Marianne en Mayra aan 't werk
-
Rieka
- x 435
Marianne en Mayra aan 't werk
http://www.een.be/programmas/thuis/mari ... 11691BDEA4
'k Weet niet wanneer we dit te zien krijgen op TV, maar ik word er nu al welgezind van, hoe zou dat toch komen?
*schol*
'k Weet niet wanneer we dit te zien krijgen op TV, maar ik word er nu al welgezind van, hoe zou dat toch komen?
*schol*
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Marianne en Mayra aan 't werk
Inderdaad, proost!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Wallanderjunior
- x 435
die fles porto was vol bij het begin van het knutselwerk en leeg toen Mayra het kunstwerk kwam beoordelen?Rieka schreef:http://www.een.be/programmas/thuis/mari ... 11691BDEA4
*schol*
0 x
-
Rieka
- x 435
Kijk nog eens: Mayra staat ook met een glas in haar handen!Wallanderjunior schreef:die fles porto was vol bij het begin van het knutselwerk en leeg toen Mayra het kunstwerk kwam beoordelen?Rieka schreef:http://www.een.be/programmas/thuis/mari ... 11691BDEA4
*schol*
![]()
![]()
![]()
![]()
0 x
-
Ann+
- x 435
voor degenen die graag willen weten ,wanneer we dit te zien krijgen.... kijk eens goed, wat staat eronder als je op de link klikt .... nu donderdag 29 maart staat er... dus ik veronderstel dat dit stukje voor die dag is, of misschien voor de volgende???
Inderdaad grandioos! En dan weten dat ze zo kunnen reageren na een paar slokjes druivensap( op de set wordt immers geen alcohol geschonken of gedronken...), maar daar zijn het actrices voor!
Inderdaad grandioos! En dan weten dat ze zo kunnen reageren na een paar slokjes druivensap( op de set wordt immers geen alcohol geschonken of gedronken...), maar daar zijn het actrices voor!
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
ik denk dat ze zich grandioos geamuseerd hebben toen ze die scène "ingeblikt" of beter "uitgekroesd" hebben, t was precies lekker druivensap
super geacteerd
super geacteerd
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

BOOZE PARTY @ MARIANNE'S PLACE
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
Rieka
- x 435
- Luc
- Poster rang 4

-
Rieka
- x 435
Stom van hem, ze zeggen toch: "Een zatte vrouw is een engel in bed"?
Of maakt hij zich zorgen of hij dat nog wel aankan?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Die zou beter ook eens goed dronken zijn... Hij is véél te serieus de laatste tijd!Luc schreef:Geert keek maar bedenkelijk![]()
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Ann en Geert gaan een "prettige" slapeloze nacht tegemoet tenzij de dronken dames voortijdig in slaap vallenRieka schreef:Stom van hem, ze zeggen toch: "Een zatte vrouw is een engel in bed"?
Geert heeft zijn madam nog maar zelden zo vrolijk gezien, hij is gewoon stomverbaasd
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ah ja, nog nooit gehoord, maar leuke uitspraakRieka schreef: ze zeggen toch: "Een zatte vrouw is een engel in bed"?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Als ze alles niet onderk*tst of halverwege in slaap valt wel, naar het schijnt.Rieka schreef:Stom van hem, ze zeggen toch: "Een zatte vrouw is een engel in bed"?
0 x