Slechtste Acteur
-
- x 435
Slechtste Acteur
Bij mij zonder twijfel Franky (wel veel keuzes, sorry)
Edit thuisfan: Hoort in acteurs/actrices thuis en er bestaat al een topic over wie goed/slecht acteert, maar voor deze keer zal ik het laten staan.
Edit thuisfan: Hoort in acteurs/actrices thuis en er bestaat al een topic over wie goed/slecht acteert, maar voor deze keer zal ik het laten staan.
0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 4
-
- Nog geen rang
-
- x 435
-
- Poster rang 4
Ernst Low is toch niet slecht als Arno ?
Allez, dat hij niet in de smaak valt qua uitzicht, dat valt nog te begrijpen. Maar ik vind er toch veel slechter acteren dan Arno zunne.
puur door de aflevering van vandaag op Eric gestemd : in het begin was hij toch iets te onnatuurlijk z'n lijnen aan het aframmelen.
Allez, dat hij niet in de smaak valt qua uitzicht, dat valt nog te begrijpen. Maar ik vind er toch veel slechter acteren dan Arno zunne.
puur door de aflevering van vandaag op Eric gestemd : in het begin was hij toch iets te onnatuurlijk z'n lijnen aan het aframmelen.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik heb op Eric gestemd. Ik heb het al vaker gezegd dat hij zo geforceerd overkomt. Ik geloof hem niet als hij acteert, alhoewel sommige andere rollen wel goed overkomen.
0 x
Who taught the sun where to stand in the morning?
Who told the ocean you can only come this far?
Who showed the moon where to hide 'til evening?
Whose words alone can catch a falling star?
Who told the ocean you can only come this far?
Who showed the moon where to hide 'til evening?
Whose words alone can catch a falling star?
-
- Poster rang 4
gisteren waren z'n eerste lijnen niet zo overtuigend moet ik zeggen, maar enfin, andere keren speelt ie dan veel overtuigender.thuisfan schreef:Ik heb op Eric gestemd. Ik heb het al vaker gezegd dat hij zo geforceerd overkomt. Ik geloof hem niet als hij acteert, alhoewel sommige andere rollen wel goed overkomen.
Moeilijk om een slechte acteur te vinden in Thuis. Ok, er gaat er geen enkel een Oscar winnen, maar je kan nooit zeggen dat ze echt miserabel staan te acteren. In Wittekerke of Familie zou je meer keuze hebben denkik.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Nog geen rang
-
- x 435
-
- Poster rang 2
soms??? 't is altijd schipperen tussen hypercorrect praten en plat West-VlaamsPearl schreef:Ik vind het ook soms wat onnatuurlijk overkomen als Walter en Eric praten.

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
- Poster rang 4