het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Ik heb al geteld, mocht ze zwanger zijn, dan bevalt ze in januari, net als Peter en Peggy op huwelijksreis zijn. (denk wel dat het huwelijk er komt) De actrice moet haar zwangerschapsverlof ook nog hebben, dus ik denk dat ze verdwijnt na dit seizoen en dan een dag nadat Peggy en Peter vertrokken zijn op reis terug opduikt. Dus dan weet iedereen dat ze een slipper heeft gehad, behalve Peggy, die het een maand na de geboorte pas weet.
(of moet ik dit nog eens in speculatietopic zetten?)
0 x

-
tvx1
- x 435
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Dan gebruik jij toch een vreemde telling. Van mei to januari dat is 8 maand. Een maand te weinig dus. En de drie zomermaanden mag je niet meetellen. Die bestaan niet in Thuis ! Peggy is zo indertijd in mei 2008 zwanger teruggekomen uit Canada (het is nooit duidelijk gemaakt hoever ze toen al was), om dan in april 2009 , dus elf(?) maand later een dochter op de wereld te zetten. En dan was het zogezegd een maand te vroeg !!!Poolaapje schreef:Ik heb al geteld, mocht ze zwanger zijn, dan bevalt ze in januari, net als Peter en Peggy op huwelijksreis zijn. (denk wel dat het huwelijk er komt) De actrice moet haar zwangerschapsverlof ook nog hebben, dus ik denk dat ze verdwijnt na dit seizoen en dan een dag nadat Peggy en Peter vertrokken zijn op reis terug opduikt. Dus dan weet iedereen dat ze een slipper heeft gehad, behalve Peggy, die het een maand na de geboorte pas weet.(of moet ik dit nog eens in speculatietopic zetten?)
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013
De daad is al gebeurd in april als ik me goed herinner. Ik had het al snel geteld en zeker toen dat Peter kwam vertellen dat Peggy de maand januari moest vrijhouden voor de huwelijksreis, viel mijn eurocent. Het is maar een speculatie, maar ik vond het net te veel toevalligheid.
0 x

-
exsencon
- x 435
Tenzij natuurlijk dat Tim het alsnog vertelt aan Peggy... 
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Als je de spoilers leest van de laatste week, heeft hij dat dan nog niet gedaan. Is er zelfs toenadering tussen Femke en Tim. Ik durf er bijna voor te wedden dat één van de laatste scènes gaat zijn dat Femke de melding krijgt dat ze zwanger is en dan voor een paar maanden met de noorderzon verdwijnt.
0 x

- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
exsencon schreef:Tenzij natuurlijk dat Tim het alsnog vertelt aan Peggy...
Ik denk dat het eerder Femke is die alles zal opbiechten aan Peggy en dan wellicht net op de dag voor de trouw. Niet omdat ze Peter alsnog voor haar wil, maar uit haar misplaatste gevoel voor rechtvaardigheid, net zoals ze toen tegen Tom zei (zo net voor het proces tegen haar ivm dat accident) dat hij die procedurefout niet mocht gebruiken om haar vrij te pleiten. Nee, zei ze, ik ben in de fout gegaan en ik moet er voor boeten...
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat is geen misplaatst maar wel een echt gevoel van rechtvaardigheid. Een rariteit in onze maatschappij,daarom dat het zo vreemd overkomt...
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Niks rechtvaardigheid, gewoon spijt. Maar spijt komt te laat, iets wat Femke niet beseft. En een sorry maakt dat niet goed, en dat heeft ze nog altijd niet door. Ze moet de gevolgen van haar daden maar dragen.
0 x

-
exsencon
- x 435
Wat de advocatuur betreft is er wel heel wat werk aan de winkel waarschijnlijk overlopend naar het volgende seizoen. Ik zie Luc met Courtois (passen goed bij mekaar), Tom voor Frank en Eddy en dan Peter voor Nancy voor de echtscheiding! En ik vergeet nog Kurt maar met wie dan?
0 x
-
tvx1
- x 435
Nu hoop ik echt dat de seizoensfinale niet eindigt met als cliffhanger dat Luc door iemand zwaar aangepakt wordt en voor dood wordt achtergelaten en dat ze ons dan drie maand doen wachten op het antwoord op de vraag of hij het zal overleven, terwijl we eigenlijk sowieso het antwoord op deze vraag al kennen aangezien Luc toch niet uit de reeks gaat verdwijnen... 
0 x
-
exsencon
- x 435
Nee, natuurlijk niet maar eens goed door mekaar gemept zou best wel mogen en het kan me eigelijk niet schelen door wie. 
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Kan hetzelfde kantoor twee partijen vertegenwoordigen? Dacht het niet. Peter vertegenwoordigt al Jana, Bram en hun familie, of heeft hen toch burgerlijke parijt gesteld. Dus ik denk niet dat Tom Frank en Eddy kan verdedigen.exsencon schreef:Wat de advocatuur betreft is er wel heel wat werk aan de winkel waarschijnlijk overlopend naar het volgende seizoen. Ik zie Luc met Courtois (passen goed bij mekaar), Tom voor Frank en Eddy en dan Peter voor Nancy voor de echtscheiding! En ik vergeet nog Kurt maar met wie dan?
0 x

- annekeHU
- Poster rang 4

Had Simonne al geen contact gehad met een advocaat, een paar afleveringen terug zei ze iets over een advocate, die Katrien Verbeeck (of zoiets noemde) en die hen al meer geholpen had. Misschien wel weer een nieuw personage voor volgend seizoen, als heel de fraudezaak nog lang gerekt wordt.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja idd, ik weet ook niet meer wat haar naam juist was maar zij heeft Frank geholpen tentijde van zijn dubbelganger-affaire toen hij ten onrechte van moord werd beschuldigd. Dus nog een advocaat, wordt bijna een volledige cast!
0 x