ik vraag mij af of ze familie is van Xsarie, ze acteert in ieder geval even goed

(en veel smaak heeft ze ook niet - zo zot lopen van Sam

haar commentaar op die knuffel vond ik er ook echt over, maar ik vind niet dat er nu in de nabijheid van Sofie niet meer over jongens gesproken mag worden - hoe lang moet ze dan ontzien worden?kittykattenfan schreef:ik vond het erg toen ze gisteren zei, als er geen mooie jongens zijn, dan ga ik niet mee. sofie heeft zo afgezien met jongens en is er zelfs door aan de drugs geraakt en madam zegt da zo gwn alsof dat dat niets is. Haar commentaar over de knuffel sofie aisha vond ik ook irritant, die hebben elkaar zo lang nie gezien en dan altijd op alles commentaar![]()
is dat een vast personage,
Ja, maar wel een "verse" hoor! Ik meen zoiets opgevangen te hebben dat ze dat pas is sinds kerst of nieuwjaar ofzo, en de reden werd ook niet echt uit de doeken gedaan. (behalve dat ze het ineens maar zielig vond voor die dieren werd er niet echt veel over gezegd. Klonk niet erg overtuigend in elk gevaljohan1969 schreef:Is Dorien een veggie ? Eindelijk nog eens een minderheid die vertegenwoordigd wordt.