Chris Geerinckx (Danny Timmermans)

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ja, de zwanenzang. Denk dat het een klaagzang zal worden voor veel van z'n slachtoffers. En Nancy, alweer goed van hart, heeft hem dan nog een cadeau gedaan van een rit! Ze moest eens weten!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Zou Chris zijn tijd hier inderdaad beperkt zijn en zou hij daarom zijn 'veilige haven in het paradijsje' - zijnde Thailand, opgegeven hebben omdat hij weet dat hij toch niks meer te verliezen heeft?
Ik heb de neiging om hem te geloven. Hij zag er niet al te goed uit, ook al was maar de helft van zijn gezicht te zien.
Maar het zou wel logisch zijn, waarom zou hij anders het risico nemen?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

In plaats van een bucket list af te werken van dingen die je voor je dood nog graag zou doen (of zien) nog snel wat mensen de dood injagen? Makes sense :nope:

Gek als hij is kan je je natuurlijk aan alles verwachten, al denk ik eerder dat het "terminaal zijn" verhaaltje gewoon een excuus is om zonder argwaan dat mondmaskertje te kunnen dragen...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Denk ik ook Tiboko :yup: Ik vreesde nog dat hij aan Nancy een thais muntje zou geven, kan natuurlijk ook dat hij er ééntje zal achterlaten in de taxi :denk:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

martha schreef: za 22 apr 2023, 15:55 Ik vreesde nog dat hij aan Nancy een thais muntje zou geven
Was misschien wel zijn bedoeling, maar hij moest niet betalen, en blijkbaar was het niet de eerste keer dat Nancy met hem rondreed, want ze zei toch direct waar hij naar toe moest? Kan natuurlijk wel dat ze dat nog goed wist van de oproep om hem te vervoeren.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Zou er in die beer n zendertje zitten zodat Chris continu op de hoogte was ???
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Die beer is toch in beslag genomen door Patje?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

In tegenstelling tot wat af en toe beweerd wordt, lijkt Chris dit keer toch solo te spelen.

Nog geen enkele aanwijzing gezien dat hij handlangers gebruikt, vandaar lijkt het verwonderlijk dat hij zomaar vrij kan bewegen zonder op te vallen.

Bovendien moet hij toch ergens slapen (hotel?), gaan shoppen, auto huren enz. Allemaal plaatsen waar hij herkend kan worden.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: vr 28 apr 2023, 11:28 Nog geen enkele aanwijzing gezien dat hij handlangers gebruikt, vandaar lijkt het verwonderlijk dat hij zomaar vrij kan bewegen zonder op te vallen.
Met de sabotage aan de motor van Thilly, was thans niet hij, dat was een ander postuur van man dat daar toen stond.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Vraag me af of met het moedwillig verschijnen op de camera's in bar madam, het eindoffensief werd ingezet ? :denk: Chris moet toch weten dat iedereen naar hem op zoek zal gaan, net zoals met het pistool dat hij onlangs meegaf aan Veerle. Normaal kan men zeggen "hij is aan het blunderen" maar is dat wel waar ? Ik denk het niet.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik vermoed dat hij dat opsporingsbericht ook wel gezien zal hebben. Of dat betekent dat hij zich nu even koest zal houden? Vermoedelijk wel, want zijn doel "iedereen de stuipen op het lijf jagen" heeft hij nu bereikt.

Wel raar trouwens dat hij dat pistool van Harry zomaar weer "weg gaf", want had hij toch nog wel kunnen gebruiken?

Om Tim eergisteren af te knallen bijvoorbeeld, toen die een paar minuten eerder Bar madame verliet. Of zou het hem enkel om "bang maken" te doen zijn :denk:
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Chris wil nu iedereen bang maken, duidelijke signalen geven dat hij er nog is. Het pistool in Veerle haar handtas, daarna weg uit het wzc. Zijn duidelijke provocatie voor de camera van Bar Madam Thilly haar moto saboteren. Misschien gaat hij nog zo enkele gevaarlijke spelletjes spelen. Hij heeft psychopathische trekjes…. Uiteindelijk wil hij iedereen zot maken en gaat hij ook weten dat hij gezocht wordt.
Ik vermoed dat hij na mogelijk nog een paar manoeuvres weer effe in stilte gaat verdwijnen zodat de aandacht verslapt, om dan toe te slaan. Het is een havik.
Mijn gedacht…
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

En nu heeft hij een bom in de politie combi geplaatst en deze keer zijn er wel doden gevallen: Patje en waarschijnlijk ook Maité.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Moderator bericht:
Ook al is het misschien uw persoonlijke veronderstelling; geen spoilers in deze topics.
Dank u
Twee rare dingetjes toch...

Hoe kon Chris vooraf weten dat net die combi ging gebruikt worden? Of werken er daar in totaal maar vier agenten op dat politiekantoor? Er is er voor hen maar één combi?

Hoe kon hij "zomaar" Zihame's gsm bemachtigen? Werkte hij ook al undercover op haar school?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: za 29 apr 2023, 10:27 Moderator bericht:
Ook al is het misschien uw persoonlijke veronderstelling; geen spoilers in deze topics.
Dank u
Zoiets ja, in films worden telefoons nogal eens gebruikt om bommen te activeren...
0 x
Gesloten