Cois
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 4
enfin ja, het is in ieder geval heeeel menselijk om zoiets te doen, zeker in t geval van Cois die dan nog ns in z'n gat gebeten is doordat ze hem niet meer ziet staan ondanks alles wat hij al heeft gedaan.
En daarmee zeg ik dus niet dat ie gelijk heeft.

En daarmee zeg ik dus niet dat ie gelijk heeft.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 1
goh, klikken en klikken is twee vind ik...
In de Cois zijn geval zou ik het zeker ook niet zeggen! Hij had in de eerste plaats al niet in de schuif moeten zitten neuzen! Zelf zou ik er ook helemaal niet tegen kunnen mocht iemand zo in mijn schuiven zitten neuzen!!
In sommige gevallen is 'klikken' soms noodzakelijk!! De vraag is alleen of je het dan nog als klikken kan zien! Bvb wanneer er iemand onrecht wordt aangedaan...
In de Cois zijn geval zou ik het zeker ook niet zeggen! Hij had in de eerste plaats al niet in de schuif moeten zitten neuzen! Zelf zou ik er ook helemaal niet tegen kunnen mocht iemand zo in mijn schuiven zitten neuzen!!
In sommige gevallen is 'klikken' soms noodzakelijk!! De vraag is alleen of je het dan nog als klikken kan zien! Bvb wanneer er iemand onrecht wordt aangedaan...
0 x
tomorrow is another day...
-
- Poster rang 4
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
- Nog geen rang
Idd! Maar ja intelligente en bekakte personen zijn natuurlijk grappiger (vr mijn part toch)
Cois is zo lief, gevoelig en een grote kwakzalver. Ik vind hem schattig, maar hij moet ook niet té lang zagen over die vrouwen. kheb hem veel liever als hij onnozel doet met Marie bijvoorbeeld. Dan is hij echt super
Cois is zo lief, gevoelig en een grote kwakzalver. Ik vind hem schattig, maar hij moet ook niet té lang zagen over die vrouwen. kheb hem veel liever als hij onnozel doet met Marie bijvoorbeeld. Dan is hij echt super
0 x

Knap knap knap *kwijl kwijl kwijl*