daffy duck schreef: di 09 apr 2024, 18:00Dat heb ik ook al een paar keer duidelijk proberen te maken! Er is meer tussen hemel en aarde dan verliefd worden, iemand aantrekken, afstoten, bedriegen, verliefd worden, verleiden, mee in bed, of wat het kantoor van Tom betreft: op de tafel duiken,... Er kan over zoveel meer geschreven worden dat we tegenkomen op de levenstrack: eens succes hebben (maar dat is blijkbaar de personages weinig gegund), echte vriendschap beleven, slagen in een project, ... single of koppel laat iedereen wat meer genieten en ons met heel wat meer optimisme naar Thuis kijken. Feel good gevoel kan zo onze avond wat optimaliseren.
Van mij hoeft het in Thuis niet persé rozengeur en maneschijn te worden, eerlijk gezegd. Ik kan ook niet zeggen dat ik me de negativiteit of de verwijzingen naar seks of wat dan ook zoveel aantrek, want ik zie daarin helemaal niet zoveel verschil met vroeger...
Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat vrijgezelle mensen net zo goed dingen - zowel positief als negatief - meemaken. Daar hoeven ze niet persé constant, koste wat kost voor aan iemand anders gekoppeld te worden.
En als ik dan zie dat gisteravond letterlijk de héle aflevering ging over de "koppeltjes" - met een kleine uitzondering voor Frank die even bij Tamara en Lowie langs ging - dan vind ik dat weinig interessant meer om te volgen. Heel eentonig allemaal...
Dus toen heb ik maar zitten lachen met Frank die bijna bezwijkt onder zijn overenthousiaste "harem", Eddy die op zijn eigen kleurrijke manier ff duidelijk maakte wat hij van de nieuwe trio-situatie van zijn "beste kameraad" denkt

, het verschrompelende ego van Casanova Waldek toen Rosa hem zei dat zijn charmes moeten onderdoen voor die van Frank

Sunny die letterlijk een zucht van opluchting slaakte toen hij hoorde dat Femke en vooral Vince hem ein-de-lijk met rust gaan laten

en vooral Femke die na 1 nachtje fun alweer rondfladderde alsof ze de hoofdvogel heeft afgeschoten met Vince, terwijl ze Nancy een politiek correcte uitleg zat te geven over de manier waarop hij haar de vorige keer gedumpt heeft. Het is niet wat wij te zien kregen op TV - want ik kan me de zorgen van Nancy heel goed voorstellen - maar ach...Femke is weer onder de pannen dus who cares?