SPOILER ALERT: “Luc was op een of andere manier aan het eind

k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

SPOILER ALERT: “Luc was op een of andere manier aan het eind

Bericht door k de vis »

SPOILER ALERT: “Luc was op een of andere manier aan het einde van zijn verhaal”

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... =1.2376857

Luc idd alles kwijt, zelfmoord een logische keuze.... toch wil bovenstaane niet zeggen dat Luc zijn daad niet zal overleven :denk:

SImonneke zegt wel : SPOILER ALERT: "Actie van Luc zal nog serieuze gevolgen hebben"

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... =1.2377384
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: SPOILER ALERT: “Luc was op een of andere manier aan het

Bericht door satine »

Dat de actie van Luc nog serieuze gevolgen zal hebben, wil niet zeggen dat hij niet slaagt in zijn opzet om zelfmoord te plegen.
Ik zeg niet dat hij dood gaat want dat weet ik niet - maar het zou kunnen.
En dat heeft inderdaad voor een aantal personages emotionele gevolgen.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

na het kijken van de filmpjes is de kans dat Luc effectief sterft iets groter geworden voor mij, maar misschien was dat ook wel de bedoeling... kan het me moeilijk voorstellen, Thuis zonder Luc ... maar als hij blijft leven, wat moet je dan met het personage nog aanvangen :denk:
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Volgens mij is die kans er ook, alleen heeft de Facebookpagina THUIS geen afscheidsfilmpje voor Luc, maar wel voor Geert, omdat ik denk dat Mark Willems zelf een filmpje zal plaatsen op zijn pagina wanneer het nieuwe seizoen begint.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Om écht geloofwaardig te blijven zou Luc dit keer effectief dood moeten gaan.
Anderzijds kan niemand een betere bad guy voorstellen dan hem.
Denk dan ook dat ze niet zullen aandurven aan de succesformule te raken en dus blijft Luc erin.
Tenzij hij 'tijdelijk' uit het verhaal geschreven wordt, wat misschien niet eens zo slecht zou zijn...
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Spoed schreef:Volgens mij is die kans er ook, alleen heeft de Facebookpagina THUIS geen afscheidsfilmpje voor Luc, maar wel voor Geert, omdat ik denk dat Mark Willems zelf een filmpje zal plaatsen op zijn pagina wanneer het nieuwe seizoen begint.
tsja, het is de cliffhanger van het jaar, kunnen ze niet weggeven met afscheidsfilmpje... en als ik zo rondvraag denkt bijna iedereen dat Luc nog gered wordt... als Luc verdwijnt zal het vermoedelijk wel op eigen verzoek zijn, vond het al raar dat hij niet op de thuisdag aanwezig was eigenlijk. bij die fraude had ik ook een raar gevoel, not again - stond dat echt in het scenario? misschien liet hij er zich wel uitschrijven op die manier :denk:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Het afscheid van dokter Geert wordt breed uitgesmeerd in de pers. Hele artikels met foto's van zijn beste momenten, een echt in memoriam. Over Luc alleen wat en waarom hij er een eind aan wilde maken, en... vraagtekens. Hij gaat de zoveelste in lijn zijn die in september weer bij de levenden hoort.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Captain Cuckoo schreef:Het afscheid van dokter Geert wordt breed uitgesmeerd in de pers. Hele artikels met foto's van zijn beste momenten, een echt in memoriam. Over Luc alleen wat en waarom hij er een eind aan wilde maken, en... vraagtekens. Hij gaat de zoveelste in lijn zijn die in september weer bij de levenden hoort.
alle aandacht gaat nu naar Geert, en da's mooi.... mocht Luc toch sterven in september dan zal hij dat dan ook wel krijgen, maar de kans lijkt me nog altijd groter dat hij nog zal leven, maar we zullen moeten afwachten tot 31/08
0 x
Dejavuke
Nog geen rang

Bericht door Dejavuke »

Herinner je je Werner Van Sevenant nog? Hij was echt de man van staal, hoeveel moordpogingen en zelfmoordpogingen die al overleefd heeft! Ik denk dat Luc zijn verhaal ook wel uitverteld is, ook al is hij de meest symphatieke bad guy in Thuis
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Wat we ook moeten onder ogen komen is dat de acteur zelf al een dagje ouder is. Twee jaar geleden ging hij met pensioen en startte hij als freelancer in thuis. Dit werd dan ook wel duidelijker dat zijn personage een kleinere rol kreeg. Er waren ganse periodes waar Luc nooit te zien was. Is Luc dood? Dat moeten we afwachten, maar ik zou er niet van schrikken. Zijn verhaallijn de voorbije maanden was een samenkomst van al zijn zonden. Als dit de manier is dat Thuis het personage eindigt ben ik hier mee akkoord.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik kan daar ook mee akkoord gaan, maar Luc is wel één van de personages van het eerste uur en dan is het jammer dat Mark ermee ophoudt. Als dat zo is. Gaat Luc gered worden (Toon mag dan wel opschieten want Luc zijn voeten waren al "los") dan ben ik benieuwd naar het vervolg.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

k de vis schreef:na het kijken van de filmpjes is de kans dat Luc effectief sterft iets groter geworden voor mij, maar misschien was dat ook wel de bedoeling... kan het me moeilijk voorstellen, Thuis zonder Luc ... maar als hij blijft leven, wat moet je dan met het personage nog aanvangen :denk:
Ik heb net het tegenovergestelde gedacht. Luc zal duidelijk niet doodgaan. Bij Geert is het duidelijk dat hij wél echt zal sterven. Maar Luc zal gered worden. Ze doen er immers veel te vaag over.

Sowieso kan ik nooit geloven dat Mark Willems de serie verlaat. Als ze dat doen dan verliest de serie een van de sterkhouders. Dat verlies kunnen ze nooit opvangen.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Omega schreef:Sowieso kan ik nooit geloven dat Mark Willems de serie verlaat. Als ze dat doen dan verliest de serie een van de sterkhouders. Dat verlies kunnen ze nooit opvangen.
Maar een sterkhouder moet nog wel verhaal hebben, doorgaan met een ongeloofwaardig personage is ook verlies. Hoe kan Luc dit keer nog terugkomen en een rol van betekenis hebben - niemand gelooft hem nog of geeft hem krediet.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Bartje007
Nog geen rang

Bericht door Bartje007 »

Luc zal wel overleven
Waarom?
1. Is dat ethisch verantwoord op een staatszender dat iemand zelfmoord pleegt, in de meest populaire tv reeks van jaar?in een land waar er dagelijks gemiddeld 5 mensen zelfmoord plegen?en waar er zoveel onzekere tieners naar kijken? Is het dan niet beter dat Luc overleeft en spijt heeft van zijn daden?
2. Hij is een te belangrijk personage, de vete Luc-frank en de vete rosa-Marianne loopt als een rode draad door verhaal
3. Al eens gedacht dat Luc zou kunnen gaan samenspannen met Peggy tegen Peter en Lucas?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Sandertje schreef:Wat we ook moeten onder ogen komen is dat de acteur zelf al een dagje ouder is. Twee jaar geleden ging hij met pensioen en startte hij als freelancer in thuis.
Een dag je ouder worden heeft echter anderen zoals bijvoorbeeld Florke of Yvette ook niet tegengehouden om in de serie te blijven.
0 x
Gesloten