Is het dan zo kwalijk dat als je echt van iemand houdt, om daar dan een klein beetje tijd voor te maken??Thom schreef: za 04 jan 2020, 12:21 Is het dan zo kwalijk dat ze daar een leven wilt opbouwen, vrienden leert kennen en daar eens mee uit wilt gaan?
Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
-
- x 435
2 x
-
- x 435
Waarom zou hij dat nog gedaan hebben? Toen hij daar naar iemand belde was het toch al lang duidelijk voor hem dat er tussen Lowie en Frederieke niks speciaals was en had hij zelfs al een nieuwe kans kunnen wagen bij Frederieke...satine schreef: za 04 jan 2020, 09:26 Adil heeft inderdaad naar iemand gebeld met de woorden 'ik moet u iets vertellen'.
Dat zal dan Olivia wel geweest zijn.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Nogmaals, we weten niet hoe het precies met haar werkuren en verlofdagen zit. En wie weet doet ze ook nog een bijverdienste daar, wie weet let ze nog op andere kinderen,wie zal het zeggen? We kennen hier alleen het verhaal van Lowie die zich o zo eenzaam voelt , dat hij dan maar om wat aandacht te hebben, bij iemand anders kruipt zoals Olivia het zelf verwoord heeft. Het is nu niet dat Lowie geen keuzes had, he. Hij kon er met Olivia, nu ze toch afkwam , eens een grondig gesprek mee hebben en er dan proberen aan uit te geraken. Waarom altijd eerst doen en dan nadenken , van Lowie zijn kant? Alsof het voor Olivia allemaal zo gemakkelijk is, behoorlijk ver verwijderd van haar lief en vriendenkring, moet een heel nieuw sociaal leven opbouwen, en dan achteraf te weten komen dat hij een misstap heeft begaan.
Als ik me niet vergis, deed ze dat toch ook in de beginperiode, die zijn zelfs nog naar een musical geweest. En daarna pas dat het niet uitkwam omdat ze andere plannen had? En dan nog? Moet Olivia iedere weekend of dag dat ze vrijheeft , gewoon op Lowie zitten te wachten? Wat dat betreft vind ik het zelf al niet realistisch dat Lowie ieder weekend daar afkomt, zonder eerst te vragen of het ook wel past.tvx1 schreef: zo 05 jan 2020, 21:41 Is het dan zo kwalijk dat als je echt van iemand houdt, om daar dan een klein beetje tijd voor te maken??
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Haar antwoord was anders wel erover vond ik hoor. Dat klonk toch niet dat zij rekening met Lowie hield.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Eigenlijk vind ik dat de bal hier een beetje in het midden ligt wat dat betreft. Ik vind het sowieso knap waardeloos dat Lowie zich al zo snel heeft laten gaan, want het is nou niet bepaald dat de problemen al maandenlang aansleepten en dat ze er al eens geducht over gepraat hadden.
En er kwam ook naar mijn mening nogal wat zelfmedelijden om de hoek kijken toen hij zich stond te verklaren tegenover Olivia. Ik kan me dan ook best voorstellen dat zijn uitleg misschien een beetje als een rode lap op een stier gewerkt heeft net nadat ze het nieuws over zijn slippertje vernomen had. Hij gaf haar nog nog net niet de schuld van het feit dat hij zich niet in heeft kunnen houden.
Van de andere kant vind ik het ook nogal krom dat Olivia helemaal naar België komt om Lowie vervolgens alleen een klap in zijn gezicht te geven en het uit te maken. Je zou zo inderdaad het idee krijgen dat het haar wel goed uitkwam om op deze manier een eind aan hun relatie te maken, want ze vilde er niet eens over praten, blijkbaar, en dat was al zo voordat Lowie met verwijten begon te gooien. En ze moet toch zelf ook wel beseft hebben dat ze de laatste tijd niet bepaald stond te springen om hem op bezoek te krijgen. Er kwam niet veel moeite meer van haar kant af, en dat lijkt me toch niet de bedoeling als je degene van wie je zogezegd veel houdt, maar af en toe ziet of spreekt. Normaal gesproken hoor je dan naar contact uit te kijken, in plaats van het steeds af te houden...
Kortom; ik geloof niet dat er een heel fantastische relatie is stukgegaan in dit geval, van beide kanten uit gezien niet.
En er kwam ook naar mijn mening nogal wat zelfmedelijden om de hoek kijken toen hij zich stond te verklaren tegenover Olivia. Ik kan me dan ook best voorstellen dat zijn uitleg misschien een beetje als een rode lap op een stier gewerkt heeft net nadat ze het nieuws over zijn slippertje vernomen had. Hij gaf haar nog nog net niet de schuld van het feit dat hij zich niet in heeft kunnen houden.

Van de andere kant vind ik het ook nogal krom dat Olivia helemaal naar België komt om Lowie vervolgens alleen een klap in zijn gezicht te geven en het uit te maken. Je zou zo inderdaad het idee krijgen dat het haar wel goed uitkwam om op deze manier een eind aan hun relatie te maken, want ze vilde er niet eens over praten, blijkbaar, en dat was al zo voordat Lowie met verwijten begon te gooien. En ze moet toch zelf ook wel beseft hebben dat ze de laatste tijd niet bepaald stond te springen om hem op bezoek te krijgen. Er kwam niet veel moeite meer van haar kant af, en dat lijkt me toch niet de bedoeling als je degene van wie je zogezegd veel houdt, maar af en toe ziet of spreekt. Normaal gesproken hoor je dan naar contact uit te kijken, in plaats van het steeds af te houden...
Kortom; ik geloof niet dat er een heel fantastische relatie is stukgegaan in dit geval, van beide kanten uit gezien niet.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Soms wel een beetje een eigenaardige relatie vind ik...vanals ze uit elkaars gezichtsveld zijn verdwenen wordt er vreemdgegaan. Lowieke zou beter happy single blijven op die manier!Christel schreef: ma 06 jan 2020, 14:18 Kortom; ik geloof niet dat er een heel fantastische relatie is stukgegaan
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Da's ook wel een beetje simplistisch beschreven. Olivia is al een paar maanden weg en Lowie is maandenlang braaf trouw gebleven. Hij heeft zelfs eens de avances van Lexie afgeweerd. Pas wanneer Olivia tijdens de feestdagen zelfs geen tijd wilde maken voor hem heeft hij zich op een dronken avond éénmaal laten gaan. Iets waar hij meteen spijt van had.daffy duck schreef: ma 06 jan 2020, 17:47 Soms wel een beetje een eigenaardige relatie vind ik...vanals ze uit elkaars gezichtsveld zijn verdwenen wordt er vreemdgegaan. Lowieke zou beter happy single blijven op die manier!
0 x
-
- Nog geen rang
Van wie weet Olivia eigenlijk dat Lowie haar bedrogen heeft, want het was niet Tamara die het haar vertelde... maar wie dan wel ? Ik denk dat ik het gemist heb...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Kan wel zijn, maar het is niet de eerste keer dat hij hij Olivia bedriegt! Voor mij geen probleem, maar blijf dan alleen zo doe je anderen geen pijn.
0 x
-
- x 435
En dus mag Lowie vreemd gaan? Ook een beetje simplistisch, mijn gedacht! Met de feestdagen heeft Olivia het misschien extra druk als au pair...en is er van "niet willen", niet echt sprake.tvx1 schreef: ma 06 jan 2020, 17:55 Pas wanneer Olivia tijdens de feestdagen zelfs geen tijd wilde maken voor hem heeft hij zich op een dronken avond éénmaal laten gaan.
0 x
-
- x 435
Ik heb toch nergens gezegd dat ik dat goedkeur? Leg mij geen woorden in de mond aub. Het was gewoon een bijtreding bij de foute bewering dat Lowie haar meteen had bedrogen.ikke schreef: wo 08 jan 2020, 18:43 En dus mag Lowie vreemd gaan? Ook een beetje simplistisch, mijn gedacht! Met de feestdagen heeft Olivia het misschien extra druk als au pair...en is er van "niet willen", niet echt sprake.
0 x
-
- x 435
Met wie heeft hij haar dan nog bedrogen naast Frederieke??daffy duck schreef: wo 08 jan 2020, 17:49 Kan wel zijn, maar het is niet de eerste keer dat hij hij Olivia bedriegt! Voor mij geen probleem, maar blijf dan alleen zo doe je anderen geen pijn.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Dacht dat het met Jana was!

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat is dan ook al behoorlijk lang geleden.
Nu voelde ik toch wel een beetje met Olivia mee, tot ze naar het einde van het gesprek tegen Tamara zei "ik had inderdaad wel eens wat vaker van Londen kunnen overkomen, maar ik heb "hier" eigenlijk helemaal niks meer. Mijn vrienden zijn daar, mijn job, ik zie mijn moeder vaker..."
Dus ze vond het normaal dat Lowie constant over en weer reisde om haar eens een paar uurtjes te zien, maar zélf wou ze er niet teveel moeite voor doen (= geen enkel bezoekje sinds september). Ik kreeg de indruk dat het haar eigenlijk goed uitkwam, dat slippertje van Lowie.
De zin "het is Lowie hé, ik zie hem wel graag" klonk dan ook behoorlijk hol. Zo kwam het bij toch wel over. Want als ze ook nog maar iets voor hem voelde, had ze ipv met vriendin Tamara nog één keer met Lowie afgesproken.
Nu voelde ik toch wel een beetje met Olivia mee, tot ze naar het einde van het gesprek tegen Tamara zei "ik had inderdaad wel eens wat vaker van Londen kunnen overkomen, maar ik heb "hier" eigenlijk helemaal niks meer. Mijn vrienden zijn daar, mijn job, ik zie mijn moeder vaker..."
Dus ze vond het normaal dat Lowie constant over en weer reisde om haar eens een paar uurtjes te zien, maar zélf wou ze er niet teveel moeite voor doen (= geen enkel bezoekje sinds september). Ik kreeg de indruk dat het haar eigenlijk goed uitkwam, dat slippertje van Lowie.
De zin "het is Lowie hé, ik zie hem wel graag" klonk dan ook behoorlijk hol. Zo kwam het bij toch wel over. Want als ze ook nog maar iets voor hem voelde, had ze ipv met vriendin Tamara nog één keer met Lowie afgesproken.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat met Jana is inderdaad alweer een tijd geleden, maar ik denk niet dat iemand dat vergeet als ze destijds al echt moeite heeft moeten doen om zich daar overheen te zetten en hun relatie alsnog een kans te geven. Zoiets is gewoon een trap onder de gordel, en een breuk in het vertrouwen is een lastig ding om mee om te gaan en e.v.t. overheen te stappen, hoe graag iemand dat soms ook wil. Een keertje is dat uiteindelijk wel gelukt, maar als het dan nog eens gebeurt...
De opmerkingen van Olivia gaven mij nog een beetje extra de indruk dat die relatie gewoon al niet veel soeps meer was. Ik denk dat zowel Lowie als Olivia er nog aan vasthielden uit gewoonte en omdat ze eigenlijk nog wel van elkaar houden, maar dat dat eerder vriendschap is dan wat anders. Want laten we eerlijk zijn; de uitdaging was er een heel eindje af (vandaar ook Lowie's slippertje), en Olivia had zeker wel wat meer moeite kunnen doen om toch met elkaar af te spreken (al was het maar via Skype), dat gaf ze zelf ook toe.
Van elkaar houden is soms gewoon niet genoeg, blijkbaar.
De opmerkingen van Olivia gaven mij nog een beetje extra de indruk dat die relatie gewoon al niet veel soeps meer was. Ik denk dat zowel Lowie als Olivia er nog aan vasthielden uit gewoonte en omdat ze eigenlijk nog wel van elkaar houden, maar dat dat eerder vriendschap is dan wat anders. Want laten we eerlijk zijn; de uitdaging was er een heel eindje af (vandaar ook Lowie's slippertje), en Olivia had zeker wel wat meer moeite kunnen doen om toch met elkaar af te spreken (al was het maar via Skype), dat gaf ze zelf ook toe.
Van elkaar houden is soms gewoon niet genoeg, blijkbaar.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..