelost worden.
We houden jullie op de hoogte!
De basisfunctionaliteit van het forum is nu overgezet. Bepaalde dingen zullen nog niet werken en die zullen dit weekend zo goed als mogelijk opgelost worden.
We houden jullie op de hoogte!
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
tvx1
- x 435
Grote forumupdate
Gezien wat hier recentelijk verschenen is, lijkt mij de update geen verbetering qua veiligheid?
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Grote forumupdate
De 'captcha' moet ik inderdaad nog opnieuw instellen.tvx1 schreef: za 16 feb 2019, 13:45 Gezien wat hier recentelijk verschenen is, lijkt mij de update geen verbetering qua veiligheid?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Grote forumupdate
kan dat zijn dat de reacties die ik gisteren 15 februari gepost heb verdwenen zijn evenals een lieve PB naar een ander forumlid ?
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Grote forumupdate
Dat kan. De berichten die tussen 12u en 17u zijn gepost, zijn verdwenen.martha schreef: za 16 feb 2019, 17:11 kan dat zijn dat de reacties die ik gisteren 15 februari gepost heb verdwenen zijn evenals een lieve PB naar een ander forumlid ?
0 x
-
ikke
- x 435
Grote forumupdate
Is er maar één foruminstelling meer?
En blijft de banner zoals hij nu is? Ik hoop van niet want ik zie niet in wat dit gebouw met Thuis te maken heeft?
En blijft de banner zoals hij nu is? Ik hoop van niet want ik zie niet in wat dit gebouw met Thuis te maken heeft?
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Grote forumupdate
Je bedoelt thema? Er was inderdaad iets fout waardoor je geen andere meer kon selecteren. Nu kan je zelf weer aanpassen: ucp.php?i=165
Tuurlijk niet. Ik moet nog een gepaste banner vinden/maken.
0 x
-
ikke
- x 435
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Grote forumupdate
Los van wat kleine dingetjes, vind ik het echt super lopen na de update. Het lijkt allemaal veel vlotter te reageren.
Bedankt, Matthi!
Bedankt, Matthi!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Grote forumupdate
Hoe kan ik een hartje zetten onder een tekst waar ik helemaal akkord mee ga ? danku
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Grote forumupdate
In elk bericht staat ergens een rood hartje in het tekstvenster.
Als je daarop klikt, dan 'geef je een hartje'.
Als je daarop klikt, dan 'geef je een hartje'.
1 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer: