Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
Daarbij; als Hélène nu alles eerlijk op zou biechten, dan zouden haar kleinkinderen wel eens niks meer met hun oma te maken willen hebben. Om over Tom en Judith nog maar te zwijgen...
Met haar geldzucht heeft ze zoveel levens kapot gemaakt, dat er voor haar eigenlijk geen weg meer terug is. Wat er ook gebeurt, ze is iedereen dan kwijt. William heeft haar dus serieus in de tang...
Met haar geldzucht heeft ze zoveel levens kapot gemaakt, dat er voor haar eigenlijk geen weg meer terug is. Wat er ook gebeurt, ze is iedereen dan kwijt. William heeft haar dus serieus in de tang...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- zanacht
- Poster rang 2

Dat klopt want hoe je het draait of keert ze is te ver gegaan en er is voor haar nu geen weg meer terug en het is erg spijtig dat haar kleinkinderen nu er ook nog eens bij betrokken raken want ze zal niet verwacht hebben dat Henri het zo ver ging drijven. Wat kan ze nu nog doen buiten Henri te vermoorden dan?Christel schreef:Daarbij; als Hélène nu alles eerlijk op zou biechten, dan zouden haar kleinkinderen wel eens niks meer met hun oma te maken willen hebben. Om over Tom en Judith nog maar te zwijgen...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ja maar, weten we zeker dat Hélène Geert vermoord heeft ? Want voor hetzelfde geld kan William/Henri nu verklaren tegen de politie dat hij niet Marianne maar Hélène heeft zien steken. Hij heeft enkel tegen haar gedreigd dat haar kleinkinderen haar gingen moeten bezoeken in de gevangenis als hij zijn verklaring wijzigt. Ik denk dat deze verhaallijn nog lang niet afgelopen is maar ben toch al blij dat de identiteit van Henri onthuld is
En laten we aub niet de komende maanden medelijden krijgen met de arme bedreigde Hélène 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Daar zeg je zoal wat. Dat is voor Helène eigelijk wel de enige optie. Het gaan opbiechten dan draait ze er zelf voor op. William beschuldigen, dan brengt ze haar kleinkinderen in gevaar. Dus, een vlucht vooruit en exit William/ Henri (wie hij ook moge zijn)zanacht schreef:Wat kan ze nu nog doen buiten Henri te vermoorden dan?
0 x
Potentia Principatum
-
Jonistroobants
- Nog geen rang
Ik ben ook blij dat we eindelijk de ware identiteit kennen van William/ Henri en dat we nu toch zeker wat dat Marianne Geert niet heeft neergestoken (of ben ik te snel om dit te concluderen?)
En wat mij betreft mag deze toch wel mysterieuze verhaallijn nog een tijdje doorgaan. Als we regelmatig een tipje van de sluier krijgen zoals afgelopen vrijdag... En dat hele gedoe rond Rosa en de Zus&Zo is nog een interessant gegeven om het verhaal verder rond te bouwen. Die twee (Hélène & William/Henri) zijn volgens mij nog niet meteen uitgespeeld...
En wat mij betreft mag deze toch wel mysterieuze verhaallijn nog een tijdje doorgaan. Als we regelmatig een tipje van de sluier krijgen zoals afgelopen vrijdag... En dat hele gedoe rond Rosa en de Zus&Zo is nog een interessant gegeven om het verhaal verder rond te bouwen. Die twee (Hélène & William/Henri) zijn volgens mij nog niet meteen uitgespeeld...
Laatst gewijzigd door Jonistroobants op ma 28 sep 2015, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Als ze hem de baas kan, tenminste. Want sinds de dood van Geert, en helemaal sinds we William/Henri en haar samen gezien hebben, komt Hélène toch een stuk minder koel/berekenend over dan voorheen het geval was, vind ik.Caligula schreef:Daar zeg je zoal wat. Dat is voor Helène eigelijk wel de enige optie. Het gaan opbiechten dan draait ze er zelf voor op. William beschuldigen, dan brengt ze haar kleinkinderen in gevaar. Dus, een vlucht vooruit en exit William/ Henri (wie hij ook moge zijn)zanacht schreef:Wat kan ze nu nog doen buiten Henri te vermoorden dan?
Marianne kon ze makkelijk aan (ook omdat Marianne de dingen als een olifant in een porseleinkast heeft aangepakt), maar ik heb nu toch wel sterk het idee dat geslepen William haar ontzettend de baas is.
En medelijden met Hélène? Daar is wat mij betreft niet veel gevaar voor..
Ze heeft iedereen een rad voor de ogen gedraaid en zonder een cent medelijden een hoop levens overhoop gehaald, en als klap op de vuurpijl lopen haar bloedeigen kleinkinderen nu ook nog eens gevaar. Die wilde ze in eerste instantie zelfs achterlaten om met haar Henri, zwemmend in het geld van onschuldige mensen, ergens anders een nieuw leven te beginnen. Dat ze daar nu vanaf ziet maakt haar in mijn ogen niet zo heel veel menselijker. Het blijft een griezel, en wat mij betreft mag Henri/William haar flink het vuur aan de schenen leggen. Die 2 verdienen elkaar..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Wel ik denk dat zoals de zaken er nu voorstaan een William/Henri-exit de enige optie is, maar je hebt gelijk: hoe?
Iets in zijn drankje doen mss en dan nog liefst als hij bij Rosa is...
0 x
Potentia Principatum
-
Jonistroobants
- Nog geen rang
Om er dan Rosa voor laten op te draaien? En dan zit ze samen met Marianne in dezelfde cel, dat zou pas televisie zijn!Caligula schreef:Wel ik denk dat zoals de zaken er nu voorstaan een William/Henri-exit de enige optie is, maar je hebt gelijk: hoe?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nietwaar?Jonistroobants schreef: Om er dan Rosa voor laten op te draaien? En dan zit ze samen met Marianne in dezelfde cel, dat zou pas televisie zijn!
En als ons Heleentje zo blijft doen gaat ze rap door de mand vallen.
0 x
Potentia Principatum
-
Summer85
- Poster rang 1

Of net niet, nu komt ze eindelijk over als de rouwende weduwe die het even niet meer ziet zitten. Niet om de juiste reden maar dat weet niemand e
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Te oordelen naar de borden die nog op tafel stonden in de snikkendeHélène-scène (en dat rijmt nog, ook) , heeft William na zijn dreigementen niettemin netjes zijn bord leeggegeten. 
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Beleefdheid als de omstandigheden erom vragen, ook een kenmerk van een psychopaat.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

De man heeft natuurlijk wel energie nodig voor zijn plannen...Captain Cuckoo schreef:Te oordelen naar de borden die nog op tafel stonden in de snikkendeHélène-scène (en dat rijmt nog, ook) , heeft William na zijn dreigementen niettemin netjes zijn bord leeggegeten.
Nog een optie voor Helène mss=zelfmoord.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

En als het mislukt gaat iedereen ook haar willen in huis halen om te verzorgen? Alhoewel, naast Luc leggen is dan ook een praktische mogelijkheidCaligula schreef:De man heeft natuurlijk wel energie nodig voor zijn plannen...Captain Cuckoo schreef:Te oordelen naar de borden die nog op tafel stonden in de snikkendeHélène-scène (en dat rijmt nog, ook) , heeft William na zijn dreigementen niettemin netjes zijn bord leeggegeten.
Nog een optie voor Helène mss=zelfmoord.
0 x