Iets van een anderhalf à twee jaar of zo?
Gisteravond sprak hij over 'een lange relatie', het moet daar dan wel heel saai zijn als hij er nu al zo over denkt.

Denk ik niet, maar we zijn niet meer mee hé met de huidige manier van met jongeren omgaan. Moet ook verwarrend voor hen zijn: eerst niet, dan wel,...om tenslotte te eindigen met allee ga maar! Een beetje meer begeleiding staat blijkbaar recht tegenover het geven van meer privacy! Troost je Satine, ik behoor ook tot de ouderwetse garde waar een afspraak nog altijd een afspraak blijft!
Ik ben (denk ik toch) nog een redelijk aantal jaren jonger dan jullie en ik ben blijkbaar hopeloos ouderwets.
Ja,heb ik ook van dichtbij meegemaakt. Dat was genoemd: anti-autoritaire opvoeding. Buiten de kwestie maar eens meegemaakt dat ik moest goedkeuren hoe kinderen van vrienden niet meer uit een bord aten, maar het gepaster vonden om frieten met mayonaise rechtstreeks op m'n treden van m'n trap te nuttigen.satine schreef: wo 08 mar 2023, 13:04 In de jaren 80 werd het opeens 'mode' dat ouders 'moesten luisteren naar hun kinderen'.
Euh, ik was een puber in de jaren 80 en veel had ik toch niet te zeggensatine schreef: wo 08 mar 2023, 13:04 de jaren 80 werd het opeens 'mode' dat ouders 'moesten luisteren naar hun kinderen'.
Mja, hij kan haar van alles proberen te verbieden tot ze 18 is, en dan nog zal hij ondervinden dat Zihame dan wel andere manieren zoekt om het voor elkaar te krijgen. Afraden is op die leeftijd in sommige gevallen eerder aanraden.apestaart schreef: wo 08 mar 2023, 19:52 Op een bepaald moment zei Harry dat hij Zihame zou verbieden om seks te hebben met iemand en dat tot haar 21 jaar, ja hallo hij denkt zeker dat hij nog in de jaren 80 leeft of is hij nog altijd niet van op de hoogte dat sinds 1990 de volledige meerderjarigheid naar 18 jaar is gebracht?
Hij kan dus haar dat verbieden tot zij 18 jaar is en Zihame zal dat wel terstond wel laten opmerken.![]()