Els Vervloet ( Marilou Mermans)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat was natuurlijk niet de bedoeling, dat ze voor de operatie zou spreken over het feit dat ze geen geld meer had.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dat komt wel meer voor. Dan ga je leven alsof elke dag écht je laatste is. En dan dient er zich toch nog een uitweg aan...Tiboko schreef: za 28 dec 2019, 01:44 Toen ze hoorde van de dokters dat de kansen op genezen zo goed als onbestaande waren, heeft ze er al haar geld doorgejaagd.
Daar geef ik haar nu eens alle pluimen van de wereld voor. Het zoneke krijgt eindelijk eens een rekening gepresenteerd, of een koekje van eigen deeg, of hoe je het wil noemen... ik hoop dat velen haar voorbeeld mogen volgendaffy duck schreef: za 28 dec 2019, 10:38
Dat is nu toch niet te geloven dat ze voordien, voor ze naar het hospitaal ging, niet heeft over gesproken! Er was nochtans gelegenheid genoeg!

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Toch vertrouw ik die vrouw niet. Ze heeft precies de juiste persoon uitgekozen om haar zielige verhaaltje tegen af te steken. "Ik denk dat ik maar vertrek". Ze is 0,0 van plan om te vertrekken. Als Peter niet deugt, dan heeft hij dat toch niet van een vreemde.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ze passen goed bij elkaar.
Toch wel lief van Nensie dat ze haar nieuwe vriendin blijft verdedigen.
Toch wel lief van Nensie dat ze haar nieuwe vriendin blijft verdedigen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Nancy is te goed voor deze wereld, daarom ziet ze een heleboel dingen over het hoofd. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Mooi toneelstukje! Ze weet maar al te goed dat Nancy haar nooit zou laten gaan
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Geniepig menske! Als je haar ziet zou je niet zeggen dat ze zo'n manipulatrice is
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Die kunnen dat niet alleen goed verbergen, ze slagen er ook altijd in zich als slachtoffer voor te doen. En ze weten er altijd de Nensies van de wereld uit te halen.Kiki_Dee schreef: vr 17 jan 2020, 06:48 Als je haar ziet zou je niet zeggen dat ze zo'n manipulatrice is
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
En ze hebben er een neus voor om ze te vinden!

Hun geluk is dat de slachtoffers over het algemeen niet van elkaar weten! Dat is hun sterkte.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Inderdaad. Er wordt weleens gezegd dat de meest gehate personages door de beste acteurs/actrices vertolkt worden. Wat Els betreft kan ik hier zeker mee inkomen. Je kind als studieobject gebruiken... Je kunt net zo goed een kartonnen doos in de regen bestuderen. Vroeg of laat is alles kapot. 

0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Ik heb zo’n vermoeden dat Els wel eens zou kunnen gaan aankloppen bij Marianne of Leo 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wat ik vooral apart vind aan de reactie van Els op Peter, is dat ze ineens door leek te hebben dat ze een monster is geweest voor hem. Kennelijk is dat nooit in haarzelf opgekomen voordat hij het haar letterlijk zei?
Onbegrijpelijk...
Het lijkt wel of de psychologe in het dagelijks leven volledig los stond van elke emotie, dan, anders kan het toch niet zijn dat dat kwartje nooit eerder gevallen is? Of heeft ze het al die jaren wel geweten maar gewoon prima gevonden, tot ze er nu niet meer onderuit kan?
En zijn het gewoon krokodillentranen omdat ze beseft dat ze nu helemaal alleen staat, dus puur uit zelfmedelijden...
Ik weet bij Els eerlijk gezegd nooit waar ik aan toe ben, ook nu weer niet. Dat feit alleen al maakt haar in mijn ogen echt een verschrikkelijk mens.
Je weet nooit wat er van haar woorden en gedrag gemeend is en wat niet.

Onbegrijpelijk...
Het lijkt wel of de psychologe in het dagelijks leven volledig los stond van elke emotie, dan, anders kan het toch niet zijn dat dat kwartje nooit eerder gevallen is? Of heeft ze het al die jaren wel geweten maar gewoon prima gevonden, tot ze er nu niet meer onderuit kan?
En zijn het gewoon krokodillentranen omdat ze beseft dat ze nu helemaal alleen staat, dus puur uit zelfmedelijden...
Ik weet bij Els eerlijk gezegd nooit waar ik aan toe ben, ook nu weer niet. Dat feit alleen al maakt haar in mijn ogen echt een verschrikkelijk mens.
Je weet nooit wat er van haar woorden en gedrag gemeend is en wat niet.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Inderdaad, onbegrijpelijk voor een psychologe..Christel schreef: do 23 jan 2020, 17:31 Kennelijk is dat nooit in haarzelf opgekomen voordat hij het haar letterlijk zei?
Onbegrijpelijk...

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes