Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck

Bericht door lord F. »

Willy Crevits schreef:ik schat rosa 48, peggy 32 (op 16 jarige leeftijd kan je moeder zijn) en ann 35 ongeveer
Maar anderzijds is peggy even oud als bianca en was frank dus al samen met jenny. Ik denk nu ook niet dat hij het zo gortig zou maken dat hij met de minderjarige zus van z'n vrouw "in de koffer" zou duiken. ;) Al heb ik ooit gehoord dat dat in die boekjes zou gestaan hebben die ooit eens verschenen zijn met een soort van "prequel" op het eerste seizoen. Dus wie die boekjes liggen heeft kan dat anders eens checken. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
wiesjeu
Nog geen rang

Bericht door wiesjeu »

lord F. schreef:
Willy Crevits schreef:ik schat rosa 48, peggy 32 (op 16 jarige leeftijd kan je moeder zijn) en ann 35 ongeveer
Maar anderzijds is peggy even oud als bianca en was frank dus al samen met jenny. Ik denk nu ook niet dat hij het zo gortig zou maken dat hij met de minderjarige zus van z'n vrouw "in de koffer" zou duiken. ;) Al heb ik ooit gehoord dat dat in die boekjes zou gestaan hebben die ooit eens verschenen zijn met een soort van "prequel" op het eerste seizoen. Dus wie die boekjes liggen heeft kan dat anders eens checken. :)

Volgens het eerste boek van thuis was Jenny 30j toen ze bij Frank was, en Rosa 18j!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Amaai in de stukjes voor vanavond heeft die al een serieus kussen onder haar T-shirt :shock:
Die is minder ver dan mij en zou al zo'n buik hebben :lol:
Doet me wel denken aan Eva en haar kussen in den tijd :mrgreen:

En nog iets, het lijkt me niet echt slim om Rosa de volgende keer mee te nemen naar de echo :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Amaai in de stukjes voor vanavond heeft die al een serieus kussen onder haar T-shirt :shock:
Die is minder ver dan mij en zou al zo'n buik hebben :lol:
Doet me wel denken aan Eva en haar kussen in den tijd :mrgreen:

En nog iets, het lijkt me niet echt slim om Rosa de volgende keer mee te nemen naar de echo :?
Wij zeiden dat hier ook al tegen elkaar; dat gaat wel heel snel bij Peggy! :lol: Als die buik echt in zo'n tempo zou groeien, zou ik absoluut niet in haar schoenen willen staan tegen de 9 maanden! :mrgreen: Die zwangerschappen in Thuis zijn om die reden altijd weer grappig vind ik... :razz:

En inderdaad, niet echt verstandig om Rosa mee te nemen naar de echo. Ik snap Peggy's bedoeling op zich ook niet zo goed, aangezien je toch zou denken dat ze juist niet zou willen dat Rosa zich gaat hechten aan dat kindje. :? Ze zal het misschien uit een soort van schuldgevoel doen ofzo, maar toch... Het zal het er allemaal niet makkelijker op maken! Ik ben ook heel benieuwd wat Ann daarvan gaat denken. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Na Peggy's reactie vrijdag, lijkt het er steeds meer op dat ze langzaam aan begint te wennen aan het "moeder worden"... Dat ziet er niet zo goed uit voor Ann :?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:Na Peggy's reactie vrijdag, lijkt het er steeds meer op dat ze langzaam aan begint te wennen aan het "moeder worden"... Dat ziet er niet zo goed uit voor Ann :?
Dat gaat dan wel precies zoals ik het verwachtte! :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Christel schreef:Na Peggy's reactie vrijdag, lijkt het er steeds meer op dat ze langzaam aan begint te wennen aan het "moeder worden"... Dat ziet er niet zo goed uit voor Ann :?
Dat gaat dan wel precies zoals ik het verwachtte! :mrgreen:
Inderdaad, die verhaallijn is totaal niet voorspelbaar ofzo.. :P :wink:
Het is ook nogal voortvarend om al zo vroeg "definitief" (omdat de adoptie-moeder een bekende is) voor adoptie te kiezen. Peggy had er beter nog eens wat tijd overheen kunnen laten gaan denk ik. :)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Volgens mij krijgt Peggy binnenkort een miskraam. Nu nog niet, dat zou te rap zijn.

Kwestie van het nog wat te rekken.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Een miskraam denk ik niet, maar wel dat ze het uiteindelijk zelf zal willen houden.
Zeker haar reactie de vrijdag: "ik wil mijn kindje niet kwijt"
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

en dan Ann die helemaal zot gaat worden...
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Willy Crevits schreef:en dan Ann die helemaal zot gaat worden...
HELP, 't is nu al erg genoeg!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Kan het nog erger dan :?: :razz:

Peggy is blijkbaar nog niet genoeg geschrokken vrijdag.. Die springt toch wel echt niet zorgvuldig om met haar zwangerschap. :?
Wel grappig dat Rosa en Marianne haar allebei op dezelfde manier terecht wezen :)
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Rieka schreef:
ik denk dat het nog erger kan. Niet gezien hoe overstuur ze enkele weken geleden was toen ze het slechte nieuws kreeg dat ze nooit kindjes kon krijgen en dan hoe ze telkens reageert bij het kindje van peggy. Als dan Peggy uiteindelijk toch het kindje zelf wil opvoeden, zie ik Ann echt volledig flippen :) .
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ann gedraagt zich echt hatelijk de laatste tijd, ze mag al blij zijn Peggy haar kind aan haar wil afstaan maar al dat gemoei en
overbezorgdheid :roll:

En het is niet omdat ze zwanger is dat ze niet meer achter de toog mag staan, wat voor bs is da seg :shock: :evil:
Dus dan zou ze ook geen boodschappen meer mogen doen, niet meer gaan wandelen, niet lang rechtstaan, .... :roll:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Mieke schreef:Ann gedraagt zich echt hatelijk de laatste tijd, ze mag al blij zijn Peggy haar kind aan haar wil afstaan maar al dat gemoei en
overbezorgdheid :roll:

En het is niet omdat ze zwanger is dat ze niet meer achter de toog mag staan, wat voor bs is da seg :shock: :evil:
Dus dan zou ze ook geen boodschappen meer mogen doen, niet meer gaan wandelen, niet lang rechtstaan, .... :roll:
Moest de huisdokter haar volledige rust hebben voorgeschreven, dan zou ze dat idd allemaal niet meer mogen.
Maar we weten het niet zeker, hé? Dus komt de bezorgdheid van Ann overdreven over.
0 x
Gesloten