Wat vond je van de seizoensfinale?

Gesloten
SofieDeMeersman
Nog geen rang

Re: Wat vond je van de seizoensfinale?

Bericht door SofieDeMeersman »

Thuis123 schreef:Hallo allemaal!

Er is helemaal niemand neergeschoten, niet door Guy of Kasper, of wat jullie allemaal vertellen...
Op vele online-nieuwskranten kan je overzichten vinden van de seizoensfinale.

Alles op een rijtje: Guy zal iets uitgespookt hebben, maar heeft niemand aangereden!
Femke heeft Simonne aangereden onder invloed van cocaïne.
Tibo heeft Jana en Bram kussend betrapt in 'den dispatch'.
Frank is strontzat en heeft het ongelooflijk moeilijk met het homohuwelijk van zijn zoon.
Geert is onderweg naar huis, waar David op de grond ligt na een hartaanval en Marianne de ambulance (?)belt.
En Kasper heeft het geld (dat aan het trouwkoppel door de gasten gegeven was) gestolen.

Spannend voor September: Hoe is het met Simonne?; Hoe is het met David?; Hoe reageert Tibo?; Hoe reageert Geert?; Wat is Guy van plan?; Wat zal er gebeuren met Kasper?; ...

Kleine samenvatting, misschien niet naar ieder zijn goesting, als ik iets vergeten ben, mag je aanvullen!

Greetz

Hier ben ik het mee eens, maar hoe komt het dat de taxi stil staat? Je ziet Femke niet eens stoppen voor ze uitstapt...
0 x
WVLTHUISWVL
Nog geen rang

Bericht door WVLTHUISWVL »

eindelijk eens een seizoensfinale zonder een brand, ontploffing of andere ramp.

de spanning werd opgebouwd en de cliffhangers laten mij uitkijken naar de eerste aflevering van het volgende seizoen:

simonne zal NIET dood zijn, maar wat is de oorzaak van haar kwetsuren: een schot of de aanrijding of beide ?

david wordt zieltogend aangetroffen in de slaapkamer van marianne door dokter geert. volgens mij overleeft david het nog even, doch zal later toch bezwijken ....

guy werd, toen hij door het raam loerde, per toeval gefotografeerd door paulien hetgeen bewijsmateriaal oplevert voor het polioneel onderzoek naar de feiten tegenover simonne; maar hij is ook verdachte nummer één voor de diefstal van de geldomslagen-geschenken.

de ontluikende romance tussen femke en tim wordt op de helling gezet door de beschuldiging van het vluchtmisdrijf.

kasper is er vandoor met het cadeau geld en verdwijnt even met de noorderzon, dowh wordt later opgepakt voor de diefstal en zijn drugzaken.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Deze (redelijk zwakke en te lang uitgesponnen) laatste uitzending was er geen om naar (T)huis 8) te schrijven. Het is zeer goed om verwarring te zaaien tussen de kijkers maar nu leek het teveel op een door een amateur gefilmd zooitje. Filmen is een kunst, dames en heren... (en dan heeft men een aantal shots nog moeten herdoen, tevergeefs blijkbaar) :violin:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Thuis123
x 435

Bericht door Thuis123 »

SofieDeMeersman schreef:

Er is helemaal niemand neergeschoten, niet door Guy of Kasper, of wat jullie allemaal vertellen...

Alles op een rijtje: Guy zal iets uitgespookt hebben, maar heeft niemand aangereden!
Frank is strontzat en heeft het ongelooflijk moeilijk met het homohuwelijk van zijn zoon.
Geert is onderweg naar huis, waar David op de grond ligt na een hartaanval en Marianne de ambulance (?)belt.
En Kasper heeft het geld (dat aan het trouwkoppel door de gasten gegeven was) gestolen.

Spannend voor September: Hoe is het met Simonne?; Hoe is het met David?; Hoe reageert Tibo?; Hoe reageert Geert?; Wat is Guy van plan?; Wat zal er gebeuren met Kasper?; ...

Kleine samenvatting, misschien niet naar ieder zijn goesting, als ik iets vergeten ben, mag je aanvullen!

Greetz

Hier ben ik het mee eens, maar hoe komt het dat de taxi stil staat? Je ziet Femke niet eens stoppen voor ze uitstapt...
Hoe bedoel je? Femke stapt toch ook niet uit? Ik wil zeer graag antwoorden, maar wil je je vraag ietsje duidelijker stellen?
Dan antwoord ik zeker en vast binnen de kortste keren terug, bedankt alvast voor je reactie! :D
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ze is toch met één been uit de autogestapt en ze keek toch even achterom ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
dor
Nog geen rang

Bericht door dor »

als je het wat beter bekijkt kan je wel zien dat de auto eerst tegen haar rijdt en dat ze dan tegen de muur vliegt...
0 x
dieken
Nog geen rang

Bericht door dieken »

Ik ben er ook van overtuigd dat Simonneke is aangereden door Femke...
Wat zal ik blij zijn dat het september is :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Dus samengevat zoeken ze begin volgend seizoen iemand die Simone aangereden heeft en een dief van dat geld van Franky en Tibo. :)
Met als mogelijke verdachten dus Femke, Guy, Kasper en Geert (gezien die vroeger vertrokken is). :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
SofieDeMeersman
Nog geen rang

Bericht door SofieDeMeersman »

Thuis123 schreef:
SofieDeMeersman schreef:

Greetz

Hoe bedoel je? Femke stapt toch ook niet uit? Ik wil zeer graag antwoorden, maar wil je je vraag ietsje duidelijker stellen?
Dan antwoord ik zeker en vast binnen de kortste keren terug, bedankt alvast voor je reactie! :D
Ik bedoel dat wanneer je een auto plots stopt je dat meestal ziet aan de passagier(s) doordat deze een beetje vooruitgeduwd wordt. Ik zie dit niet bij femke en ik zie de auto ook niet bewegen wanneer ze haar neus afveegt.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

ik vind de seizoensfinale best wel geslaagd: ik zit nu al met spanning te wachten op het begin van het volgende seizoen en dat is toch wel de bedoeling van de scenarioschrijvers
:dance:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik had het gevoel dat er flink geknipt was.... echt helemaal ruk. Trouw te cliche.... komaan, roze slee..... en dan Simonneke.... een beetje maf allemaal. Frank kapte ze goed binnen :wtf:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Eén van de slechtste ever.
Ergens in de aflevering hoor je de moeder van Jana zeggen dat ze een taxi wil nemen naar huis. Ik dacht toen dat er iets met haar zou gebeuren, omdat Femke onder invloed was enzovoort.
Ben wel een beetje benieuwd wat er in september zal gebeuren.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik vond de seizoensfinale eigenlijk niet slecht. 'k Vond het huwelijk mooi in beeld gebracht, wel wat cliché, maar kom... En 'k vond de cliffhangers vrij onverwacht, zeker dat met Simonne... Ik had eerder verwacht dat Kasper iets zou overkomen.
Ik denk ook dat Simonne gewoon is aangereden door Femke.
Guy was idd echt wel creepy. Ik dacht echt dat hij zou binnengaan en ...
0 x
manga-mangas
Nog geen rang

Bericht door manga-mangas »

Ik had er persoonlijk ook wel meer van verwacht...
Dat Tibo, Jana en Bram, samen heeft gezien was te voorspellen.
Wat er met Simonne gebeurde was wel onverwacht.

Maar iets da ik echt ni had verwacht is zo een hevige reactie van Peter tegenover Femke... (ik had nog gehoopt dat het ooit goe kwam tussen die twee)
Geen wonder dat Femke compleet overstuurd was.

Ik ben nu wel benieuwd wat Geert zal denken als hij Marianne en David in de slaapkamer ga vinden...
En ook wat er zal gebeuren als er ontdekt wordt dat er geld ontbreekt in de brievenbus voor het huwelijk.

Maar ja ik denk wel dat David en Simonne het gaan overleven.

Wat Kasper betreft geen idee hoe dat zal aflopen...

We zien wel in september hé :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Waarom denken sommigen dat Guy op Simonne geschoten heeft? We konden toch zelf zien dat hij als een bezetene weg scheurde met zijn auto, en Simonne hem nog nariep ("Zot!").
0 x
Gesloten