Martine
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Misschien dat ze zich dan terug als een vrouw van haar leeftijd gaat gedragen?lies schreef:En waarom moet ze dat nu al direct overal gaan verkondigen?
ok, verliefd zijn brengt vanalles met zich mee, dat weet ik ook wel

ik kan er ook niet aan doen dat het personage van Martine mijn favo niet is, en dat ik vind dat Christel Domen overacteert - het voelt gewoon niet juist voor mij

0 x
-
- Poster rang 4
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over... Ik vind niet alleen dat ze vrij "kinderachtig" bezig is omtrent haar relatie met Werner, maar vooral ook met dat gedoe tegenover Maaike!satine schreef:Misschien dat ze zich dan terug als een vrouw van haar leeftijd gaat gedragen?lies schreef:En waarom moet ze dat nu al direct overal gaan verkondigen?
ok, verliefd zijn brengt vanalles met zich mee, dat weet ik ook welmaar om daar nu zo over te doen zoals ze dinsdagavond bezig was....
ik kan er ook niet aan doen dat het personage van Martine mijn favo niet is, en dat ik vind dat Christel Domen overacteert - het voelt gewoon niet juist voor mij

En ook voor mij geldt dat Martine mijn favoriete personage niet is, alleen al door 't feit dat de actrice mij niet ligt qua acteerprestaties. Maar ook de rest aan haar staat mij een beetje tegen

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Van mijn zus mogen ze Martine eruit schrijven(Dat was de commentaar dat ze had gisteren bij het zien van thuis) Ik zelf zeg niks!
Wat ik wel zeg is wat me vreselijk stoort aan Martine: Haar houding tegenover Maaike. Is ze jaloers, nog verliefd op Eric en daarmee "bang" dat er iets zou komen tussen hun twee? Of is het gewoon Martine zelf die zo is? Dan het tweede, ts altijd Eric die de commentaar moet ontgelden alst over Sofie gaat. Ok, Eric heeft mss nog wat meer vat op Sofie, maar daarom moet ook hij altijd niet het ontgelden, als ze haar beklag wilt doen.

Wat ik wel zeg is wat me vreselijk stoort aan Martine: Haar houding tegenover Maaike. Is ze jaloers, nog verliefd op Eric en daarmee "bang" dat er iets zou komen tussen hun twee? Of is het gewoon Martine zelf die zo is? Dan het tweede, ts altijd Eric die de commentaar moet ontgelden alst over Sofie gaat. Ok, Eric heeft mss nog wat meer vat op Sofie, maar daarom moet ook hij altijd niet het ontgelden, als ze haar beklag wilt doen.
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'
Rosa: Werkt ma moeder...
Rosa: Werkt ma moeder...
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
ze zal het waarschijnlijk moeilijk hebben met het feit dat Sofie er voor gekozen heeft om bij Eric te blijven wonen?
misschien vindt ze dan ook wel dat Eric over Sofie de volledige verantwoordelijkheid draagt.
maar ik vond dat ze indertijd -toen Eric en Martine nog samen waren, voor Arno- ook al niet veel te zeggen had aan haar dochter.
en dat is als moeder (en als directrice) toch geen referentie - en dat weet ze zelf ook wel, denk ik.
misschien vindt ze dan ook wel dat Eric over Sofie de volledige verantwoordelijkheid draagt.
maar ik vond dat ze indertijd -toen Eric en Martine nog samen waren, voor Arno- ook al niet veel te zeggen had aan haar dochter.
en dat is als moeder (en als directrice) toch geen referentie - en dat weet ze zelf ook wel, denk ik.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik kan het begrijpen van Martine dat ze haar relatie met Werner nog niet bekend maakt. Ten eerste wil ze niemand kwetsen denk ik. En gezien de reactie van Sam ligt het blijkbaar toch nog gevoelig. Ik denk ook dat ze het nog niet aan de grote klok wil hangen om de kans te krijgen het zelf aan Eric te vertellen, wat ik de beste oplossing vind.
En ten tweede is het misschien ook beter om het niet direct overal te gaan rondbazuinen, want het begin van een relatie is misschien wel de moeilijkste periode. Dus ik vind het nog zo gek niet dat ze zwijgt.
En over haar acteerprestaties ben ik ook niet altijd even enthousiast. Er is iets aan haar dat mij stoort: ze spreekt de eindletter van haar woorden altijd zo lang uit, bijvoorbeeld het woord "appartement" spreekt zij uit als "appartementttttt"
en dat stoort me wel vaak!
En ten tweede is het misschien ook beter om het niet direct overal te gaan rondbazuinen, want het begin van een relatie is misschien wel de moeilijkste periode. Dus ik vind het nog zo gek niet dat ze zwijgt.
En over haar acteerprestaties ben ik ook niet altijd even enthousiast. Er is iets aan haar dat mij stoort: ze spreekt de eindletter van haar woorden altijd zo lang uit, bijvoorbeeld het woord "appartement" spreekt zij uit als "appartementttttt"

0 x
In this world of shit, baby you are it
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
dat weten we natuurlijk niet met zekerheid, maar ik vind het toch vreemd dat haar niets opvalt - 't is toch haar eigen dochter.Luc schreef:Ja, een maand of 4satine schreef: en die is dan directrice geweest van zo'n grote school!als het niet voor Arno was, had ze dat jobke volgens mij ook niet lang volgehouden.

0 x
-
- Nog geen rang
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat klopt helemaal! En toch heb ik ooit mensen gekend met een zoon die toendertijd volledig onder de drugs zat, en zij merkten dat bijna te laat op. Wij (mijn ouders en ik) zagen dat de eerste keer meteen toen we hem ontmoetten (dat was eigenlijk niet te missen... Die jongen was echt ver weg), en zijn ouders kwamen er pas maanden later achter! Helaas heb je altijd van die mensen die er niet mee bezig zijn of die het niet willen zien ofzo..satine schreef:dat weten we natuurlijk niet met zekerheid, maar ik vind het toch vreemd dat haar niets opvalt - 't is toch haar eigen dochter.Luc schreef:Ja, een maand of 4satine schreef: en die is dan directrice geweest van zo'n grote school!als het niet voor Arno was, had ze dat jobke volgens mij ook niet lang volgehouden.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Mona'ke
- Poster rang 2