Beter laat dan nooit, denk ik dan maar...
Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Dit personage krijgt van mij een pluim
Dat is waar, maar het is nog een vrij jong meisje wat bovendien al een hele tijd heimelijk verliefd was op Ann. Ik kan me dan ook zo voorstellen dat ze in eerste instantie dolgelukkig was dat haar gevoelens beantwoord leken te worden door Ann, en dat ze tijd nodig gehad heeft om alles voor zichzelf op een rijtje te zetten, zodat ze weerstand kon bieden aan de waardeloze manier waarop Ann met haar omging.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ranske
- Poster rang 4

inderdaad en nog beter nu dan nooit zelfs.Een pluim omdat ze opstapte.
Je zult maar bij die vreselijke scenes staan en u doodschamen.
Je zult maar bij die vreselijke scenes staan en u doodschamen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Een dikke pluim voor Ann, Ze heeft heel haar schijnheilige famile op een hoopje gezet. Goed zo.
Tommeke mag nu eens kijken naar de woestijn die hij zelf gemaakt heeft.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Een pluim voor Ann?
Judith, Emma en Stan zullen het u graag horen zeggen.
Ze heeft van 3 mensen het leven compleet kapot gemaakt gisteren, terwijl die er niks mee te maken hadden.
Als Ann ook maar een greintje fatsoen in haar lijf had gehad, had ze dit al lang voor het huwelijk gezegd.
Maar nee, haar collega moest de pispaal zijn voor het feit dat zij afgewezen is.
En voor het feit dat Ann al vrij snel in de wind was.
En die afwijzing van Jessica hing al in de lucht vòòr de speech van Marianne.
Alleen was Ann te blind om het te zien en Jessica te bleu om het eerder te zeggen.
Maar wel een pluim voor Jessica.
Ze heeft de laatste tijd heel wat voorgeschoteld gekregen, ondanks haar jonge leeftijd.
Top dat ze zich niet langer laat gebruiken.
Judith, Emma en Stan zullen het u graag horen zeggen.
Ze heeft van 3 mensen het leven compleet kapot gemaakt gisteren, terwijl die er niks mee te maken hadden.
Als Ann ook maar een greintje fatsoen in haar lijf had gehad, had ze dit al lang voor het huwelijk gezegd.
Maar nee, haar collega moest de pispaal zijn voor het feit dat zij afgewezen is.
En voor het feit dat Ann al vrij snel in de wind was.
En die afwijzing van Jessica hing al in de lucht vòòr de speech van Marianne.
Alleen was Ann te blind om het te zien en Jessica te bleu om het eerder te zeggen.
Maar wel een pluim voor Jessica.
Ze heeft de laatste tijd heel wat voorgeschoteld gekregen, ondanks haar jonge leeftijd.
Top dat ze zich niet langer laat gebruiken.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Hein ??????? Dat kunt ge toch niet echt denken ? Het trouwfeest van haar vriendin en collega zo verpesten !!!!Caligula schreef:Een dikke pluim voor Ann, Ze heeft heel haar schijnheilige famile op een hoopje gezet. Goed zo.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Soms is het beter de waarheid te zeggen hoe kwetsend ze ook moge zijn. Er is altijd iets moois om zoiets te doen. En als alles echt grondig kapot is dan kun je pas aan de wederopbouw beginnen. Geen restjes overlaten. Had je mss liever gehad dat Judith is Tom's flauwe zever gelooft tot hij weer een kort rokje ziet?
Die hele familie is toch zo uit op schijn; het moet mooi voorkomen ook al is het dat niet echt,maar het moet zo lijken.
Wel, die schijnheilige familie heeft nu wat ze verdient, Marianne in de eerste plaats en haar toch zo lief zoontje nummer 2.
Geen enkel medelijden. Tommeke heeft wat hij al heel lang verdient. Getrouwd zou hij heus nog wel eens naar buiten durven kijken hoor! Nu kan hij naar zijn eigen woestijn kijken,goed zo.
Zatte Ann heeft dat goed gedaan,opgeruimd staat netjes.
Die hele familie is toch zo uit op schijn; het moet mooi voorkomen ook al is het dat niet echt,maar het moet zo lijken.
Wel, die schijnheilige familie heeft nu wat ze verdient, Marianne in de eerste plaats en haar toch zo lief zoontje nummer 2.
Geen enkel medelijden. Tommeke heeft wat hij al heel lang verdient. Getrouwd zou hij heus nog wel eens naar buiten durven kijken hoor! Nu kan hij naar zijn eigen woestijn kijken,goed zo.
Zatte Ann heeft dat goed gedaan,opgeruimd staat netjes.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ok , zo gezien is dat waar maar de arme Judith en haar kinderen zijn wel de slachtoffers en die verdienden dat toch niet !
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee,dat is waar. Wie verdient er bedrog?
Je moet goed begrijpen dat niet Ann de schuldige is maar Tom. En daar kan je geen speld tussen krijgen.
Of had je mss liever gehad dat Judith binnen paar weken op kantoor kwam en Tom en Karin in volle actie zag?
Ik vind het erg voor Judith en de kinderen,maar nogmaals Ann is niet de schuldige,dat is advocaat meester De Decker en zijn *****van een moeder.
Je moet goed begrijpen dat niet Ann de schuldige is maar Tom. En daar kan je geen speld tussen krijgen.
Of had je mss liever gehad dat Judith binnen paar weken op kantoor kwam en Tom en Karin in volle actie zag?
Ik vind het erg voor Judith en de kinderen,maar nogmaals Ann is niet de schuldige,dat is advocaat meester De Decker en zijn *****van een moeder.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Ann had dit veel vroeger moeten zeggen of moeten zwijgen.
Dus nee, geen pluimen voor Ann.
Ze heeft hier niemand een dienst mee bewezen.
Dus nee, geen pluimen voor Ann.
Ze heeft hier niemand een dienst mee bewezen.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Pfffff ik had zo graag gehad dat dit nu eens een happy start zou zijn van a happy liveCaligula schreef:Nee,dat is waar. Wie verdient er bedrog?

0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Een happy end in Thuis? Dat meen je niet! Want dan is het boeken dichtnounake schreef:Pfffff ik had zo graag gehad dat dit nu eens een happy start zou zijn van a happy liveCaligula schreef:Nee,dat is waar. Wie verdient er bedrog?
0 x
Potentia Principatum
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Ik begrijp Caligula wel, hoor. De enige blaam die Ann treft is de timing. De schuld ligt bij Tom. Klopt, Judith, Stan en Emma verdienen dit niet, maar dat is niet Anns fout.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik vind An hier nou ook niet de enige echte boosdoener. Er kwamen een paar dingen bij elkaar.
Ze was beter niet naar die bruiloft gegaan. Maar waarom accepteerden Marianne en Tom Jessica niet? Alleen omdat ze zoveel jonger was? Alleen de kijkers wisten hoe dom An met Jessica om ging. En dat gezoen op die bruiloft was natuurlijk ook belachelijk. Provocerend, uit balorigheid omdat men Jesseica niet accepteerde?
En de opmerkingen van Marianne maakten ook dat de vlam in de pan sloeg bij An en het ging van kwaad tot erger toen ook Karin nog eens op het toneel verscheen.
Een heleboel zaken bij elkaar veroorzaakten een hysterische An.
Ze was beter niet naar die bruiloft gegaan. Maar waarom accepteerden Marianne en Tom Jessica niet? Alleen omdat ze zoveel jonger was? Alleen de kijkers wisten hoe dom An met Jessica om ging. En dat gezoen op die bruiloft was natuurlijk ook belachelijk. Provocerend, uit balorigheid omdat men Jesseica niet accepteerde?
En de opmerkingen van Marianne maakten ook dat de vlam in de pan sloeg bij An en het ging van kwaad tot erger toen ook Karin nog eens op het toneel verscheen.
Een heleboel zaken bij elkaar veroorzaakten een hysterische An.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Van mij verdient Ann geen pluimen om de manier waarop ze alles verteld heeft.
Dit was niet een plots moment van vriendschap naar Judith toe, of een aanval van gevoel voor rechtvaardigheid.
Dit was pure haat en nijd.
Haar aanval was er eentje om mensen af te kraken en kapot te maken.
Inclusief zichzelf.
En dat haar moeder haar geprovoceerd heeft - helemaal akkoord, maar Ann kent haar, ze wist waar ze zich kon aan verwachten na al haar uitdagend klef gekus met Jessica.
Ze heeft Marianne daarmee heel bewust uitgedaagd.
Dit was niet een plots moment van vriendschap naar Judith toe, of een aanval van gevoel voor rechtvaardigheid.
Dit was pure haat en nijd.
Haar aanval was er eentje om mensen af te kraken en kapot te maken.
Inclusief zichzelf.
En dat haar moeder haar geprovoceerd heeft - helemaal akkoord, maar Ann kent haar, ze wist waar ze zich kon aan verwachten na al haar uitdagend klef gekus met Jessica.
Ze heeft Marianne daarmee heel bewust uitgedaagd.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532