Piet
-
- Poster rang 1
Piet
Vandaag eindelijk (en totaal onverwacht) de ex-man van Julia gezien.
Nu ik moet zeggen ik had mij hem ook totaal anders voorgesteldt.Ik zie deze actuer(Jos van geel denk ik) trouwens niet graag spelen.
Wat vinden jullie van Piet?
Nu ik moet zeggen ik had mij hem ook totaal anders voorgesteldt.Ik zie deze actuer(Jos van geel denk ik) trouwens niet graag spelen.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- Poster rang 5
Re: Piet
veel hebben we hem nog niet gezien, maar meestal wordt jos van geel wel getypecast als irritant personage. wellicht daarom dat je de acteur niet graag hebt, want vind m anders wel meevallen.maartenB schreef:Vandaag eindelijk (en totaal onverwacht) de ex-man van Julia gezien.

speelde die trouwens eerder ook al niet in Thuis in andere rollen ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Jippie, hij was heerlijk irritant, laat hem nog maar af en toe op visite komen!lord F. schreef:veel hebben we hem nog niet gezien, maar meestal wordt jos van geel wel getypecast als irritant personage. wellicht daarom dat je de acteur niet graag hebt, want vind m anders wel meevallen.maartenB schreef:Vandaag eindelijk (en totaal onverwacht) de ex-man van Julia gezien.
speelde die trouwens eerder ook al niet in Thuis in andere rollen ?

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Hij was inderdaad een onder de sloef zittende en in de penopauze zittende irritante verschijning ! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
Ben eens nieuwsgierig naar hoelang deze piet of pierre in de verhaallijnen gaat voorkomen?
Hij zal in ieder geval voor de nodige relatieproblemen zorgen denk ik.
Nu ik vindt dit wel goed het is lang geleden da cois nog een een defitge verhaallijn heeft gehad.
Nu ik vindt dit wel goed het is lang geleden da cois nog een een defitge verhaallijn heeft gehad.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- x 435
Piet heeft hier meer te vertellen dan in Thuis zelf!maartenB schreef:Ben eens nieuwsgierig naar hoelang deze piet of pierre in de verhaallijnen gaat voorkomen?

0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
In het eerste seizoen speelde hij een gastrol (Dedonder van de vakbond)lord F. schreef: speelde die trouwens eerder ook al niet in Thuis in andere rollen ?
0 x
-
- Poster rang 5
was ie ook niet eens kandidaat-directeur van Martine haar school (toen ze zelf directrice werd) ?frankbomans schreef:In het eerste seizoen speelde hij een gastrol (Dedonder van de vakbond)lord F. schreef: speelde die trouwens eerder ook al niet in Thuis in andere rollen ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
dat kan altijd diezelfde piet zijn hé, toen hij nog met julia getrouwd was en solliciteerde naar de functie van directeur 

0 x