ikbenben schreef:exsencon schreef:Er is nog iets dat ik heb achter gehouden en nu toch moet vertellen. We hebben al een paar halfbroers gezien van Femke, Renzo een schimmige figuur in het verleden en Rafael,tja no comment. Er zitten mss nog wel een paar halfbroers-zussen in Spanje (de Mike heeft daar toch wel 20 jaar gewoont hé) Maar dat is het helemaal niet, nee het is de halfbroer van Peter. Jullie weten wel dat zijn moeder in de tijd met een Argentijn vertrokken is naar Argentinië en ja, ze hebben daar toch nog een zoon gehad. Dat manneke is nu een vroege dertiger en, heb ik me laten vertellen zo een Antonio Banderas type. Hij komt terug om hier nog een paar zaken te regelen en komt natuurlijk Femke tegen en die valt als een rijpe kers in zijn...enfin.
Probleem is dat ze daarna zwanger wordt en niet weet van wie het is,Peter of "Antonio". Zeer vervelend. Tim heeft ondertussen zelfmoord gepleegd. Grote ruzie tussen Peter en zijn halfbroer...
Ik heb daar nog niks over gezegd omdat het echt niet mijn bedoeling was om jullie de schrik op het lijf te jagen.
Is dit echt waar?
het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013
- Crackers
- Poster rang 5

Re: het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Dit topic heet dan ook het speculatie topic...

0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Eigenlijk had ik, als TS, dit het "ludieke speculatie topic" moeten noemen. Thuis zelf is al zo serieus, dus mogen we hier ook eens lachen en vooral onze fantasie eens loslatenexsencon schreef:Dit topic heet dan ook het speculatie topic...![]()
![]()
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Judith is eindelijk bezweken voor de charmes van Tom, die vrijgesproken werd door de rechtbank door procedurefouten.
Kurt, die nu Judith stalkt en zijn troost zoekt in de drank gaat kapot van jaloezie en beraamt een duivels plan om Tom uit te schakelen.
Hij besluit om Tom te ontvoeren en hem te dumpen ergens boven de atlantische oceaan. Met zijn "vliegtuigje" die hij zonder medeweten van Judith gekocht heeft en dat gestationeerd staat op het vliegveld van Wevelgem, de west-flandres dus en heel ver weg van Ternat.
Peter moet dringend naar de repetitie van de trouw en giet per ongeluk een hele fles tonisteiner over zijn hemd waarop Tom aanbiedt om één van zijn bloemekenshemden te lenen. Het is een prachtige dag, een ware hittegolf
en dus vergist Kurt zich, al beneveld door de drank, van manspersoon. Ontvoert hij Peter en vliegt dus over zee maar wat hij niet weet, is dat Rosa het vliegtuig heeft gesaboteerd en ....... dan moeten wij wachten tot september 
Kurt, die nu Judith stalkt en zijn troost zoekt in de drank gaat kapot van jaloezie en beraamt een duivels plan om Tom uit te schakelen.
Hij besluit om Tom te ontvoeren en hem te dumpen ergens boven de atlantische oceaan. Met zijn "vliegtuigje" die hij zonder medeweten van Judith gekocht heeft en dat gestationeerd staat op het vliegveld van Wevelgem, de west-flandres dus en heel ver weg van Ternat.
Peter moet dringend naar de repetitie van de trouw en giet per ongeluk een hele fles tonisteiner over zijn hemd waarop Tom aanbiedt om één van zijn bloemekenshemden te lenen. Het is een prachtige dag, een ware hittegolf
0 x
-
exsencon
- x 435
Goed plot Martha, maar je vergeet dat Kurt toch een goede piloot is die zijn vliegtuig altijd checkt vooraleer op te stijgen. Hij ziet natuurlijk wat domme Rosa gedaan heeft en na een fix zit hij daar nu wel met Peter met wie hij uiteraard geen probleem heeft. Zij gooien het vlug op een akkoordje om zowel Tom (voor Kurt) als Peggy (voor Peter) op te ruimen zodat ze eindelijk terug de partner hebben die ze willen. Seizoen 21 denk ik.
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Peter en Peggy staan voor het altaar en plots ziet Femke in dat ze toch voor Peter wil gaan. Ze gaat naar het kerkje maar voor dat ze binnenstapt, stort het kerkje in...
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
exsencon
- x 435
En de enige die daar levend uitkomt is toch wel Peter zeker, al de rest morsdood!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Spoed schreef:Peter en Peggy staan voor het altaar en plots ziet Femke in dat ze toch voor Peter wil gaan. Ze gaat naar het kerkje maar voor dat ze binnenstapt, stort het kerkje in...
exsencon schreef:En de enige die daar levend uitkomt is toch wel Peter zeker, al de rest morsdood!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vraag mij af hoe ze de komende drie weken nog gaan op vullen als alle grote plots nu blijkbaar al naar boven komen of zijn gekomen. Bram weet het al van de boiler en van Frank en Eddy. Tim weet het al van Femke en heeft Peter al op zijn gezicht geslagen. Overmorgen is het proces van Tom en dan weten we ook hoe het daar zit. Welke verhaallijnen blijven er dan nog over voor de komende weken? Alleen nog het huwelijk van Peter en Peggy maar daar van weten we al lang dat het niet door zal gaan.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Misschien dat het eerder een uitloper gaat zijn van de huidige situaties... Die toestand tussen Frank/Luc/Eddy en hun wederhelften die escaleert, Bram die uit zijn krammen schiet als hij de volledige waarheid verneemt, dat huwelijk wat inderdaad al gedoemd lijkt te mislukken, Ivo die zich niet klakkeloos bij de situatie neerlegt, enz. Opties genoeg nog! 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
En dan wordt de Lowie vergeten.
En misschien komt de Raf nog op de proppen, die ontsnapt is uit het "gesticht". Samen met Isabelle kunnen ze het niet nalaten om het kerkske in brand te steken met al die brandende kaarsen die er overal staan.
Neen, ik denk serieus dat de finale zal draaien tussen Frank, Eddy, Peter, Peggy, Julia en Lowie. Want die zes tonen ze altijd in de reclamefilmpjes voor de Thuis-dag.
En misschien komt de Raf nog op de proppen, die ontsnapt is uit het "gesticht". Samen met Isabelle kunnen ze het niet nalaten om het kerkske in brand te steken met al die brandende kaarsen die er overal staan.
Neen, ik denk serieus dat de finale zal draaien tussen Frank, Eddy, Peter, Peggy, Julia en Lowie. Want die zes tonen ze altijd in de reclamefilmpjes voor de Thuis-dag.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

En Luc er ook nog bij denk ik. Maar voor hem vonden ze geen vriend om naast te zitten voor bij de reclamefilmpjes van de thuisdag 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Crackers schreef:En Luc er ook nog bij denk ik. Maar voor hem vonden ze geen vriend om naast te zitten voor bij de reclamefilmpjes van de thuisdag
0 x
-
Lazylady
- x 435
Lowie die Luc een goeie djoef op zijn muil verkoopt!
0 x