Nope, we zijn al met 2
Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Maak er maar 3 van!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Ik vond het toch vreemd dat Olivia de hele tijd moest werken tijdens de feestdagen. Hebben die mensen dan zelfs tijdens kerstmis en nieuwjaar geen seconde tijd voor hun kinderen zodat Olivia er zelfs dan de hele tijd moet voor opdraaien??
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
In ieder geval heeft Olivia het uitgemaakt met Lowie want ze vertrouwt hem niet langer, nog maar eens want het is niet de eerste keer dat het gebeurt, het was al een aantal jaar geleden eens uit geweest tussen die twee toen Olivia iets begon met die Arne.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Zoals in een ander topic reeds gezegd werd, het is inderdaad vreemd dat Olivia al die tijd neemt doet om heen en weer te reizen alleen maar om te zeggen dat ze het uitmaakt.
Wel al die moeite doen, maar niet eens de tijd nemen om na jaren relatie eens even de dingen op een rijtje te zetten.
En ze vindt wel dat ze het recht had om een eigen leven op te bouwen in Londen, maar Lowie moet thuis bij de haard blijven zitten treuren, blijkbaar.
Dat ze gekwetst is, alle begrip - ik zou het ook zijn.
Maar dat je een relatie van jaren weg gooit zonder eerst naar de betrokkene te luisteren ipv klakkeloos aan te nemen want gebroken hartje Adil haar verteld heeft, dat vind ik toch een vreemde wending.
Om het uit te maken, ga je toch geen uren op de trein zitten - dat doe je toch alleen als je er nog een gesprek wil over hebben?
Ze vroeg niet eens of het waar was...
Wel al die moeite doen, maar niet eens de tijd nemen om na jaren relatie eens even de dingen op een rijtje te zetten.
En ze vindt wel dat ze het recht had om een eigen leven op te bouwen in Londen, maar Lowie moet thuis bij de haard blijven zitten treuren, blijkbaar.
Dat ze gekwetst is, alle begrip - ik zou het ook zijn.
Maar dat je een relatie van jaren weg gooit zonder eerst naar de betrokkene te luisteren ipv klakkeloos aan te nemen want gebroken hartje Adil haar verteld heeft, dat vind ik toch een vreemde wending.
Om het uit te maken, ga je toch geen uren op de trein zitten - dat doe je toch alleen als je er nog een gesprek wil over hebben?
Ze vroeg niet eens of het waar was...
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik vraag mij af van wie ze het weet. Niet van Tamara blijkbaar. Zou Adil haar gebeld hebben? 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Adil heeft inderdaad naar iemand gebeld met de woorden 'ik moet u iets vertellen'.
Dat zal dan Olivia wel geweest zijn.
Dat zal dan Olivia wel geweest zijn.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Omdat meneer niet zonder zijn olijfke kan, moet ze maar iedere vrije dag dat ze heeft met hem doorbrengen? Is het dan zo kwalijk dat ze daar een leven wilt opbouwen, vrienden leert kennen en daar eens mee uit wilt gaan? Lowie was beter ook gewoon met zijn eigen leven verder gegaan , dan hadden ze nu een paar gezellige dagen samen gehad. En dat ze hun relatie "zomaar " weggooit, het is niet de eerste keer dat dit gebeurd is, ergens moet er toch ook een grens zijn? Dat Lowie maar eens kijkt naar Tim die stond er ook 7 maanden alleen voor. Toegegeven, het is niet dezelfde situatie, maar dit zegt wel veel over hem. Heel goed dat Olivia door zijn zelfbeklag ziet.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Daar heb je een punt. Tim is vader van Hannah, Lowie en Olivia zijn niet verder gekomen dan tijdelijk pleegouder spelen voor Emile en dat was niet meteen een succes.Thom schreef: za 04 jan 2020, 12:21 Dat Lowie maar eens kijkt naar Tim die stond er ook 7 maanden alleen voor. Toegegeven, het is niet dezelfde situatie
Okay dat Olivia gekwetst is, maar nu ze TOCH was had ze wel even naar het verhaal van Lowie kunnen luisteren, in plaats van daar als een razende binnen te stormen en hem in het gezicht te meppen. Als klopt (waarom zouden we daaraan twijfelen) dat ze vaak met vrienden op stap was toen Lowie in Londen arriveerde (ook al wist ze dat hij kwam) met als excuus "ik moet mijn leven daar opbouwen" dan moet ze ook niet verschieten dat hij in een zwak moment (dronken) voor iemand anders valt. De twee zijn gewoon uit elkaar gegroeid en dat kan gebeuren, in dit geval. Zij zit ook niet braaf bij de telefoon op de veelvuldige momenten dat ze niet werkt. Nee, ze gaat gezellig uit met vrienden en dus kon het ook zijn voorgevallen dat zij van haar kant in een zwak moment haar Lowie heeft bedrogen. Wie zal het zeggen?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Ze heeft toch wel een tijdje geluisterd toen Louis z'n beklag deed hoe hij zich eenzaam voelde en hij de verplaatsing deed om dan in London aan z'n lot overgelaten te zijn. Maar dat viel precies in dovemansoren!
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Lowie zijn scheve schaats komt haar goed uit om er een punt achter te zetten.
2 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Die indruk heb ik ook, zij was waarschijnlijk langer van plan om de stekker uit trekken, een bewuste strategie zou ik zeggen.Kiki_Dee schreef: zo 05 jan 2020, 07:39 Lowie zijn scheve schaats komt haar goed uit om er een punt achter te zetten.
Eerst hem vierkant laten staan als hij haar op bezoek komt, zij moet zogezegd werken en dan andere uitvluchten uit de mouw schudden om Lowie beu te maken, zij rekende erop dat Lowie een scheve schaats zal rijden zodat zij dan een reden heeft om het uit te maken.
Echt zij had beter die moeite kunnen besparen en hem vlakaf zeggen dat hun relatie geen toekomst meer heeft inplaats van heel die cinema op te zetten.

1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
"Ik heb nu mijn eigen leven in Londen". Needless to say more. Het is natuurlijk niet abnormaal om naast een (langeafstands)relatie een eigen leven en vriendenkring te hebben. Maar als je partner sinds jaren zoveel moeite doet om elk weekend naast tijd daar ook nog eens veel geld tegenaan te gooien om je te zien (de Eurostar is niet goedkoop!), dan vind ik dat er van de andere kant ook wel wat moeite mag gedaan worden. Daar zag zij blijkbaar het nut niet van in. En wat dat werken betreft: op Emil passen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om Lowie daarbij te betrekken, zeker gezien hij Emil ook goed kent. Ik had haar echt nog geen seconde gemist en hoop hierbij dat het definitief
Olivia is.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Ja, vind ik ook een beetje ongelooflijk. Hij was toch ook pleegvader voor Emiel. Dus was daar geen emotionele band gedurende die periode. Misschien vond Emiel het ook wel leuk om hem op bezoek te hebben en dingen samen te doen?

0 x