Flikken
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Klopt! Hij had wel wat meer gemeen met zijn rol in Thuis, dan Leah... Zijn personage heette hier ook André. Daar hield de gelijkenis dan ook wel op, maar toch..satine schreef:en Nolle Versyp mét snorChristel schreef:Inderdaad!sisken schreef:vanavond in Flikken: Leah Thys als daklozeIs weer eens wat anders als Marianne...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
sisken
- Poster rang 2

-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
Ik vond het ook niet heel super, dat magische sfeertje van reeks 1 tot en met 4 is geheel van de kaart geveegd.... reeks 5 was nog redelijk maar reeks 6 vond ik al zo anders, reeks 7 vond ik barsten van de clichés en deze is weer zo anders. Ik vond het niet heel super, sorry voor alle Flikkenfans die ik tegen de schenen trap.
Ik vond Pasmans wel erg tof, die blijft zijn charmes houden
Ik vond Pasmans wel erg tof, die blijft zijn charmes houden
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
-
Amber
- Nog geen rang
Ik vond er ook niet veel aan.
Vorige reeksen heb ik alle afleveringen gezien voor zover ik mij herinner, maar ik weet niet of dat dit jaar ook zo zal zijn, het zal ervan afhangen hoe het evolueert. Dat deuntje vind ik ook spijtig, dit is iets dat niet opvalt, terwijl je bij het vorige muziekje direct wist dat het Flikken was
Vorige reeksen heb ik alle afleveringen gezien voor zover ik mij herinner, maar ik weet niet of dat dit jaar ook zo zal zijn, het zal ervan afhangen hoe het evolueert. Dat deuntje vind ik ook spijtig, dit is iets dat niet opvalt, terwijl je bij het vorige muziekje direct wist dat het Flikken was
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik vond het ook niet zo denderend, maar misschien lag dat ook wel aan het feit dat het ook wel helemaal aansloot bij de vorige reeks, het verhaal leek gewoon verder te lopen, dus ik was na een paar minuten aan het denken wat er ook alweer gebeurd was in die laatste aflevering, en toen duurde het weer even voor ik doorhad dat het ondertussen over een carjacking ging...
Maar bon, tegen het einde van de aflevering was ik weer 'mee', dus ik vrees nog niet meteen het ergste.
En ze zagen er inderdaad allemaal een beetje 'anders' uit, maar ze zitten allemaal toch wel een beetje 'op hun tandvlees' door wat er met Nick gebeurd is denk ik, dus is het niet abnormaal dat ze er allemaal zo afgetobd uitzien - dat is bij ons toch ook? (bij mij toch)
en ze kunnen er ook moeilijk allemaal vrolijk bijhuppelen als een groot deel van de cast in de volgende weken 'Flikken' verlaat, het moet een beetje geloofwaardig blijven he

Dus, ik kijk eigenlijk wel uit naar het vervolg.
Maar bon, tegen het einde van de aflevering was ik weer 'mee', dus ik vrees nog niet meteen het ergste.
En ze zagen er inderdaad allemaal een beetje 'anders' uit, maar ze zitten allemaal toch wel een beetje 'op hun tandvlees' door wat er met Nick gebeurd is denk ik, dus is het niet abnormaal dat ze er allemaal zo afgetobd uitzien - dat is bij ons toch ook? (bij mij toch)
Dus, ik kijk eigenlijk wel uit naar het vervolg.
0 x
-
LoreWittemans
- Nog geen rang
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer: