Bert Verbeke over zijn vertrek uit Thuis

Gesloten
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bert Verbeke over zijn vertrek uit Thuis

Bericht door Thuisforum »

Voor degenen die graag willen weten wat de toekomstplannen zijn van Bert en hoe hij op Thuis terug kijkt:

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/c ... ertverbeke
0 x
tvx1
x 435

Re: Bert Verbeke over zijn vertrek uit Thuis

Bericht door tvx1 »

Blijkbaar was Bram zijn vertek van in het beging als definitief gepland. Bert heeft het een jaar op voorhand gevraagd om de scenaristen de tijd te geven er een mooi einde aan te breiden. Daar zijn ze dan toch grandioos in gefaald.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

niet echt mee eens.
Ik vond het een goed einde. En zowel de scène tussen hem en waldek als tussen hem en Jana vond ik mooie scènes.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik vond het ook nog wel geslaagd als einde, hoor. Ik kon mij er toch in vinden als kijker.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vond hem mooi gekleed in z'n afscheidsfilmpje. :thumbup: (Van mij mocht Bram er ook zo bijlopen. :oops: )
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vond het geen goed einde. De allerlaatse scène (in de wijngaard) was misschien wel mooi, maar Bert geeft de schrijvers een jaar tijd om een mooie verhaallijn te schrijven voor het vertrek van Bram en dan kunnen ze niets beters bedenken dan hem op nieuw te laten vluchten. :thumbdown: :thumbdown: En voor wat eigenlijk? :roll: :roll: Uiteindelijk was het terug in orde met Jana. Nee, ze laten Bram gewoon plots weglopen en de anderen (Jana, Sam,...) blijven met de miserie zitten. :thumbdown: Neen, ik vind dat Bram er op een veel respectvollere manier had mogen uitgaan!
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Het leek misschien terug in orde met Jana, maar ik begreep zijn keuze wel, hoor. Jana en Bram zijn te verschillend: ze zagen mekaar supergraag, maar ik denk dat er vroeg of laat toch een einde aan die relatie was gekomen.
0 x
Gesloten