Wat vond je van de seizoensfinale?
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Re: Wat vond je van de seizoensfinale?
Dus nadat hij vast stelt dat Kasper of nog meer geld bij heeft, of het geld niet wil afgeven, laat hij Kasper in een taxi stappen om weg te rijden en dan schiet hij pas? 
0 x
-
ZRT
- Nog geen rang
Kasper is een consequente wanbetaler die teveel weet, motieven genoeg voor de locale drugsbobo. Bovendien wisten ze dat hij het geld dat hij nog schuldig was op zak had, dus waarom niet koud afmaken en vervolgens het geld pakken? Helaas had de schutter niet de meest vaste hand en nadat blijkt dat ze de verkeerde gepakt hebben poetsen ze de plaat.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
ik heb geen schot gehoord of gezien, wel bloed aan het achterhoofd van Simonne! Ik dacht dat Femke haar stoned aangereden had. Of ben ik nu zo verkeerd?? Anders ga ik morgen een bezoekje brengen aan Hans Anders...
.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
ZRT
- Nog geen rang
Ze laten het bewust open. Of Femke reed over een ballon en reed Simonne effectief aan of er heeft iemand willen schiet op Kasper (drugskerel) of Julia (Guy) om vervolgens Simonne te raken. Om aangereden te zijn zakte ze wel op een heel vreemde manier neer maar in Thuis durven dat soort dingen wel eens niet 100 % te kloppen.daffy duck schreef:ik heb geen schot gehoord of gezien, wel bloed aan het achterhoofd van Simonne! Ik dacht dat Femke haar stoned aangereden had. Of ben ik nu zo verkeerd?? Anders ga ik morgen een bezoekje brengen aan Hans Anders....
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Voor het geval je het mis hebt; dan kunnen we gezellig samen een bril gaan kopen.daffy duck schreef:ik heb geen schot gehoord of gezien, wel bloed aan het achterhoofd van Simonne! Ik dacht dat Femke haar stoned aangereden had. Of ben ik nu zo verkeerd?? Anders ga ik morgen een bezoekje brengen aan Hans Anders....
Voor zover ik het gezien heb, stond Simonne een stukje van de muur af. Femke duwde haar als het ware omver met de auto en Simonne viel op een ongelukkige manier achterover, met haar hoofd tegen de muur.
Da's weer eens wat anders dan op een ongelukkige manier op de rand van de tafel vallen, zoals ze een aantal jaren geleden al eens gedaan heeft...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
stephaniejacobs
- Nog geen rang
Het is superduidelijk dat Femke Simonne omverrijdt. Je ziet het logo van de zus en zo dat op de taxi staat tegen Simonne komen waardoor ze valt. 
0 x
- azerty1984
- Nog geen rang
de ingang op de trouw, franky die zo nerveus rondhoepelt, kan volgens mij niet goed acteren, is zo heel onnatuurlijk, bram kan 10x beter acteren, hoe geert daar staat te "dansen" omg.
dat feest vond ik wel een heel fake gedoe.. en wie snuift er nu op een stuk spiegel op een parking zonder wat discreter te zijn..
en marjan... eerst walter en nu deze...
dat feest vond ik wel een heel fake gedoe.. en wie snuift er nu op een stuk spiegel op een parking zonder wat discreter te zijn..
en marjan... eerst walter en nu deze...
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Ik vond het een zeer rare finale. En het ongeval is zeer raar in beeld gebracht: ik snapte eert niet goed wat er gebeurd was.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
Emmely
- Nog geen rang
- Contacteer:
iedereen denkt hier dat ze precies een schot hoorden. Maar volgens mij was dat gewoon het geluid dat Simonne geraakt werd door die taxi. Want het tweede geluid dat je hoort,dan valt ze juist met haar hoofd tegen de grond?
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Ik denk dat ik het eens ga herbekijken.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
SofieDeMeersman
- Nog geen rang
Het is heel duidelijk op 41:50 dat Simonne geraakt wordt door de taxi van Femke. Alleen lijkt de taxi zelf nauwelijks te bewegen maar dat zal door de slow-motion effects zijn... Ik denk dat er dus weinig sprake is van een schot en dat de wonde op haar achterhoofd door de klap tegen de muur komt. Ze zal wel niet dood gaan volgens mij, daar is ze veel te belangrijk voor.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

De laatste maanden liep ze er maar als een decorstuk bij nochtans ? Haar belangrijkse taak was komkommers schillen in de Zus & Zo, enkel de laatste weken was ze weer wat meer in beeld door die ruzie met Frank. Zou Thuis echt niet zonder Simonneke kunnenSofieDeMeersman schreef:Ze zal wel niet dood gaan volgens mij, daar is ze veel te belangrijk voor.
0 x
-
Thuis123
- x 435
Hallo allemaal!
Er is helemaal niemand neergeschoten, niet door Guy of Kasper, of wat jullie allemaal vertellen...
Op vele online-nieuwskranten kan je overzichten vinden van de seizoensfinale.
Alles op een rijtje: Guy zal iets uitgespookt hebben, maar heeft niemand aangereden!
Femke heeft Simonne aangereden onder invloed van cocaïne.
Tibo heeft Jana en Bram kussend betrapt in 'den dispatch'.
Frank is strontzat en heeft het ongelooflijk moeilijk met het homohuwelijk van zijn zoon.
Geert is onderweg naar huis, waar David op de grond ligt na een hartaanval en Marianne de ambulance (?)belt.
En Kasper heeft het geld (dat aan het trouwkoppel door de gasten gegeven was) gestolen.
Spannend voor September: Hoe is het met Simonne?; Hoe is het met David?; Hoe reageert Tibo?; Hoe reageert Geert?; Wat is Guy van plan?; Wat zal er gebeuren met Kasper?; ...
Kleine samenvatting, misschien niet naar ieder zijn goesting, als ik iets vergeten ben, mag je aanvullen!
Greetz
Er is helemaal niemand neergeschoten, niet door Guy of Kasper, of wat jullie allemaal vertellen...
Op vele online-nieuwskranten kan je overzichten vinden van de seizoensfinale.
Alles op een rijtje: Guy zal iets uitgespookt hebben, maar heeft niemand aangereden!
Femke heeft Simonne aangereden onder invloed van cocaïne.
Tibo heeft Jana en Bram kussend betrapt in 'den dispatch'.
Frank is strontzat en heeft het ongelooflijk moeilijk met het homohuwelijk van zijn zoon.
Geert is onderweg naar huis, waar David op de grond ligt na een hartaanval en Marianne de ambulance (?)belt.
En Kasper heeft het geld (dat aan het trouwkoppel door de gasten gegeven was) gestolen.
Spannend voor September: Hoe is het met Simonne?; Hoe is het met David?; Hoe reageert Tibo?; Hoe reageert Geert?; Wat is Guy van plan?; Wat zal er gebeuren met Kasper?; ...
Kleine samenvatting, misschien niet naar ieder zijn goesting, als ik iets vergeten ben, mag je aanvullen!
Greetz
0 x
-
SofieDeMeersman
- Nog geen rang
Daar heb je wel gelijk in, maar persoonlijk kan ik me toch geen thuis voorstellen zonder Simonneke.Luc schreef:De laatste maanden liep ze er maar als een decorstuk bij nochtans ? Haar belangrijkse taak was komkommers schillen in de Zus & Zo, enkel de laatste weken was ze weer wat meer in beeld door die ruzie met Frank. Zou Thuis echt niet zonder Simonneke kunnenSofieDeMeersman schreef:Ze zal wel niet dood gaan volgens mij, daar is ze veel te belangrijk voor.?
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Dat dacht ik al vanaf het begin, maar niemand die mij wou gelovenThuis123 schreef:Er is helemaal niemand neergeschoten, niet door Guy of Kasper, of wat jullie allemaal vertellen...Op vele online-nieuwskranten kan je overzichten vinden van de seizoensfinale.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.