Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Bericht door Christel »

zanacht schreef:
Caligula schreef:Ons heleentje's hartkloppingen waren op slag over toen Rita/Henri belde! :lol: :lol: :lol:
Waarschijnlijk sloeg haar hart nu over. :lol:
Het leek ineens dartele sprongetjes te maken, inderdaad :lol:
Ben eens benieuwd hoe lang dat zal blijven duren, want Henri laat het blijkbaar toch regelmatig afweten de laatste tijd... :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:Ben eens benieuwd hoe lang dat zal blijven duren, want Henri laat het blijkbaar toch regelmatig afweten de laatste tijd... :mrgreen:
Als Henri is wie wij denken dat hij is dan is dat begrijpelijk hé. De man heeft het druk. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Als Hélène niet wil dat het ooit uitkomt, zal ze toch iets zorgvuldiger met haar spullen moeten omgaan. :roll:
Wat was dat blaadje nu weer die ze vergat?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

Het doktersvoorschrift dat Judith voorschreef.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Juist ja, best geen pillen nemen voor vanavond.
Nu hoop ik maar dat William=Henri want dat kan nog een leuke confrontatie opleveren tussen Rosa en Helène... :whistle:
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Toch jammer dat ze niet "hoooooh Henri ge zijt er" kweelde toen ze de deur opende
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef:Toch jammer dat ze niet "hoooooh Henri ge zijt er" kweelde toen ze de deur opende
Inderdaad! Van de andere kant had Hélène zich zo overdadig in de verf gezet, dat er van de "treurende weduwe" niet veel overbleef. Dat moet Tom toch ook opgevallen zijn? Als hij een beetje slim is, en hij is echt argwanend geworden door alles wat Marianne hem verteld heeft, dan zou je toch verwachten dat hij ergens verdekt opgesteld is blijven wachten om te kijken wat er aan huis bij Hélène te gebeuren stond. Kleine moeite, zou ik denken... :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Loesje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Loesje »

Daar dacht ik ook aan... Het moet Tom toch opgevallen zijn. Hopelijk bleef hij staan kijken.

Iemand een idee welke aflevering Hélène voor het eerst te zien was? Ik wil die aflevering eens bekijken op youtube.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Loesje schreef:Daar dacht ik ook aan... Het moet Tom toch opgevallen zijn. Hopelijk bleef hij staan kijken.

Iemand een idee welke aflevering Hélène voor het eerst te zien was? Ik wil die aflevering eens bekijken op youtube.
3566
0 x
Loesje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Loesje »

Bedankt :)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel het moet Tom toch idd opgevallen zijn dat Helène zich zo opgesmukt had (niet echt geslaagd vond ik maar goed) voor haar vriendin Rita?. Dat moet hem toch even doen nadenken en ...mss wel even doen wachten.
0 x
Potentia Principatum
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Als Hélène slim is stapt ze nu naar de politie. Dan vliegt ze natuurlijk zelf achter de tralies maar ik denk dat dat 'een kleine moeite' is om je kleinkinderen veilig te stellen.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Summer85 schreef:Als Hélène slim is stapt ze nu naar de politie. Dan vliegt ze natuurlijk zelf achter de tralies maar ik denk dat dat 'een kleine moeite' is om je kleinkinderen veilig te stellen.
We weten ook niet in hoeverre die William slecht is maar zoals men kon zien is die een door en door slecht mens en als Hélène geen bewijzen zou kunnen verzamelen tegen hem en ze laten hem vrij na zijn verhoor dan kan die de kinderen nog steeds iets aandoen en dat zal Hélène ook wel beseffen.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ja oke, maar als Hélène zelf gaat zeggen dat Marianne gelijk had, dat zij Geert heeft neergestoken (waarschijnlijk niet met voorbedachte rade) en ze vertelt over de leugens van William. Ze kan toch aantonen met sms verkeer en telefoontjes dat ze elkaar kennen.
Het is niet dat ze probeert William er in te luizen want ze geeft zichzelf dan aan... Ik zou toch denken dat ze haar zouden geloven dan.... :problem:

Maar ik volg je wel in het feit dat ze niet meteen William zullen gaan arresteren natuurlijk.... Ze zou wel tegen Judith kunnen zeggen dat ze best voor onbepaalde tijd nog eens naar Australië ofzo vertrekt tot het onderzoek afgerond en William achter tralies verdwijnt? :think:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Summer85 schreef:Ja oke, maar als Hélène zelf gaat zeggen dat Marianne gelijk had, dat zij Geert heeft neergestoken (waarschijnlijk niet met voorbedachte rade) en ze vertelt over de leugens van William. Ze kan toch aantonen met sms verkeer en telefoontjes dat ze elkaar kennen.
Het is niet dat ze probeert William er in te luizen want ze geeft zichzelf dan aan... Ik zou toch denken dat ze haar zouden geloven dan.... :problem:

Maar ik volg je wel in het feit dat ze niet meteen William zullen gaan arresteren natuurlijk.... Ze zou wel tegen Judith kunnen zeggen dat ze best voor onbepaalde tijd nog eens naar Australië ofzo vertrekt tot het onderzoek afgerond en William achter tralies verdwijnt? :think:
Het zal misschien allemaal niet zo simpel zijn voor Hélène want we weten niet hun verleden met mekaar en wat ze nog allemaal uitgestoken hebben en dat zal misschien ook wel eens kunnen meespelen maar wat dat is nog een raadsel. :denk:
0 x
Gesloten