idem hier eigenlijk. Voor mij lag de grootste aantrekkingskracht van Flikken in het feit dat het allemaal afzonderlijke, losstaande verhaallijnen waren, vaak doorspekt met wat luchtige dingen, en niet één gekunsteld geheel van verschillende thema's die rond hetzelfde draaien (bvb. de Volle Maan-aflevering uit seizoen 1 of de Kerstavond-aflevering van seizoen 2). Maar da's mijn mening natuurlijk, ben wel eens benieuwd wat "de kijker" ervan vond (maw of de kijkcijfers dit jaar hoger/lager lagen dan de voorbije jaren)...sisken schreef:en Nauwelaerts weer een seizoen lang de knorrige rouwende vent laten uithangen?
nee, dan toch liever zo![]()
maar het beste seizoen ooit? daar ben ik het niet echt mee eens...
'k heb liever van die aparte verhaallijntjes ipv één grote waar je op den duur door het bos de bomen niet meer ziet...
en ik mis Andrea een beetje
Flikken
-
gerrit
- Nog geen rang
- Contacteer:
0 x
... there's a man in a smiling bag...
-
frank
- Poster rang 4

-
LoreWittemans
- Nog geen rang
@ Sisken: Je bent niet de enige hoor die Andrea mist in Flikkenjij dan een beetje, ik héél veelgerrit schreef:idem hier eigenlijk. Voor mij lag de grootste aantrekkingskracht van Flikken in het feit dat het allemaal afzonderlijke, losstaande verhaallijnen waren, vaak doorspekt met wat luchtige dingen, en niet één gekunsteld geheel van verschillende thema's die rond hetzelfde draaien (bvb. de Volle Maan-aflevering uit seizoen 1 of de Kerstavond-aflevering van seizoen 2). Maar da's mijn mening natuurlijk, ben wel eens benieuwd wat "de kijker" ervan vond (maw of de kijkcijfers dit jaar hoger/lager lagen dan de voorbije jaren)...sisken schreef:en Nauwelaerts weer een seizoen lang de knorrige rouwende vent laten uithangen?
nee, dan toch liever zo![]()
maar het beste seizoen ooit? daar ben ik het niet echt mee eens...
'k heb liever van die aparte verhaallijntjes ipv één grote waar je op den duur door het bos de bomen niet meer ziet...
en ik mis Andrea een beetje
In reeks 6 was er ook al zo'n verhaallijn maar dat werd dan nog verwerkt met aparte gebeurtenissen. Dat had wel iets. Nu was het heel de reeks over hetzelfde... En tot daar mijn bespreking van Flikken 8! Met dat ik maar stukjes gezien heb, weet ik begod niet van wie was wie of de grote lijnen van het verhaal. Goh waar is den tijd dat ik niet mocht gestoord worden tijdens Flikken...
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'
Rosa: Werkt ma moeder...
Rosa: Werkt ma moeder...
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Ik vond het echt een zalig seizoen
De nieuwe cast is m.i. veel beter, het begingeneriekje is stukken beter, het is veel spannender, en zoals Frank hier al aanhaalde is de flauwe humor eruit gehaald.
Maar weet iemand of ze volgend seizoen ook één lang verhaal maken, of weer aparte verhalen?
Ik hoop alleszins op het eerste
De nieuwe cast is m.i. veel beter, het begingeneriekje is stukken beter, het is veel spannender, en zoals Frank hier al aanhaalde is de flauwe humor eruit gehaald.
Maar weet iemand of ze volgend seizoen ook één lang verhaal maken, of weer aparte verhalen?
Ik hoop alleszins op het eerste
0 x
-
sisken
- Poster rang 2

en daarom is het beter?frank schreef:hmmm, k vind het anders interessanter (en geloofwaardiger) om er 1 grote verhaallijn van te maken zoals bij de meeste Amerikaanse tv-series tegenwoordig.
En de grootste verbetering >> de flauwe humor is er eindelijk uitgehaald.
't is niet omdat ze in de States ineens geen series meer kunnen maken die netjes 45 minuten duren, dat ze dat hier ook moeten beginnen doen he... (met dan nog niet eens dezelfde "kwaliteit")
en die flauwe humor? bwa, zolang het geen Kampioenen"humor" is, ben ik al tevreden
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
frank
- Poster rang 4

is mijn mening hé.sisken schreef:
en daarom is het beter?
't is niet omdat ze in de States ineens geen series meer kunnen maken die netjes 45 minuten duren, dat ze dat hier ook moeten beginnen doen he... (met dan nog niet eens dezelfde "kwaliteit")
en die flauwe humor? bwa, zolang het geen Kampioenen"humor" is, ben ik al tevreden
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Ik heb ook liever aparte afleveringen in plaats van 1 lang verhaal. Als je nu 1 aflevering had gemist, was het al een stuk lastiger om te volgen. Er zal natuurlijk altijd een beetje een vervolgverhaal in zitten, maar ik heb dat dan toch liever meer op de achtergrond.
Al vond ik dit trouwens wel weer een goede reeks, maar je moet hem dan wel echt als reeks zien.
Al vond ik dit trouwens wel weer een goede reeks, maar je moet hem dan wel echt als reeks zien.
0 x
Sanne
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Vind ik ook! Ik heb deze keer weer alles gevolgd. Iets wat ik de voorgaande paar seizoenen niet meer voor elkaar kreeg omdat het me gewoon niet bleef boeien. Die aparte verhaallijnen vond ik de eerste 3-4 seizoenen wel leuk, maar daarna vond ik het erg bergafwaarts gaan eigenlijk. Deze "vernieuwing" die ze nu doorgevoerd hebben, vind ik dus niet verkeerd!satine schreef:Ik vond de laatste reeks heel erg goed, goeie verhaallijn, prima cast, en de flauwe grappen van vroeger heb ik zeker ook geen seconde gemist
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Gertj3
- Poster rang 1

Re: Flikken
Klopt het dat de vrt resoluut zou gekozen hebben voor Witse en Flikken opgedoekt wordt?
Persoonlijk vind ik Witse ook wel beter !
Flikken is van niveau gezakt na het vertrek van Toni en croonenberghs
Persoonlijk vind ik Witse ook wel beter !
Flikken is van niveau gezakt na het vertrek van Toni en croonenberghs
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
-
Amber
- Nog geen rang
Ik denk niet dat het een kwestie was van kiezen tussen Witse en Flikken, beide series lopen toch al jaren?
Maar Flikken zou er inderdaad mee ophouden. We krijg nog één seizoen na dat wat nu bezig is.
Maar Flikken zou er inderdaad mee ophouden. We krijg nog één seizoen na dat wat nu bezig is.
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Wel, vorig seizoen vond ik een heel sterk seizoen van Flikken. Ervoor keek ik allang niet meer naar die serie.
Doordat er eindelijk een andere scenarist was (Carl Joos ipv Pierre De Clercq) kreeg de serie een nieuwe dynamiek.
Doordat er eindelijk een andere scenarist was (Carl Joos ipv Pierre De Clercq) kreeg de serie een nieuwe dynamiek.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Rieka
- x 435
JA, vorig jaar was heel goed, maar ik zou toch liver weer allemaal aparte afleveringn zien.frank schreef:Wel, vorig seizoen vond ik een heel sterk seizoen van Flikken. Ervoor keek ik allang niet meer naar die serie.
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Ik weet niet, toen het allemaal aparte afleveringen waren had ik afgehaakt net daarom. Een verhaallijn die over gans het seizoen loopt vind ik spannender om te volgen en ook interessanter dan dat ze iedere week iets oplossen.Rieka schreef:JA, vorig jaar was heel goed, maar ik zou toch liver weer allemaal aparte afleveringn zien.frank schreef:Wel, vorig seizoen vond ik een heel sterk seizoen van Flikken. Ervoor keek ik allang niet meer naar die serie.
Ik hou ook meer van dat soort Amerikaanse tv-series die op die manier te werk gaan.
Eigenlijk heb ik Flikken nooit goed gevonden tot vorig seizoen.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.