Stassens

Nivek
Nog geen rang

Stassens

Bericht door Nivek »

Wat wij hier thuis nogal een rare move vonden in 'Thuis', was de plotse vervanging van inspecteur Stassens door die Boons. Zou dit iets met het verhaal te maken hebben of is het gewoon voor de combinatie jonge vrouw-oudere man? Ik hoop in ieder geval dat die Stassens in de toekomst nog mag opduiken, want ik zag die wel graag bezig.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Stassens

Bericht door lord F. »

Nivek schreef:Wat wij hier thuis nogal een rare move vonden in 'Thuis', was de plotse vervanging van inspecteur Stassens door die Boons. Zou dit iets met het verhaal te maken hebben of is het gewoon voor de combinatie jonge vrouw-oudere man? Ik hoop in ieder geval dat die Stassens in de toekomst nog mag opduiken, want ik zag die wel graag bezig.
Stassens is met vaderschapsverlof hé. :)
Nee, denk gewoon dat de acteur in die periode gewoon niet beschikbaar was en dat ze hem dus moesten vervangen.
Flikkenrollen zijn nu eenmaal heel inwisselbaar in Thuis (net zoals het al eens verwarrend was dat Stassens en Thienpont een beetje op mekaar geleken).

Zou wel eens interessant zijn moest iemand hier eens een lijst maken van alle flikken en inspecteurs die ooit in Thuis rondgelopen hebben. :) t zou wel een indrukwekkend lijstje zijn, denk ik.
vraag me nu zelfs af hoelang Baelemans eigenlijk al uit Thuis verdwenen is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ze hebben toch al een goeie vervanger voor Baelemans: dat jong gastje dat Geens altijd komt storen.
En Geens zijn reacties zijn krak dezelfde als vroeger met Baelemans :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Dejavuke
Nog geen rang

Bericht door Dejavuke »

Ondertussen hebben ze bij thuis wel een aantal inspecteurs afgesleten, een lijstje:
Geens, Wildiers, Monard, Thienpondt, Stassens, Boons ...

Wel jammer dat we agent Jacky Baelemans al een tijdje niet meer hebben gezien.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad erg jammer dat Baelemans nooit meer voorbij komt.. Ten tijde van al die verkrachtingen was hij nog te zien, maar daarna niet meer geloof ik, toch? :?

Wat de wissel Stassens/Boons betreft; dat vind ik niet echt een vooruitgang! Stassens zag ik graag bezig, maar dat kan ik van Boons niet echt zeggen.. :(
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

ja iedereen zijn mening.Persoonlijk ben ik wel blij dat die stassens weg is , zo graag zag ik hem nu niet echt bezig.
Daarintegen die boons vindt ik leuker maar dat kan natuurlijk ook met het geslacht te maken hebben. :lol:
Kan eigenlijk niet geloven dat die de vriendin van gene berevoets zou zijn.Toch wel een leeftijds verschil denk je niet :lol:
Maar toch ik vindt het personage best leuk en een vrouwelijke flik mag ook een keer voor een serie als thuis.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

er zijn anders wel al een aantal vrouwelijke flikken in Thuis geweest >> Magda, Marcella (ten tijde van Fernand), die ene die de moord op Fernand onderzocht -even zien op IMdB- ... ene Sofie Deprez, ...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

maartenB schreef: Daarintegen die boons vindt ik leuker maar dat kan natuurlijk ook met het geslacht te maken hebben. :lol:
Dat zou inderdaad mogelijk geweest zijn :mrgreen: :razz:
In mijn geval geldt dat echter niet echt. Ik vond Magda bijvoorbeeld een stuk leuker dan Boons! Maar ach, de een ligt je wel en de ander niet, dat hou je toch denk ik.. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Nja die inspecteurs ken ik helaas niet.
Eigenlijk was ik een familie kijker samen met mijn ouders.Maar familie wast nu niet het van het dus ben ik gestopt met kijken.
En vervolgens ben ik thuis gaan kijken door mijn vriendin die een echte thuis-fan is.Kdenk dat ik thuis kijk vanaf de moord op de man van Eva door werner in de schuur van ter smissen denk ik.Maar ik ben pas echt fan geworden tijdens de verkrachtingszaak,dat was echt goed gemaakt en om eerlijk te zijn thuis is zoveel beter dan familie.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik vind dat ze nog eens één van de politieagenten een hoofdrol moeten geven gelijk Fernand vroeger.
En dan kies ik voor Geens, ben benieuwd of hij nog altijd naast zijn mama woont :lol:
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Geens, de acteur dan, gaat binnenkort in een nieuwe VTM-serie spelen. En Boon gaat binnenkort in Familie spelen. Dus nadat die zaak is opgelost, zullen we ze niet meer zien.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Mieke schreef:Ik vind dat ze nog eens één van de politieagenten een hoofdrol moeten geven gelijk Fernand vroeger.
En dan kies ik voor Geens, ben benieuwd of hij nog altijd naast zijn mama woont :lol:
misschien moet cois wel flik worden ? :)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Willy Crevits schreef:Geens, de acteur dan, gaat binnenkort in een nieuwe VTM-serie spelen. En Boon gaat binnenkort in Familie spelen. Dus nadat die zaak is opgelost, zullen we ze niet meer zien.
Stassens is ook goed dan :)
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

misschien keert hij nog terug voor een volgende Thuis-"zaak", samen met Wildiers :)
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Nivek schreef:Wat wij hier thuis nogal een rare move vonden in 'Thuis', was de plotse vervanging van inspecteur Stassens door die Boons. Zou dit iets met het verhaal te maken hebben of is het gewoon voor de combinatie jonge vrouw-oudere man? Ik hoop in ieder geval dat die Stassens in de toekomst nog mag opduiken, want ik zag die wel graag bezig.
Stassens was toch van de cel vermiste personen, en de zaak rond Sofie is toch volledig afgerond?
0 x
Gesloten