Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
					Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
	Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- johan1969
 - Poster rang 5

- x 26
 - x 276

Nu Bob zogezegd overleden is, is er toch geen 'zaak' meer tegen Judith ? Waarom wil Karin dat toch doorzetten ? Niet omdat ze al n voorschot had gehad, maar om Judith en dus Tom te straffen !

0 x

- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1038

Dat Rosa onder de trieste omstandigheden (Lowieke huilend in de zetel) blijkbaar plots al haar oude spraakvermogens terug had. Ze sprak vlot volzinnen, zonder enig zoeken/aarzelen. Wat een tragedie al niet kan teweeg brengen...
De duidelijk verslaafde Silke die even Robin belt voor wat coke. WTF zou ik in haar plaats zeggen. Schaam je Silke!

De duidelijk verslaafde Silke die even Robin belt voor wat coke. WTF zou ik in haar plaats zeggen. Schaam je Silke!
	1 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Tiboko schreef: wo 03 apr 2024, 09:44 Dat Rosa onder de trieste omstandigheden (Lowieke huilend in de zetel) blijkbaar plots al haar oude spraakvermogens terug had. Ze sprak vlot volzinnen, zonder enig zoeken/aarzelen. Wat een tragedie al niet kan teweeg brengen...
Een mirakel is geschied, inderdaad!
	2 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- martha
 - Poster rang 5

- x 979
 - x 582

Heb helemaal het juiste gedacht  

Vond het weer eens een goede aflevering

Vond het weer eens een goede aflevering
	0 x

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

Ik heb het al gezegd he, ook tegen mijn gezin. Als ik ooit iets ernstigs voorheb dat ik moet revalideren, 1 adres: de Dreef in Ternat!
Het viel echt niet op dat Rosa plots niet meer stotterde
Daarbuiten, het verdriet van Tamara en Lowie.
Karin die het weer echt niet kan laten.
Silke die het nog altijd niet kan laten.
Christine die Adil wel kan laten... gaan.
Het wordt weer een beetje interessant.
Behalve dat de flikkemansen na een halve dag alweer in hun gekende tunnelvisie zitten natuurlijk.

Het viel echt niet op dat Rosa plots niet meer stotterde
Daarbuiten, het verdriet van Tamara en Lowie.
Karin die het weer echt niet kan laten.
Silke die het nog altijd niet kan laten.
Christine die Adil wel kan laten... gaan.
Het wordt weer een beetje interessant.
Behalve dat de flikkemansen na een halve dag alweer in hun gekende tunnelvisie zitten natuurlijk.
	0 x

- taaigetje
 - Nog geen rang
 - x 13
 - x 34

Ik vind het al 3 afleveringen lang raar dat echt niemand buiten de lijnen denkt. Sla eender welke krant open en lees commentaren de dag na eender welke gebeurtenis. Zou het niet kunnen dat..., en als het nu eens anders was....
Zoals met dat venteke in Frankrijk nu...sommigen sugereren zelfs al dat de wandelaarster die de schedel vond misschien wel eens dader zou kunnen zijn. vooral in de aflevering van dinsdag toen Tim aan de telefoon bedacht dat Bob echt wel alles zo goed bedisselde, en had gezorgd voor zoveel mogelijk toeschouwers...toen dacht ik toch even...nu moet er toch een belletje rinkelen, maar nee, het bleef stil in het holle brein. Louis kwam binnen en de telefoon ging op de haak.
Vandaag zijn we wel gespaard van ons slapstick trio.
Het gaat wel druk worden in Ternat na al die wonderbaarlijke genezingen, alhoewel...aan Roza te horen gaat dat wel met ups en downs. De ene minuut gestotter, de andere minuut vlot gepraat. Aan de telefoon met Femke ging het wel HEEL vlotjes. Revalidatie in Thuisdorp, zou dat terugbetaald worden door de ziekenkas?

Misschien toch even wachten en kijken hoe Frank en Simone voort evolueren, want misschien zijn die gevolgen van het soort Rosa-hersenaandoening wel besmettelijk

Zoals met dat venteke in Frankrijk nu...sommigen sugereren zelfs al dat de wandelaarster die de schedel vond misschien wel eens dader zou kunnen zijn. vooral in de aflevering van dinsdag toen Tim aan de telefoon bedacht dat Bob echt wel alles zo goed bedisselde, en had gezorgd voor zoveel mogelijk toeschouwers...toen dacht ik toch even...nu moet er toch een belletje rinkelen, maar nee, het bleef stil in het holle brein. Louis kwam binnen en de telefoon ging op de haak.
Vandaag zijn we wel gespaard van ons slapstick trio.
Het gaat wel druk worden in Ternat na al die wonderbaarlijke genezingen, alhoewel...aan Roza te horen gaat dat wel met ups en downs. De ene minuut gestotter, de andere minuut vlot gepraat. Aan de telefoon met Femke ging het wel HEEL vlotjes. Revalidatie in Thuisdorp, zou dat terugbetaald worden door de ziekenkas?
Misschien toch even wachten en kijken hoe Frank en Simone voort evolueren, want misschien zijn die gevolgen van het soort Rosa-hersenaandoening wel besmettelijk
	2 x

- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1038

Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voor Viv haar zelfmedelijden even opzij zet en tot de conclusie komt dat er iets niet klopt. Waarom zou Bob immers pampers en babypoeder verzamelen én mee sleuren als hij toch van plan was die baby de lucht in te blazen?
Hopelijk moeten we daar geen vijf afleveringen op wachten.
Wat Karin betreft, hoe leuk zou het niet zijn dat ze binnenkort weer in de fout gaat en hierdoor voorgoed haar carrière als advocate mag vergeten

Hopelijk moeten we daar geen vijf afleveringen op wachten.
Wat Karin betreft, hoe leuk zou het niet zijn dat ze binnenkort weer in de fout gaat en hierdoor voorgoed haar carrière als advocate mag vergeten
	1 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Leuk vind ik dat niet persé, want ik vind het tenenkrommend hoe ze zich opstelt. Bovendien vraag ik me af hoe ze haar "rechtszaak" verkocht gaat krijgen, want de gedupeerde heeft zich zogezegd opgeblazen dus kan ze dan überhaupt nog in zijn naam een zaak aanspannen eigenlijk?Tiboko schreef: wo 03 apr 2024, 23:41 Wat Karin betreft, hoe leuk zou het niet zijn dat ze binnenkort weer in de fout gaat en hierdoor voorgoed haar carrière als advocate mag vergeten
Op de koop toe moet ze dat gratis gaan doen, want het ziet er niet naar uit dat Bob nog veel facturen gaat betalen, dus qua wanhopig triest kan dat wel tellen. Echt zielig ook, toen ze daarvoor naar Tom ging.
Al bij al vind ik het echt heel erg jammer wat ze met haar personage gedaan hebben...
Verder blijft het inderdaad frappant dat er bij Viv geen lampje meer brandt wat betreft de pampers en de babyvoeding. Bovendien toch verschrikkelijk wanneer je zo boos/jaloers bent op je voormalige "beste vriendin" dat je nog niet eens de menselijkheid lijkt te hebben om een beetje met haar mee te voelen. Het is toch niet niks wat er gebeurd is (en dat is nog zacht uitgedrukt), maar ze lijkt echt alleen met zichzelf in te zitten. Wat een verschil met de vroegere Viv...
Verder was ik een beetje in de war door het gesprek tussen Femke en Vince over Sunny. Het kwam op mij over alsof Femke nog steeds twijfelt of hij haar nou wel of niet ziet zitten, maar hij heeft haar vorige week toch duidelijk gezegd dat dat niet zo is?
	1 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1368
 - x 1725
 - Contacteer:

Janssen en Janssens komen melden dat het onderzoek wordt stopgezet en iedereen op die op de boot was: dood verklaard! zoals met de spontane , vlugge en wonderbaarlijke genezingen: snelvaart bij het duo dat normaal toch wat slakkeriger in het oplossen van problemen is. 

Geen zeevaartpolitie, neen, ons leutig duo komt dit vermelden. Wat normaal 3 maanden duurt om bij twijfel iemand dood te verklaren, lukt hen in 3 dagen! 
  En er is niks te vinden? Ja, het was nu ook niet dat ze de woelige baren van de Noordzee op waren.Zo niet zoveel stroming ! 

Het gebeurde nog steeds in de havengeul of net erbuiten. Kortom: ze hebben er werk van gemaakt deze keer en wel in sneltempo.  

2 x

Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

- 
				vdbemdsa
 - Poster rang 2

- x 3
 - x 112

Ze vroeg haar gisteren thans toch af hoe ze dat kon goedmaken, met Tamara en Lowie, dus dat is toch niet enkel aan zichzelf denken?Christel schreef: do 04 apr 2024, 00:57 Het is toch niet niks wat er gebeurd is (en dat is nog zacht uitgedrukt), maar ze lijkt echt alleen met zichzelf in te zitten. Wat een verschil met de vroegere Viv...
	0 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Die opmerking heb ik even gemist danvdbemdsa schreef: do 04 apr 2024, 09:46 Ze vroeg haar gisteren thans toch af hoe ze dat kon goedmaken, met Tamara en Lowie, dus dat is toch niet enkel aan zichzelf denken?
	0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Dat stond op het Instagram-profiel van Silke, niet dat van Viv.
Niet echt, Viv zei dat ze het gevoel had dat ze medeplichtig was en dat ze het nooit gaat kunnen goedmaken met Lowie en Tamara. Nooit.vdbemdsa schreef: do 04 apr 2024, 09:46 Ze vroeg haar gisteren thans toch af hoe ze dat kon goedmaken, met Tamara en Lowie, dus dat is toch niet enkel aan zichzelf denken?
Dat is voor mij al op voorhand opgeven. Schuldgevoel alleen is niet genoeg.
	0 x

- taaigetje
 - Nog geen rang
 - x 13
 - x 34

een bedenking bij de aflevering vandaag. er zal serieus wat krachtlijm nodig zijn om vriendschapsbanden herop te bouwen. Alhoewel dat in sommige gevallen dan weer supersnel gaat...Femke heeft Sunny precies niet meer nodig, en gaan Louis en Tamara direct nieuwe kindjes maken? 
Bob moet verdomd veel geld hebben...een tweemaster, Viv haar schulden kwijtschelden, erfenis voor Leo...wacht even...waarom aan Leo??? Want hij weet dat de erfenis nu sowieso naar Tamara gaat, heel raar dat hij haar dat na zijn streek zou gunnen (denk, Peter, Tamara, Viv? neen? geen clou-tje?). plus dat hij toch voort moet kunnen ook, eventueel een rekening onder een andere naam al, maar dan nog...naast wonderbaarlijke genezingen hebben ze in Thuisdorp ook nog een bio Euromilionsveld of wat

en stilaan zou toch iemand zijn Euro moeten zakken.
iedereen weet nu dat Bob helemaal niet ziek meer was en dus geen reden had om zelfmoord te plegen.
Als hij dat toch van plan was waarom dan nog een zak met babyvoeding en pampers meenemen, en wel met voorbedachte rade. (Viv, vertel dat eens tegen iemand yoh!). Vandaag was Viv nog minder milieubewust, ze deed een Christintje, ocharme dat onschuldig kastje.
en ik denk nog altijd aan die boot...Vertel me niet dat het normaal gevonden wordt dat er op of rond die boot echt niets te vinden was. met 4 levende wezens en een hoop bagage aan boord zou toch wel IETS weggeslingerd worden bij een ontploffing, of tussen de brandresten zitten.
ik vrees dat we op onze honger gaan blijven zitten, zoveel vragen, zo weinig antwoorden, het (thuis)leven moet voort.

Bob moet verdomd veel geld hebben...een tweemaster, Viv haar schulden kwijtschelden, erfenis voor Leo...wacht even...waarom aan Leo??? Want hij weet dat de erfenis nu sowieso naar Tamara gaat, heel raar dat hij haar dat na zijn streek zou gunnen (denk, Peter, Tamara, Viv? neen? geen clou-tje?). plus dat hij toch voort moet kunnen ook, eventueel een rekening onder een andere naam al, maar dan nog...naast wonderbaarlijke genezingen hebben ze in Thuisdorp ook nog een bio Euromilionsveld of wat
en stilaan zou toch iemand zijn Euro moeten zakken.
iedereen weet nu dat Bob helemaal niet ziek meer was en dus geen reden had om zelfmoord te plegen.
Als hij dat toch van plan was waarom dan nog een zak met babyvoeding en pampers meenemen, en wel met voorbedachte rade. (Viv, vertel dat eens tegen iemand yoh!). Vandaag was Viv nog minder milieubewust, ze deed een Christintje, ocharme dat onschuldig kastje.
en ik denk nog altijd aan die boot...Vertel me niet dat het normaal gevonden wordt dat er op of rond die boot echt niets te vinden was. met 4 levende wezens en een hoop bagage aan boord zou toch wel IETS weggeslingerd worden bij een ontploffing, of tussen de brandresten zitten.
ik vrees dat we op onze honger gaan blijven zitten, zoveel vragen, zo weinig antwoorden, het (thuis)leven moet voort.
	2 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1368
 - x 1725
 - Contacteer:

Stond hier ook even bij stil. Hij gaat z'n zoon meenemen in de dood en geeft hem dan een erfenis! Ja, m'n ratje! Dat klopt niet hé!taaigetje schreef: do 04 apr 2024, 22:19 erfenis voor Leo...wacht even...waarom aan Leo??? Want hij weet dat de erfenis nu sowieso naar Tamara gaat
verder: mooie poging tot gesprek van Peter tegen Christine. Einde was wel wat in mineur voor haar, misschien was dit niet terecht.
en dan de snelvaart van nieuwe relaties! Ze slapen er daar niet op. toch wel soms een beetje relatiegeil bi thuis!
	0 x

Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1038

Gelukkig gaat het in het echt met een erfenis iets anders. Man wordt dood verklaard, twee dagen later staat het geld al bijna op de rekening  

Niks onderzoek naar al Bob's bezittingen. Niks onderzoek naar mogelijke schulden. Niks regeling met bank inzake lening. Niks aandeel voor de staat (erfenisrechten), niks verzekeringskwestie. Niks vergoeding voor nabestaanden van de slachtoffers (Lowie, Tamara...). Niks onderzoek naar hoe Bob aan die explosieven kwam. Niks uitpluizen van zijn achtergelaten gsm. Niks meer over zijn gewone bezittingen. Niks over hoe hij ineens blijkbaar zo onmetelijk rijk is geworden...
Lijkt allemaal onbelangrijk.
Verder Rosa in haar "nieuwe" job. Wordt hilarisch hoe ze daar met klanten en collega's gaat omgaan.
Tenslotte is duidelijk dat Femke mag hopen dat ze alsnog die gedroomde friend with benefits gaat krijgen. Is het niet via matchmaker Niels, dan zal het toch nog goed komen met Sunny. Want iemand die een mogelijke partner beleefd vertelt dat de vlinders ontbreken, kan niet hé - daar zal ongetwijfeld wel een traumatisch verhaal achter zitten

Niks onderzoek naar al Bob's bezittingen. Niks onderzoek naar mogelijke schulden. Niks regeling met bank inzake lening. Niks aandeel voor de staat (erfenisrechten), niks verzekeringskwestie. Niks vergoeding voor nabestaanden van de slachtoffers (Lowie, Tamara...). Niks onderzoek naar hoe Bob aan die explosieven kwam. Niks uitpluizen van zijn achtergelaten gsm. Niks meer over zijn gewone bezittingen. Niks over hoe hij ineens blijkbaar zo onmetelijk rijk is geworden...
Lijkt allemaal onbelangrijk.
Verder Rosa in haar "nieuwe" job. Wordt hilarisch hoe ze daar met klanten en collega's gaat omgaan.
Tenslotte is duidelijk dat Femke mag hopen dat ze alsnog die gedroomde friend with benefits gaat krijgen. Is het niet via matchmaker Niels, dan zal het toch nog goed komen met Sunny. Want iemand die een mogelijke partner beleefd vertelt dat de vlinders ontbreken, kan niet hé - daar zal ongetwijfeld wel een traumatisch verhaal achter zitten
	1 x