Dit personage krijgt van mij een pluim

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Dit personage krijgt van mij een pluim

Bericht door Christel »

Dat is waar, maar het is nog een vrij jong meisje wat bovendien al een hele tijd heimelijk verliefd was op Ann. Ik kan me dan ook zo voorstellen dat ze in eerste instantie dolgelukkig was dat haar gevoelens beantwoord leken te worden door Ann, en dat ze tijd nodig gehad heeft om alles voor zichzelf op een rijtje te zetten, zodat ze weerstand kon bieden aan de waardeloze manier waarop Ann met haar omging.
Beter laat dan nooit, denk ik dan maar... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

inderdaad en nog beter nu dan nooit zelfs.Een pluim omdat ze opstapte.
Je zult maar bij die vreselijke scenes staan en u doodschamen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Een dikke pluim voor Ann, Ze heeft heel haar schijnheilige famile op een hoopje gezet. Goed zo.
Tommeke mag nu eens kijken naar de woestijn die hij zelf gemaakt heeft.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2570

Bericht door satine »

Een pluim voor Ann? :nope:
Judith, Emma en Stan zullen het u graag horen zeggen.
Ze heeft van 3 mensen het leven compleet kapot gemaakt gisteren, terwijl die er niks mee te maken hadden.

Als Ann ook maar een greintje fatsoen in haar lijf had gehad, had ze dit al lang voor het huwelijk gezegd.
Maar nee, haar collega moest de pispaal zijn voor het feit dat zij afgewezen is.
En voor het feit dat Ann al vrij snel in de wind was.
En die afwijzing van Jessica hing al in de lucht vòòr de speech van Marianne.
Alleen was Ann te blind om het te zien en Jessica te bleu om het eerder te zeggen.

Maar wel een pluim voor Jessica.
Ze heeft de laatste tijd heel wat voorgeschoteld gekregen, ondanks haar jonge leeftijd.
Top dat ze zich niet langer laat gebruiken. :thumbup:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Een dikke pluim voor Ann, Ze heeft heel haar schijnheilige famile op een hoopje gezet. Goed zo.
Tommeke mag nu eens kijken naar de woestijn die hij zelf gemaakt heeft.
Hein ??????? Dat kunt ge toch niet echt denken ? Het trouwfeest van haar vriendin en collega zo verpesten !!!!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Soms is het beter de waarheid te zeggen hoe kwetsend ze ook moge zijn. Er is altijd iets moois om zoiets te doen. En als alles echt grondig kapot is dan kun je pas aan de wederopbouw beginnen. Geen restjes overlaten. Had je mss liever gehad dat Judith is Tom's flauwe zever gelooft tot hij weer een kort rokje ziet?
Die hele familie is toch zo uit op schijn; het moet mooi voorkomen ook al is het dat niet echt,maar het moet zo lijken.
Wel, die schijnheilige familie heeft nu wat ze verdient, Marianne in de eerste plaats en haar toch zo lief zoontje nummer 2.
Geen enkel medelijden. Tommeke heeft wat hij al heel lang verdient. Getrouwd zou hij heus nog wel eens naar buiten durven kijken hoor! Nu kan hij naar zijn eigen woestijn kijken,goed zo.
Zatte Ann heeft dat goed gedaan,opgeruimd staat netjes.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ok , zo gezien is dat waar maar de arme Judith en haar kinderen zijn wel de slachtoffers en die verdienden dat toch niet !
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee,dat is waar. Wie verdient er bedrog?
Je moet goed begrijpen dat niet Ann de schuldige is maar Tom. En daar kan je geen speld tussen krijgen.
Of had je mss liever gehad dat Judith binnen paar weken op kantoor kwam en Tom en Karin in volle actie zag?
Ik vind het erg voor Judith en de kinderen,maar nogmaals Ann is niet de schuldige,dat is advocaat meester De Decker en zijn *****van een moeder.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2570

Bericht door satine »

Ann had dit veel vroeger moeten zeggen of moeten zwijgen.
Dus nee, geen pluimen voor Ann.
Ze heeft hier niemand een dienst mee bewezen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Nee,dat is waar. Wie verdient er bedrog?
Je moet goed begrijpen dat niet Ann de schuldige is maar Tom. En daar kan je geen speld tussen krijgen.
Of had je mss liever gehad dat Judith binnen paar weken op kantoor kwam en Tom en Karin in volle actie zag?
Ik vind het erg voor Judith en de kinderen,maar nogmaals Ann is niet de schuldige,dat is advocaat meester De Decker en zijn *****van een moeder.
Pfffff ik had zo graag gehad dat dit nu eens een happy start zou zijn van a happy live AfbeeldingAfbeelding
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

nounake schreef:
Caligula schreef:Nee,dat is waar. Wie verdient er bedrog?
Pfffff ik had zo graag gehad dat dit nu eens een happy start zou zijn van a happy live AfbeeldingAfbeelding
Een happy end in Thuis? Dat meen je niet! Want dan is het boeken dicht :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Ik begrijp Caligula wel, hoor. De enige blaam die Ann treft is de timing. De schuld ligt bij Tom. Klopt, Judith, Stan en Emma verdienen dit niet, maar dat is niet Anns fout.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind An hier nou ook niet de enige echte boosdoener. Er kwamen een paar dingen bij elkaar.
Ze was beter niet naar die bruiloft gegaan. Maar waarom accepteerden Marianne en Tom Jessica niet? Alleen omdat ze zoveel jonger was? Alleen de kijkers wisten hoe dom An met Jessica om ging. En dat gezoen op die bruiloft was natuurlijk ook belachelijk. Provocerend, uit balorigheid omdat men Jesseica niet accepteerde?
En de opmerkingen van Marianne maakten ook dat de vlam in de pan sloeg bij An en het ging van kwaad tot erger toen ook Karin nog eens op het toneel verscheen.
Een heleboel zaken bij elkaar veroorzaakten een hysterische An.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2570

Bericht door satine »

Van mij verdient Ann geen pluimen om de manier waarop ze alles verteld heeft.
Dit was niet een plots moment van vriendschap naar Judith toe, of een aanval van gevoel voor rechtvaardigheid.
Dit was pure haat en nijd.
Haar aanval was er eentje om mensen af te kraken en kapot te maken.
Inclusief zichzelf.

En dat haar moeder haar geprovoceerd heeft - helemaal akkoord, maar Ann kent haar, ze wist waar ze zich kon aan verwachten na al haar uitdagend klef gekus met Jessica.
Ze heeft Marianne daarmee heel bewust uitgedaagd.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Van mij verdient An ook zeker geen pluimen.
0 x
Plaats reactie