(ook wel bekend van De Parelvissers)
Van een aanwinst voor Thuis gesproken !
Het zou me zelfs niet eens verwonderen moet blijken dat hij getrouwd zou zijn.johan1969 schreef:Hij was al bijna Simonne aan t versieren tot hij erachter kwam dat ze samen was met Frank.
manon schreef:Ik vind zowel de acteur als het personage ambetante ventjes.. Zo nen dikke slijmbal dat dat is!'t Is voor ongemakkelijk van te worden!
Zo van die gatlikkers, daar moet ik het niet van hebben, kan dus echt niet op die zijn smoel zien!
Rieka schreef:manon schreef:Ik vind zowel de acteur als het personage ambetante ventjes.. Zo nen dikke slijmbal dat dat is!'t Is voor ongemakkelijk van te worden!
Zo van die gatlikkers, daar moet ik het niet van hebben, kan dus echt niet op die zijn smoel zien!![]()
![]()
![]()
Ik snap ook niet waarom Simonne hem zomaar laat doen... 't Lijkt wel alsof ze hoopt dat hij iets met haar begint, maar nu eerst zo een beetje doet alsof ze het niet wil! Heb overigens ook helemaal geen zin in de zoveelste overspelverhaallijn in thuis! Ik hoop dat Frank het te weten komt en die stomme Jean Marie buitensmijt, zodat we het personage nooit meer zien!Christel schreef:Rieka schreef:manon schreef:Ik vind zowel de acteur als het personage ambetante ventjes.. Zo nen dikke slijmbal dat dat is!'t Is voor ongemakkelijk van te worden!
Zo van die gatlikkers, daar moet ik het niet van hebben, kan dus echt niet op die zijn smoel zien!![]()
![]()
![]()
Ik sluit me daar overigens helemaal bij aan...
En wat hangt daar in de lucht zeg? Dat is nou al de zoveelste keer dat er "vreemdgaan" in de lucht hangt de laatste tijd... Ik vind bovendien dat Simonneke zich wel héél makkelijk laat charmeren door die "gatlikker" (de perfecte omschrijving als je het mij vraagt!)
goh, van mij mag ie nog een paar jaar blijven.manon schreef: Ik snap ook niet waarom Simonne hem zomaar laat doen... 't Lijkt wel alsof ze hoopt dat hij iets met haar begint, maar nu eerst zo een beetje doet alsof ze het niet wil! Heb overigens ook helemaal geen zin in de zoveelste overspelverhaallijn in thuis! Ik hoop dat Frank het te weten komt en die stomme Jean Marie buitensmijt, zodat we het personage nooit meer zien!
Ze wil het ook niet echt, maar voelt zich heel erg gevleid?manon schreef: Ik snap ook niet waarom Simonne hem zomaar laat doen... 't Lijkt wel alsof ze hoopt dat hij iets met haar begint, maar nu eerst zo een beetje doet alsof ze het niet wil!