Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

marieke schreef:
Christel schreef:Pfoeh, Marianne zit blijkbaar wel heel erg met de situatie in haar maag...
Ik had echt medelijden met haar... :(
ik ook, t was echt zielig, terwijl ze normaal gezien wel kribbig doet als ze het niet eens is, maar ik heb haar nog niet vaak zien snikken, laat staan huilen
Zo'n reactie is ook niet zo gewoon voor Marianne inderdaad. Ik denk dat zijn actie haar pijn deed en dat het verder frustratie was... Ze had heel wat werk gemaakt van die lunch, dus ik denk dat ze zich er heel wat van voorgesteld had. Die botte opmerking van Geert zal daarom wel heel onverwacht gekomen zijn. Sandrine en Ann hebben elkaar nog, maar zij zit er uiteindelijk wel alleen mee aangezien ze Geert nu ook kwijt is als vriend en als gezelschap (want die 2 waren toch redelijk vaak samen te zien voor die toestand met Sandrine begon).
Kan me voorstellen dat ze moedeloos raakt door de hele situatie. :(
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:
marieke schreef:
Christel schreef:Pfoeh, Marianne zit blijkbaar wel heel erg met de situatie in haar maag...
ik ook, t was echt zielig, terwijl ze normaal gezien wel kribbig doet als ze het niet eens is, maar ik heb haar nog niet vaak zien snikken, laat staan huilen
Zo'n reactie is ook niet zo gewoon voor Marianne inderdaad. Ik denk dat zijn actie haar pijn deed en dat het verder frustratie was... Ze had heel wat werk gemaakt van die lunch, dus ik denk dat ze zich er heel wat van voorgesteld had. Die botte opmerking van Geert zal daarom wel heel onverwacht gekomen zijn. Sandrine en Ann hebben elkaar nog, maar zij zit er uiteindelijk wel alleen mee aangezien ze Geert nu ook kwijt is als vriend en als gezelschap (want die 2 waren toch redelijk vaak samen te zien voor die toestand met Sandrine begon).

Echt huilen deed ze toch niet?
't Was wel duigelijk dat ze verdriet had, maar ze laat zich niet kennen, hé?
Ik vind het een zaaaaaaaaaalig personage, subliem gespeeld door Leah Tys.
En ik zie verlangend uit naar de voorstelling van "Marlene met de mooie benen" :wink:
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Christel schreef:
marieke schreef:
Geert overdrijft gewoon :roll:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

oma schreef:
Christel schreef:
marieke schreef:

Echt huilen deed ze toch niet?
't Was wel duigelijk dat ze verdriet had, maar ze laat zich niet kennen, hé?
Ik vind het een zaaaaaaaaaalig personage, subliem gespeeld door Leah Tys.
En ik zie verlangend uit naar de voorstelling van "Marlene met de mooie benen" :wink:
Jawel, ze huilde wel, maar wel meer "ingetogen" dan wanneer bijvoorbeeld Simonne ofzo in tranen is.. :wink: Maar ik ben het met je eens hoor, echt een geweldig personage wat inderdaad subliem gespeeld wordt door Leah Thys. Het is dan ook altijd m'n favoriete personage geweest, en dat zal ook wel zo blijven :)
Ik zie dus verlangend met je mee uit naar "Marlene". Ben echt heel benieuwd! :D
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Inderdaad, Leah is een schitterende actrice! :D
Ze is één van de beste actrices die Thuis ooit heeft gehad en hopelijk blijft ze er nog lang inspelen...
0 x
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

inderdaad, die kleine instorting van Marianne was heel goed gebracht, 'k had echt medelijden met haar, ze bedoelt het goed en dan zakt het allemaal in elkaar voor haar ogen :(

awoe Geert 8)
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik vind het zo fascinerend aan haar dat zij met elk deel van haar gezicht kan acteren. Ze zendt non-verbale seinen uit die een totale stemming kunnen weergeven. dat kunnen alleen de allergrootsten. Proficiat Marianne ! :wink:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Leah_Nora_fannetje
Nog geen rang

Bericht door Leah_Nora_fannetje »

Ik vind leah ook wel één van de beste actrices in thuis.
Het komt allemaal zo echt over...
0 x
Marianne rules!!!
wiesjeu
Nog geen rang

Bericht door wiesjeu »

Leah_Nora_fannetje schreef:Ik vind leah ook wel één van de beste actrices in thuis.
Het komt allemaal zo echt over...
Dat vind ik ook zij is de allerbeste :)
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Hihi, tzat er weer aan te komen toen Martine over Sam begon.... 't Is een Bastiaens, die kunnen tegen een stootje!
Grappig hoe Mariannne altijd op de barricaden springt voor 'Een Bastiaens'! :D
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Leah_Nora_fannetje
Nog geen rang

Vond ik ook super grappig!! Ze neemt het altijd op voor haar familie :wink:
0 x
Marianne rules!!!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ik denk dat Marianne vandaag zal zeggen wat er in de brief staat, of op z'n minst haar mening zal geven over de DNA-kwestie.
't Zou Marianne niet zijn moest ze er nu het zwijgen toe doen, mijn gedacht!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

oma schreef:Ik denk dat Marianne vandaag zal zeggen wat er in de brief staat, of op z'n minst haar mening zal geven over de DNA-kwestie.
't Zou Marianne niet zijn moest ze er nu het zwijgen toe doen, mijn gedacht!
Ik denk ook zeker dat ze haar mond niet gaat houden. Mocht ze dat wel doen dan zou dat ook de eerste keer zijn :lol:
Maar wel goed dat Marianne zich ermee bemoeid, anders zou er nooit wat gebeuren aan die situatie. Vind dat de rest zich daar nogal koppig/kinderachtig in opstelt eigenlijk.. :?
0 x
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

Christel schreef: Ik denk ook zeker dat ze haar mond niet gaat houden. Mocht ze dat wel doen dan zou dat ook de eerste keer zijn :lol:
Maar wel goed dat Marianne zich ermee bemoeid, anders zou er nooit wat gebeuren aan die situatie. Vind dat de rest zich daar nogal koppig/kinderachtig in opstelt eigenlijk.. :?
't zal niet zijn ;) er mag idd een beetje duidelijkheid in de materie komen...

en idd, Marianne kennende zal ze er toch iets van moeten zeggen, 'k ben benieuwd hoe ze het zullen aanpakken

nog 7 uur wachten 8)
0 x
Leah_Nora_fannetje
Nog geen rang

Héhé, Marianne gisteren: "Heb ik iets verkeerd gezegd??" (en dan haar gezicht daarbij :D)
0 x
Marianne rules!!!
Gesloten