Paulien (Tina Maerevoet) keert terug in "Thuis"
-
- Poster rang 5
Paulien (Tina Maerevoet) keert terug in "Thuis"
goed nieuws blijkbaar >> http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... ulienThuis
Paulien Snackaert, het personage van actrice Tina Maerevoet, keert dit najaar terug in de Eén-serie "Thuis". Paulien, die in de soap naar Amerika vertrok, zal iets meer dan een jaar weggeweest zijn.
In september 2012 trok Paulien naar de VS om er haar studies fotografie voort te zetten. Dit najaar keert het personage van Tina Maerevoet onverwachts terug, tot grote tevredenheid van haar moeder Julia (actrice Myriam Bronzwaar). Maerevoet is opnieuw te zien in "Thuis" vanaf 23 oktober.
"Ik was verrast door de vraag van Eén, maar vond het een fijn compliment en ben heel blij dat ik de ploeg kan vervoegen. Ik was zelfs een beetje zenuwachtig op mijn eerste draaidag", reageert de actrice.
Paulien Snackaert, het personage van actrice Tina Maerevoet, keert dit najaar terug in de Eén-serie "Thuis". Paulien, die in de soap naar Amerika vertrok, zal iets meer dan een jaar weggeweest zijn.
In september 2012 trok Paulien naar de VS om er haar studies fotografie voort te zetten. Dit najaar keert het personage van Tina Maerevoet onverwachts terug, tot grote tevredenheid van haar moeder Julia (actrice Myriam Bronzwaar). Maerevoet is opnieuw te zien in "Thuis" vanaf 23 oktober.
"Ik was verrast door de vraag van Eén, maar vond het een fijn compliment en ben heel blij dat ik de ploeg kan vervoegen. Ik was zelfs een beetje zenuwachtig op mijn eerste draaidag", reageert de actrice.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Re: Paulien (Tina Maerevoet) keert terug in "Thuis"
Dan komt Katrien misschien ook nog ooit terug uit Burundi.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Dan klopt het tenminste want Paulien ging voor één jaar naar Amerika. Vroeger klopte het dikwijls niet, als personages voor één jaar weggingen kwamen ze dikwijls nooit meer terug. Nu nog Steph Goossens en ik ben tevreden ^^.
0 x
-
- Poster rang 1
Poolaapje minder in dat geval (?), zie Hoe zou het met ... zijn-topic wanneer de Cois ter sprake kwam.Nickos schreef:Nu nog Steph Goossens en ik ben tevreden ^^.
Ik citeer: Steph Goossens zit waar hij moet zitten: niet op mijn scherm.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
-
- Poster rang 3
Ok, dit gaat misschien wat agressief overkomen, maar ik apprecieer het niet dat je in mijn naam praat! Gebruik dan quotes.
0 x

-
- Poster rang 1
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Goed nieuws, ik was ook al bang dat ze spoorloos zou verdwijnen...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Luc
- Poster rang 4
Leuk, dat ze maar eens goed muilt met Lowieke.
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1
- x 2
- x 1
Dan zal het wel, uit zijn met die Amerikaan, als ze eind deze maand al terug komt. Maar ja, Thuis kennende er zal wel een vervolg komen. Ze zal wel zwanger zijn of zo van die Amerikaan! En binnenkort staat die dan ineens voor haar deur! En als ze tegen dan samen is met Lowie. Dan ontstaat er weer een vraag: is het van Lowie of van die Amerikaan ??? En ja, die 2 zullen wel vechten voor Paulien! En dan, zal ze het kindje wel verliezen zeker, doordat die Amerikaan in hare buik schot! Want ja, Femke is al zwanger van een kind(eren), tweeling misschien! En haar kind(eren) worden wel geboren. Maar, die van Paulien niet! En ja, dan hebben we ook ineens een nieuw personage: de Amerikaan, hé? Goed nagedacht, hé? 

0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- Crackers
- Poster rang 5
Het zou eens iets anders zijn in Thuis 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Zeg Lowie is wel een pak jonger dan Paulien hoor!GroteThuisfan!!! schreef:Dan zal het wel, uit zijn met die Amerikaan, als ze eind deze maand al terug komt. Maar ja, Thuis kennende er zal wel een vervolg komen. Ze zal wel zwanger zijn of zo van die Amerikaan! En binnenkort staat die dan ineens voor haar deur! En als ze tegen dan samen is met Lowie. Dan ontstaat er weer een vraag: is het van Lowie of van die Amerikaan ??? En ja, die 2 zullen wel vechten voor Paulien! En dan, zal ze het kindje wel verliezen zeker, doordat die Amerikaan in hare buik schot! Want ja, Femke is al zwanger van een kind(eren), tweeling misschien! En haar kind(eren) worden wel geboren. Maar, die van Paulien niet! En ja, dan hebben we ook ineens een nieuw personage: de Amerikaan, hé? Goed nagedacht, hé?

0 x
-
- Nog geen rang
hmm
ja, dat zou best kunnen! daarom dat Jens waarschijnlijk een tijdje niet verliefd is geweest

0 x
-
- x 435
Of Met Bram... En dan gaat Jana troost zoeken bij Lowie.tvx1 schreef:Zeg Lowie is wel een pak jonger dan Paulien hoor!GroteThuisfan!!! schreef:Dan zal het wel, uit zijn met die Amerikaan, als ze eind deze maand al terug komt. Maar ja, Thuis kennende er zal wel een vervolg komen. Ze zal wel zwanger zijn of zo van die Amerikaan! En binnenkort staat die dan ineens voor haar deur! En als ze tegen dan samen is met Lowie. Dan ontstaat er weer een vraag: is het van Lowie of van die Amerikaan ??? En ja, die 2 zullen wel vechten voor Paulien! En dan, zal ze het kindje wel verliezen zeker, doordat die Amerikaan in hare buik schot! Want ja, Femke is al zwanger van een kind(eren), tweeling misschien! En haar kind(eren) worden wel geboren. Maar, die van Paulien niet! En ja, dan hebben we ook ineens een nieuw personage: de Amerikaan, hé? Goed nagedacht, hé?Ik weet niet of dat zo vanzelfsprekend is dat die een koppel zouden vormen. Dan zie ik haar nog eerder terug samenkomen met Jens.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Om de verhalenlijn van Lowie interessant te houden, moeten ze er inderdaad binnenkort toch wel een (nieuwe) romance ingooien. De vraag is natuurlijk welk meisje zo'n licht ontvambaar kereltje ziet zitten ?
0 x
-
- Poster rang 3
Ik zie Paulien nog eerder iets beginnen met Tim dan met Lowie. Maar eerst zien in welke toestand (zwanger, hart gebroken, met haar Amerikaan, etc) ze terugkomt uit Amerika.
0 x