Het eiland
-
lies
- Nog geen rang
Het eiland
Gisteren toevallig filmpje gezien dat ze het eiland opnieuw gaan uitzenden! Goeie reden om nog es te bekijken, want die dvd's blijvn hier ongeopend staan!
0 x
In this world of shit, baby you are it
-
xenium
- Nog geen rang
Waar heb jij dat filmpje gezien? Ik heb de 2 seizoenen bekeken en vind het wel spijtig dat ze er toen mee gestopt zijn. Nu hopen dat er eindelijk nog eens een nieuwe reeks komt, ook al vond ik achteraf bekeken het slot wel goed. De dienst draaide terug normaal. Ben dan zeker en vast wel benieuwd wat dit keer het onderwerp gaat zijn....
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
het zijn gewoon herhalingen van reeks 1 en 2
Jan Eelen is daar zeer categoriek in: er komt GEEN derde reeks van het Eiland omdat (en je zegt het zelf) de laatste aflevering van de tweede reeks het einde was - alles is dus afgerond
ik ben zelf een grote 'Eiland'-fan maar ik heb liever dat er geen nieuwe reeks meer komt, dan dat het tot op den draad uitgemolken wordt, omdat mensen nu toch eenmaal kijken. ik vind dat dit Jan wel siert
Jan Eelen is daar zeer categoriek in: er komt GEEN derde reeks van het Eiland omdat (en je zegt het zelf) de laatste aflevering van de tweede reeks het einde was - alles is dus afgerond
ik ben zelf een grote 'Eiland'-fan maar ik heb liever dat er geen nieuwe reeks meer komt, dan dat het tot op den draad uitgemolken wordt, omdat mensen nu toch eenmaal kijken. ik vind dat dit Jan wel siert
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Re: Het eiland
en is daar een reden toe waarom jij een DVD-box koopt die opgeopend blijft ?lies schreef:Gisteren toevallig filmpje gezien dat ze het eiland opnieuw gaan uitzenden! Goeie reden om nog es te bekijken, want die dvd's blijvn hier ongeopend staan!
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
sisken
- Poster rang 2

ik denk dat er hier iemand aan het hengelen is naar een freebeefrank schreef:en is daar een reden toe waarom jij een DVD-box koopt die opgeopend blijft ?lies schreef:Gisteren toevallig filmpje gezien dat ze het eiland opnieuw gaan uitzenden! Goeie reden om nog es te bekijken, want die dvd's blijvn hier ongeopend staan!
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Admiraal Freebee?sisken schreef:ik denk dat er hier iemand aan het hengelen is naar een freebeefrank schreef:en is daar een reden toe waarom jij een DVD-box koopt die opgeopend blijft ?lies schreef:Gisteren toevallig filmpje gezien dat ze het eiland opnieuw gaan uitzenden! Goeie reden om nog es te bekijken, want die dvd's blijvn hier ongeopend staan!![]()
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Absolutt R.W.
- Nog geen rang