Ik vind alvast dat ze geen al te beste indruk achterliet bij haar eerste werkdag bij taxi Ter Smissen

dat waarschijnlijk niet maar ze liet wel uitschijnen dat ze lesbisch was en daarom denk ik dat zij de nieuwe vriendin van Ann zal wordenLuc schreef:Die boetiek waar ze werkte, zou dat bij Manon geweest zijn ?
Hoezo dan?Crackers schreef: dat waarschijnlijk niet maar ze liet wel uitschijnen dat ze lesbisch was en daarom denk ik dat zij de nieuwe vriendin van Ann zal worden
en eigenlijk was het nog een halve sollicitatie en had ze wel veel noten op haar zang voor haar eerste dag maar het is wel een leuk personage op het eerste gezicht
Denk dat jij spoken zietCrackers schreef: ze liet wel uitschijnen dat ze lesbisch was en daarom denk ik dat zij de nieuwe vriendin van Ann zal worden
Ze kan toch vallen op een heer die niet vrij is!! bv 1 van het jonge grut? 't zou zo eens iets anders zijn heee. Een iets wat oudere dame met een jong gastje, zo'n verhaallijn hebben we dacht ik nog niet gehad, en zoiets gebeurd toch ook in het échte leven dat mensen veeeeeeel verschillen in leeftijd! Ken er in het échte leven zelfs vrij veel die meer dan 10, 20 jaar in leeftijd verschillen.Amiche schreef:. En zien we nog vrije heren?
over het taboe-doorbreken van thuisAmiche schreef: Ik hoop toch dat de 'powers that be' van Thuis nu niet steeds taboes menen te moeten doorbreken. Een keer gewoon ouderwets en konservatief mag ook hoor! Het keuzemenu des levens is dan wel veel gevarieerder geworden, maar de meeste mensen volgen toch het getreden pad; dat is niet ineens oubollig (of is dat missch taboe ... ha ha ha).