Max (Leendert De Vis)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Max

Bericht door Crackers »

Eigenlijk gaat deze topic over Max.

Max zal mij nooit krijgen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Wel sterk >> nu al 6 pagina's hier voor een personage dat maar een paar afleveringen meespeelde. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

lord F. schreef:Wel sterk >> nu al 6 pagina's hier voor een personage dat maar een paar afleveringen meespeelde. :)
Zie je meteen hoe geliefd hij is!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Hij zorgt dan ook voor het startschot van een nooit eerder geziene verhaallijn in "thuis". Heb al gelezen id korte inhouden vd showbizzsite dat bram en franky binnenkort op avonturentocht gaan. Zou Max tegen dan al vergeten zijn?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Shabba schreef:Hij zorgt dan ook voor het startschot van een nooit eerder geziene verhaallijn in "thuis". Heb al gelezen id korte inhouden vd showbizzsite dat bram en franky binnenkort op avonturentocht gaan. Zou Max tegen dan al vergeten zijn?
Denk dat Max volgende week al vergeten zal zijn. :)
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

ze gaan dinsdag nog eens afspreken, denk da max franky duidelijk zal maken dat hij maar een speeltje is en franky zal zich gebruikt voelen en beseffen dat zijn gevoelens voor bram toch wel dieper zitten.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ja ze zullen nog wel een paar keer afspreken tot dat Franky beseft dat Max niet de juiste is voor hem. En als Bram hoort dat Franky iets heeft gehad met zoals hij het zelf zegt die janet dan gaat die daar niet mee kunnen lachen mij gedacht. Ben al in volle verwachting om te zien hoe die gaat reageren dat het daarna allemaal anders zal zijn, tijdelijk of niet, dat staat volgens mij al vast. Maar ik denk dat we daar nog een tijdje op moeten gaan wachten.
0 x
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Bram gaat eerst en vooral kwaad zijn, maar hij kan niet breken met Franky door heel die steekpartijhistorie. Wordt nog een leuke boel!
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Door die steekpartij zit Bram aan Franky vast. Denk dat een lieve jongen als Franky wanneer alles van zijn verliefdheid voor Bram naar boven komt, Bram daarmee zal confronteren. En ja, wat doet een Bram dan?
Kruip ik in mijn beste vriend of in den bak?
Maar goed, tgaat over Max, ik denk dat het een leuk tussendoortje is. Maar de echte liefde voelt hij idd voor Bram, Max is om een beetje ervaring op te doen.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Shabba schreef:Door die steekpartij zit Bram aan Franky vast. Denk dat een lieve jongen als Franky wanneer alles van zijn verliefdheid voor Bram naar boven komt, Bram daarmee zal confronteren. En ja, wat doet een Bram dan?
Maar goed, tgaat over Max, ik denk dat het een leuk tussendoortje is. Maar de echte liefde voelt hij idd voor Bram, Max is om een beetje ervaring op te doen.
ALS de schrijvers van Thuis (zoals ze soms doen) de realiteit volgt dan zal Franky worden afgewezen door Bram. Omdat veel homo jongens eerst verliefd worden op 1 hetero vriend en dat is dan nooit wederzijds en pas daarna komt de eerste liefde die dan spijtig genoeg voor de jongskes ook meestal niet blijft duren (net zoals bij veel heteros). Maar we zullen zien of het bij Max blijft of dat er nog 1 andere zal komen. Maar dat Franky, Bram zal chanteren met het steekgedoe en zijn verliefdheid misbruiken dat geloof ik niet tenzei Franky ineens de evil persoon himself gaat worden...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Shabba schreef: Kruip ik in mijn beste vriend of in den bak?
Skjoesmie? :think:
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Ganja schreef:
Shabba schreef:Door die steekpartij zit Bram aan Franky vast. Denk dat een lieve jongen als Franky wanneer alles van zijn verliefdheid voor Bram naar boven komt, Bram daarmee zal confronteren. En ja, wat doet een Bram dan?
ALS de schrijvers van Thuis (zoals ze soms doen) de realiteit volgt dan zal Franky worden afgewezen door Bram. Omdat veel homo jongens eerst verliefd worden op 1 hetero vriend en dat is dan nooit wederzijds en pas daarna komt de eerste liefde die dan spijtig genoeg voor de jongskes ook meestal niet blijft duren (net zoals bij veel heteros). Maar we zullen zien of het bij Max blijft of dat er nog 1 andere zal komen. Maar dat Franky, Bram zal chanteren met het steekgedoe en zijn verliefdheid misbruiken dat geloof ik niet tenzei Franky ineens de evil persoon himself gaat worden...
Bram zal eerst geschokt en negatief reageren, maar misschien komt er wel initiatief vanuit Bram die zich ergens moreel verplicht voelt iets met Franky te beginnen.
Ze hebben die steekpartij er niet zomaar ingegooid, dat zal nog wel een staartje krijgen in dit homoverhaal.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Shabba schreef:Bram zal eerst geschokt en negatief reageren, maar misschien komt er wel initiatief vanuit Bram die zich ergens moreel verplicht voelt iets met Franky te beginnen.
Dat Bram een soort van gigolo wordt? :)
Denk dat niemand zich verplicht voelt om eventjes homo te spelen. 8)
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

die steekpartij zit er niet voor niets in. Franky is voor Bram gaan zitten uit verliefdheid. Men gaat dat niet zomaar klasseren, er is een reden voor die verhaallijn.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Shabba schreef:die steekpartij zit er niet voor niets in. Franky is voor Bram gaan zitten uit verliefdheid. Men gaat dat niet zomaar klasseren, er is een reden voor die verhaallijn.
een voorspelling anders? Bram zal zich eerst gedegouteerd voelen. Even toch niks meer met Franky te maken willen hebben. En terloops ook beseffen dat Franky in de bak gezeten heeft, niet omdat Bram meerderjarig was en hij niet, maar omdat hij verliefd was op Bram. En daardoor raakt hij nog meer gedegouteerd van Franky.
Waarna het natuurlijk beetje bij beetje wel weer goed zal komen. :)
0 x
Gesloten