Eva
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik heb me wel regelmatig aan Eva geergerd (vooral ook door de verhaallijn, maar ook door mindere acteerprestaties), maar ik moet zeggen dat ik het op dit moment allemaal wel mee vind vallen. Ze komt wat rustiger en minder dramatisch over nu, lijkt het wel. Misschien dat het ook wel door de "rustpauze" komt omdat ik ze een tijdje niet meer gezien heb, maar tot nu toe vallen haar acteerprestaties mij helemaal niet tegen..!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
-
- Nog geen rang
- Luc
- Poster rang 4
En ook daarop zijn we voorzien: http://www.thuisforum.be/forum/viewtopic.php?t=2234johan1969 schreef:Hey Rob, wat een mooi avatartje.
Dit forum heeft toch echt alles !?
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1
Ik vind de terugkeer van Eva ook wel OK. Ze acteert goed vind ik en ze ziet er ook wat beter uit dan voor haar vertrek. Toen was ze nogal overdreven geschminkt en leek het alsof ze haar hoofd nauwelijks durfde bewegen, maar nu is het allemaal wat meer naturel geworden....
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
- Poster rang 1
ze wordt minder geschmikt omdat ze er "slecht" moet uitzien hé.Prieeltje schreef:Ik vind de terugkeer van Eva ook wel OK. Ze acteert goed vind ik en ze ziet er ook wat beter uit dan voor haar vertrek. Toen was ze nogal overdreven geschminkt en leek het alsof ze haar hoofd nauwelijks durfde bewegen, maar nu is het allemaal wat meer naturel geworden....
en voor haar vertrek was ze zwanger. en toen was ze inderdaad veel meer gesminkt maar dan had ze ook zo iets over haar. Ze straalende. Katja Retsin had dat ook toen ze zwanger was.
t zijn details maar t maakt wel een verschil.
en voor haar vertrek kon ze haar ooknie veel meer bewegen. het mogt niet opvallen dat ze zwanger was.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
dan doet de schminkster van dienst haar job niet echt goed, want ik vind ook dat ze er stukken beter uitziet dan voor ze vertrok.koetje36 schreef:ze wordt minder geschmikt omdat ze er "slecht" moet uitzien hé.Prieeltje schreef:Ik vind de terugkeer van Eva ook wel OK. Ze acteert goed vind ik en ze ziet er ook wat beter uit dan voor haar vertrek. Toen was ze nogal overdreven geschminkt en leek het alsof ze haar hoofd nauwelijks durfde bewegen, maar nu is het allemaal wat meer naturel geworden....
en voor haar vertrek was ze zwanger. en toen was ze inderdaad veel meer gesminkt maar dan had ze ook zo iets over haar. Ze straalende.
komt dit van het werkwoord stralenen?

0 x
-
- Poster rang 1
sorry typfoutjesatine schreef:dan doet de schminkster van dienst haar job niet echt goed, want ik vind ook dat ze er stukken beter uitziet dan voor ze vertrok.koetje36 schreef:[
ze wordt minder geschmikt omdat ze er "slecht" moet uitzien hé.
en voor haar vertrek was ze zwanger. en toen was ze inderdaad veel meer gesminkt maar dan had ze ook zo iets over haar. Ze straalende.
komt dit van het werkwoord stralenen?
![]()

Met slecht bedoel ik wa slechter. Met wat minder schmink kan je er al iemand heel wat anders doen uitzien.
wat moet ik dan zeggen: ze ziet er natureller uit. En dat blonder haar geeft ook een ander effect. dus ja...
ieder zijn mening zeker.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik moet ook zeggen dat Eva mij meer meevalt dan ik had verwacht, ze 'duwt' niet meer zo op sommige woorden zoals vroeger
In haar scene met Femke moet ik toegeven dat ik haar veruit de beste van de twee vond
In haar scene met Femke moet ik toegeven dat ik haar veruit de beste van de twee vond
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Prieeltje
- Poster rang 1
ze wordt minder geschmikt omdat ze er "slecht" moet uitzien hé.
Ja, maar ik vind dat ze er beter uitziet nu...en de rol van moeder bevalt haar blijkbaar erg goed! (dat ze zelf net moeder geworden is zal daar wel iets mee te maken hebben zeker

0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...