Nieuwe franky (seizoen 17)

Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Nieuwe franky (seizoen 17)

Bericht door Shabba »

hier moet ik toch even van bekomen:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110629_058
0 x
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Franky Bomans (Braam Verreth)

Bericht door alma »

idd, ff schrikken toen ik het las...

en hij ziet er hélemaal anders uit:

Afbeelding
0 x
I think this line is mostly filler
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Dus wat? Als Frank aan komt om Bram en Franky onder hun voeten te geven zit er plots een anderen op de brommer? :/ Bij de switch van jonge naar oude Franky was ik tevreden maar dit keer hadden ze beter het personage weggeschreven. Een verandering van acteur op zo'n korte periode kan ik niet serieus nemen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar ik vind dat iemand het,op dit moment in het verhaal, niet kan maken om eruit te stappen.
Kijkers hebben ook rechten :evil:
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Hij heeft het recht om er uit te stappen, maar dan moeten ze hem niet onmiddellijk willen vervangen. Dit gaat gewoon onrealistische televisie geven. Niet dat thuis overloopt van realisme maar in vergelijking met Familie is thuis toch de betere. Allé, was.
0 x
IVV
Nog geen rang

Bericht door IVV »

Dit is te belachelijk voor woorden. Dat ze dan op zijn minst iemand kiezen die er toch een beetje op lijkt!!! Ik had zo gehoopt op een kus tussen Bram en Franky maar als Bram nu die lelijkaard zal moeten kussen... Dit is niet meer serieus.
0 x
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Amai ik verschoot ook echt toen ik dit las. :cry: Ik ga Braam toch wel missen :cry: Ik hoop dat de vervanger een beetje meevalt in zijn rol.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

los van geruchten of wat dan ook over bram/franky, wil ik zeggen dat ik de magie tussen de spelstijlen van braam en bert heel apart en heel mooi vond. De scène waar ze wegreden met die brommer, bevestigde dat. Vele acteurs combineren theater met tv en ze konden inderdaad beter franky ( tijdelijk) wegschrijven of hem een kleinere rol geven. Maar het feit dat Braam er zo drastisch de brui aangeeft vlak nadat hij voor één van de meest spraakmakende verhaallijnen in de soapgeschiedenis zorgt, doet me vermoeden dat er andere redenen zijn ( heb op facebook wat dingen opgevangen, maar ga uit respect ze niet op dit forum gooien, je mag me eventueel PM'en)
Hopelijk heb ik met dit bericht niets verkeerd gezegd. Ik wil alleen maar zeggen: zeer foute keuze van de makers van "thuis". Ik herinner me dat ze in mei al voor oktober aan het filmen waren, dus maw ten tijde van die persconferentie ( maart) moet Braam al zo goed als klaar geweest zijn met "thuis".
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Ik wens de nieuwe franky het allerbeste,net als braam. En we zullen er wel aan wennen op termijn. Maar k vind het wel een beetje stom dat het zo van de ene op de andere dag gaat zijn. Ze hadden franky even moeten wegsturen en als hij dan weer thuis komt, dan de nieuwe franky.maar nu lijkt het of ze gewoon verder gaan met het verhaal en er plots een ander het personage overneemt
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Laat hem nu nog een Noord- Nederlands accent hebben en 't is helemaal hilarisch! :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Totaal onverantwoord die verwisseling van acteurs :naughty:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Belachelijk inderdaad. Begrijp niet goed waarom die acteur er mee stopt. Als jongeling een vaste job in een soap ga je toch niet zomaar afslaan, denk ik dan, of kon hij niet gewoon worden aan het BV-schap?
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

hij was tot de outing een vrij opvallend personage, niet echt een BV die in de belangstelling stond en ineens krijgt hij de volle laag. braam leek me type dat nooit over privéleven praatte, nooit echt in de boekjes stond, dus denk dat die onverwachte aandacht niet aan hem was besteed.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Het is de eerste keer dat ik hier in rubriek spoilers kom.
Omdat ik wou kijken of het nieuws al bekend was. En het is dus duidelijk al bekend.
Ik vindt het super jammer.
En die nieuwe vindt ik voorlopig maar niets.
Het zal lang duren eer ik gewoon ben aan hem.
Maar ja er is niets aan te doen we zullen het ermee moeten doen.
Maar het gaat toch wel super super raar zijn als Thuis weer begint,
dat daar dan ineens ne nieuwe Franky staat, alsof hij plastische chirurgie heeft ondergaan :crazy:
En net als anderen hier vindt ik ook dat ze het verhaal wel eens hadden kunnen aanpassen aan de nieuwe Franky.
En verder vindt ik dat die nieuwe Franky er meteen ook veel te oud uitziet om de andere Franky te vervangen,
maar ja veel keuze zullen ze niet gehad hebben zekers, Vlaamse acteurs groeien niet aan de bomen...

:wave:
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Ganja schreef:Het is de eerste keer dat ik hier in rubriek spoilers kom.
Omdat ik wou kijken of het nieuws al bekend was. En het is dus duidelijk al bekend.
Ik vindt het super jammer.
En die nieuwe vindt ik voorlopig maar niets.
Het zal lang duren eer ik gewoon ben aan hem.
Maar ja er is niets aan te doen we zullen het ermee moeten doen.
Maar het gaat toch wel super super raar zijn als Thuis weer begint,
dat daar dan ineens ne nieuwe Franky staat, alsof hij plastische chirurgie heeft ondergaan :crazy:
En net als anderen hier vindt ik ook dat ze het verhaal wel eens hadden kunnen aanpassen aan de nieuwe Franky.
En verder vindt ik dat die nieuwe Franky er meteen ook veel te oud uitziet om de andere Franky te vervangen,
maar ja veel keuze zullen ze niet gehad hebben zekers, Vlaamse acteurs groeien niet aan de bomen...

:wave:
is niet veel ouder dan de vorige, maar ziet er stukken ouder uit dan zijn 27. Zie hem ook moeilijk in combinatie met Bert Verbeke, moet voor Bert ook raar zijn, na twee jaar zo'n sterk team te vormen met Braam, ineens iemand naast hem waarvan mij op het eerste zicht lijkt dat die magie er niet meer zal zijn. Het zou me niet verwonderen dat Bert de volgende zal zijn die "thuis" verlaat.
0 x
Gesloten