Wat vond je van de seizoensfinale?

Gesloten
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Wat vond je van de seizoensfinale?

Bericht door Thuisforum »

Wat vonden jullie van de seizoensfinale van 2012 ? Hierbij nog een kleine samenvatting:

Op het trouwfeest van Franky en Tibo krijgt David een telefoontje van Marianne. Ze vraagt of hij langskomt. Geert is ook op het trouwfeest, dus de kust is veilig. David moet niet lang nadenken en gaat meteen in op de uitnodiging. Terwijl Nancy (Ann Pira) Geert overtuigt om het goed te maken met Marianne en terug naar huis te gaan, laait de passie tussen Marianne en David hoog op. Té hoog, want plots valt David neer ten gevolge van een hartaanval. Marianne is helemaal in paniek.

Intussen merkt Tibo dat hun dj al een tijdje spoorloos is. Hij gaat op zoek naar Bram, maar treft hem in een innige omhelzing met Jana. Tibo weet niet wat hij ziet.

Simonne wil niks liever dan even dansen met haar echtgenoot, maar Frank is intussen te dronken om de ene voet voor de andere te zetten. Het geduld van Simonne is op en ze vliegt tegen hem uit. Frank bijt van zich af; hij vraagt Simonne of ze nu helemaal tevreden is, met haar “jeannettentrouw”. Simonne is razend. Ze verlaat het trouwfeest furieus en gaat een eindje wandelen om af te koelen.

Na de heftige confrontatie met Peggy en Peter rijdt Femke overstuur en onder invloed weg met de taxi, op weg naar haar laatste klant. Ze is heel even afgeleid en heeft de indruk dat ze ergens tegenaan is gereden. Femke is niet meer helder, maar kijkt toch even rond. Ze merkt niets verdachts en rijdt gewoon verder. Maar naast de weg, uit het zicht van Femke, ligt het roerloze lichaam van Simonne …

Afbeelding
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Re: Wat vond je van de seizoensfinale?

Bericht door Nickos »

Ik had niet verwacht dat het zo zou eindigen. Maar langs de andere kant, het is niet de eerste keer dat een seizoen eindigt met Simonne bewusteloos op de grond :p
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Matig, vind het jammer dat echt alle cliffhangers de laatste 2 minuten van de aflevering plaatsvonden. Ik heb normaal de indruk dat dat veel meer gespreid is.

Bovendien zijn dit elementen die eigenlijk altijd zomaar kunnen gebeuren. Ze hebben er precies niet zolang voor hoeven na te denken. Er is ook niet echt naar die finale toegewerkt vind ik, al die dingen gebeurde plots. Meestal kan je wel al iets verwachten, maar in deze seizoensfinale totaal niet.

Ik had er eigenlijk meer van verwacht ...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Flauw hé... ik had niet minder verwacht eigenlijk. Die aanrijdingsscène was ook slecht in beeld gebracht. Je zag niet half wat er gebeurd was. In Thuis kennen ze echt niks van special effects.
Laatst gewijzigd door Luc op vr 01 jun 2012, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Luc schreef:Flauw hé... ik had niet minder verwacht eigenlijk. Die aanrijdingsscène was ook slecht in beeld gebracht.
Sluit ik me volledig bij aan !
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Ik ook.

Ik vond het wel een aardige aflevering, een beetje standaard zoals de doorsnee vrijdag-aflevering. Maar dat ik nou niet kan wachten om het vervolg te zien? Nee...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Benieuwd of David zijn hartaanval (denk ik toch , dat het dat was) overleeft?

Vindt Geert Marianne en David in de slaapkamer?

Hoe reageert Tibo op de relatie Bram -Jana?

Allemaal vragen.. de antwoorden in september!

Eigenlijk was het helemaal anders dan ik verwacht had....ik heb geen ervaring met seizoensfinales , dus weet niet of beter of slechter is dan normaal!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ann+ schreef:Benieuwd of David zijn hartaanval (denk ik toch , dat het dat was) overleeft?

Vindt Geert Marianne en David in de slaapkamer?

Hoe reageert Tibo op de relatie Bram -Jana?

Allemaal vragen.. de antwoorden in september!

Eigenlijk was het helemaal anders dan ik verwacht had....ik heb geen ervaring met seizoensfinales , dus weet niet of beter of slechter is dan normaal!
Eigenlijk kun je al die vragen al zo'n beetje raden hè? Het is alleen een verrassing hoe ze het in beeld gaan brengen en hoe het daarna verder gaat. :razz:
Op dat vlak vond ik het dit jaar dan ook echt maar matig allemaal...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
eva verbist
Nog geen rang

Bericht door eva verbist »

maar is simonne nu eigenlijk ,dood??
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

eva verbist schreef:maar is simonne nu eigenlijk ,dood??
dat weten we in september....
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Ik vond het een goeie seizoensfinale. Alleen had ik het gevoel dat in de aflevering zelf weinig spanning zat. Er werd veel "klaargezet" qua spannende momenten maar er was bijna geen spanning in de aflevering zelf (behalve de laatste 5 minuten).
0 x
Rana0306
Nog geen rang

Bericht door Rana0306 »

Ik had er ook meer van verwacht eerlijk gezegd. De aanrijding was inderdaad slecht in beeld gebracht. Wij snappen thuis eigenlijk niet goed wat er gebeurd is: is Simonne nu aangereden door Femke of neergeschoten (zoals mijn zus denkt). Mijn zus dacht dat ze een geweerschot hoorde, maar volgens mij waren dat gewoon de ballonnen die knapten :p
0 x
Renzo
Nog geen rang

Bericht door Renzo »

Ik denk dat ze de kijkers wouden laten twijfelen wat er met Simone is gebeurd!
Volgens mij heeft Femke het aangezien maar haar niet aangereden.
Weet je nog dat er een boze Guy achter het raam stond en een gevaarlijke gast die geld wilt van Kasper ?

Volgens mij is het Guy ook niet anders vliegt hij naar de cel.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Ik wachtte vol spanning op die gast waar Kasper geld aan moest of Guy die binnenstormt en hier en daar iemand bewerkt met een mes.
Ik vond het een flauwe finale.
0 x
eva verbist
Nog geen rang

Bericht door eva verbist »

volgens mij heeft guy simonne dood gedaan en dacht dat het julia ofzo was maar dan heeft hij al 2 moorden op zijn geweten dus dat kan niet
0 x
Gesloten