Komt Bram terug?
-
- Nog geen rang
Komt Bram terug?
Mijn zoontje keek daarnet naar Ketnet King Size met Joy Anna (Jana) als gast. Daarin vertelde ze, zegt mijn zoontje, dat Bram zal terugkeren. Normaal mogen ze toch niets verklappen? Of heeft mijn zoontje het verkeerd begrepen?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Komt Bram terug?
Het zou mij verwonderen als Joy dit in een programma zou vertellen als er voor de rest nog niks over geweten is.
Aan de andere kant: er moet altijd iemand de eerste zijn...
Ik weet het niet. Maar komen de afleveringen achteraf niet online op de site van Ketnet?
Aan de andere kant: er moet altijd iemand de eerste zijn...
Ik weet het niet. Maar komen de afleveringen achteraf niet online op de site van Ketnet?
0 x
-
- Poster rang 5
Misschien was de vraag of Bram *ooit* nog terugkomt wat je nooit kan uitsluiten. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Ik heb net op de ketnet-site gekeken en ze deden gewoon de set van thuis na en ook Bram deden ze na.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Als zelfs Renzo terug kan keren.... en George Baker zelfs jaren na dato nog in de verbogen hitlijsten staat.... kan alles
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Klopt, maar daar is jaren over gegaan.Kwast schreef:Als zelfs Renzo terug kan keren....

Ik sluit niet uit dat het personage van Bram nog ooit terug komt (en voor mij mag dat zeker door dezelfde acteur vertolkt worden) - maar ik denk niet dat dit al voor binnenkort zal zijn.
0 x
-
- Poster rang 5
En we moeten het zeggen zoals het is >> als hij binnen een jaar al terugkeert wil dat zeggen dat de carrière van Bert Verbeke serieus in het slop zit.satine schreef:Klopt, maar daar is jaren over gegaan.Kwast schreef:Als zelfs Renzo terug kan keren....![]()
Ik sluit niet uit dat het personage van Bram nog ooit terug komt (en voor mij mag dat zeker door dezelfde acteur vertolkt worden) - maar ik denk niet dat dit al voor binnenkort zal zijn.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!