Op zoek naar....
- annekeHU
- Poster rang 4
Op zoek naar....
Ik ben al een half uur aan het scrollen tussen de verschillende topics hier, en ik kan het maar niet vinden..
Welke acteur / figurant speelt de rol van die "Danny Stevens" de 2de politie-inspecteur?
Ik dacht echt dat ik het hier al eens gelezen heb, maar nu vind ik het niet terug, en ook Wikipedia kan me niet helpen!
Welke acteur / figurant speelt de rol van die "Danny Stevens" de 2de politie-inspecteur?
Ik dacht echt dat ik het hier al eens gelezen heb, maar nu vind ik het niet terug, en ook Wikipedia kan me niet helpen!
0 x
-
- x 435
Re: Op zoek naar....
Wouter VermeirenannekeHU schreef:Ik ben al een half uur aan het scrollen tussen de verschillende topics hier, en ik kan het maar niet vinden..
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
dankjewel, tvx1... is die Wouter eigenlijk een acteur? En speelt hij nog ergens anders in?tvx1 schreef:Wouter VermeirenannekeHU schreef:Ik ben al een half uur aan het scrollen tussen de verschillende topics hier, en ik kan het maar niet vinden..
0 x
-
- Nog geen rang
Nog iets: is het niet de eerste keer dat zijn achternaam in beeld komt toen hij zijn radio pakte om een ambulance te bellen? We kennen hem uiteraard wel al langer als de partner van Tim.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
heel goed mogelijk dat het de eerste keer is ,dat zijn achternaam in beeld komt( en dat ik dus voor noppes een half uur gezocht heb achter zijn naam, hier op het forum) Raar is wel dat hij, ondanks een toch wel regelmatige bijrol ( we zien hem vaker dan Britney/Sandrine of Ellen) nergens vernoemd werd.
0 x
-
- Poster rang 3
Als je naar de aftiteling kijkt, vind je waarschijnlijk zijn naam daar wel tussen. Stond zelfs op IMDB.
0 x

-
- Nog geen rang
Hij is al vaker in de aftiteling gekomen als "Danny" en vandaag als eerste als "Danny Stevens". Was er hier trouwens niet ergens een topic over de politie in Thuis, dat al lang niet meer word gebruikt. Daar staat hij misschien ook ergens tussen.
0 x
-
- Nog geen rang
Hier een filmpje van/met Wouter:
http://www.youtube.com/watch?v=0dMx1TyGhOU
Hij is dus stand-up comedium!
http://www.youtube.com/watch?v=0dMx1TyGhOU
Hij is dus stand-up comedium!
0 x
-
- Nog geen rang
Ik ben ook al lang op zoek naar iets.
Vroeger op vtm had je het Gouden oog.
In 1995 of 96 was er een stukjes te zien dat ze de 3 Vlaamse soaps (Thuis, Familie en Wittekerke) samenvoegden tot een kort verhaal. Zo speelde de acteurs ook samen in de decors van de verschillende series. Zo was, dacht ik, de schorre van Wittekerke en het kapsalon van Rosa en Jenny te zien.
Kan iemand zich dat nog herinneren of zijn daar ergens beelden van?
Vroeger op vtm had je het Gouden oog.
In 1995 of 96 was er een stukjes te zien dat ze de 3 Vlaamse soaps (Thuis, Familie en Wittekerke) samenvoegden tot een kort verhaal. Zo speelde de acteurs ook samen in de decors van de verschillende series. Zo was, dacht ik, de schorre van Wittekerke en het kapsalon van Rosa en Jenny te zien.
Kan iemand zich dat nog herinneren of zijn daar ergens beelden van?
0 x