Verpleegster Laura (Sofie Palmers)

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Kwast »

Waar zit ze nu toch mee opgescheept? Die tutmeloen doet net alsof Marianne seniel is. Met al die verkleinwoordjes en de manier waarop ze tegen Marianne praat. Ik had die bedpan, het liefst gevuld, naar haar hoofd geslingerd.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De eerste ontmoeting Marianne-Laura. Om van te smullen. Had eigelijk niks anders verwacht.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Heel flauw van Marianne om haar frustratie op Laura af te reageren. Dat meiske kan toch niets doen aan haar miserie. :thumbdown:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

tvx1 schreef:Heel flauw van Marianne om haar frustratie op Laura af te reageren. Dat meiske kan toch niets doen aan haar miserie. :thumbdown:
O jawel, die toon. Laura spreekt tegen een volwassen vrouw niet tegen een peuter.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, Laura heeft dan al mss veel patienten gehad,maar zo een als Marianne?
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat ze vervelend doet, erg vervelend tegen die hulp, wist je van tevoren. Maar dat gedoe over dat boek dat ze aan het lezen was, vind ik toch ronduit genant voor zo'n volwassen vrouw.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vond die verpleegster nu ook wel heel betuttelend doen naar Marianne. Zou ik zelf ook niet leuk vinden.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat vond ik ook, en voor iemand met zogezegd zoveel ervaring, vond ik die Laura in elk geval bedroevend weinig mensenkennis hebben. Bij Marianne ligt het er toch nogal dik bovenop dat ze van zulk soort behandeling niet echt gediend is.
Maar dat neemt niet weg dat Marianne zich wel een beetje in had mogen houden. Hoe betuttelend ook, Laura bedoelde het wel goed uiteindelijk. Ik vond dat gezeur over haar boek er ook nogal over...

Maar goed, zoals gezegd heeft ze zichzelf waarschijnlijk het hardste gehad met haar koppige actie. Ik neem aan (of dat is toch te hopen :mrgreen: ) dat ze nu in elk geval wel inziet dat ze voorlopig echt hulp nodig heeft. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
Kwast schreef:
tvx1 schreef:Heel flauw van Marianne om haar frustratie op Laura af te reageren. Dat meiske kan toch niets doen aan haar miserie. :thumbdown:
O jawel, die toon. Laura spreekt tegen een volwassen vrouw niet tegen een peuter.
Zeker? Soms twijfel ik daar wel eens aan.:lol:
Dan nog: zo spreek je zelfs niet tegen kleuters! Ik dacht dat ze tegenwoordig bij opleidingen voor verzorgenden ed er de nadruk op leggen dat ze niet mogen betuttelen??? "Thuis" komt (weer)een tram achter?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Oh, maar ik vind het wel super hoe die Laura Marianne behandeld. :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,ik moet zeggen dat ik er ook wel van kon genieten. Maar goed,Marianne is en blijft een koppige ezel en Laura gaat er nog heel wat werk aan hebben.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap echt niet waarom er hier zo velen die thuishulp zo afbreken. Ze doet toch ook alleen maar zo omdat An haar uitvoerig gewaarschuwd heeft over de patiënt. En vinden jullie nu echt dat iemand die als eerste indruk haar thuishulp volledig keurt met haar ogen en dan als kennismakings zin "Ik dacht dat ik een volwaardige thuishulp ging krijgen, maar een kan slechts een stagiair af voor mij" zegt, een normale, respectvolle behandeling verdient??? Daarbij ik vond Laura haar manier van doen echt niet zo erg als sommigen er hier van maken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik ook niet. Zij is heel professioneel en heeft mss al veel watertjes doorzwommen. En ja, ze komt nu idd een heel grillige madam tegen, ook niet haar schuld hé.En zeg nu zelf: of het nu Laura is of iemand anders zou het een verschil gemaakt hebben?
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

O ik zat me zo te ergeren toen die thuishulp direct met die verkleinwoordjes begon, dat doet me zo denken aan de verpleegsters in het ziekenhuis. Die denken ook dat al de oudere mensen seniel zijn of kleuters. Het is al vernederend genoeg dat je als mens al dan niet fier op jezelf hulpeloos in een bed ligt dat er dan iemand binnen komt en je behandelt als een kleuter. Mijn moeder werd er horendol van toen zij in het ziekenhuis lag. En moest ik in hetzelfde geval komen te staan (vlug afkloppen) mijn reactie zou a la marianne zijn. Zeker weten. :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar zo zijn de meeste toch? :)
(en nu krijg ik iedereen uit de zorgsector over me)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten