Flikken
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
thuisfan
- Nog geen rang
- Contacteer:
Gisternacht dan eindelijk Flikken gezien en het wordt elke week spannender!! Ik vind vooral de actrice die de rol van Davina Lansknecht vertolkt zeer goed acteren. En Roel Van Der Stukken natuurlijk ook 
@visje; ik vond het ook leuk om hem even terug te zien
0 x
Who taught the sun where to stand in the morning?
Who told the ocean you can only come this far?
Who showed the moon where to hide 'til evening?
Whose words alone can catch a falling star?
Who told the ocean you can only come this far?
Who showed the moon where to hide 'til evening?
Whose words alone can catch a falling star?
-
sisken
- Poster rang 2

oh ja, die doet het schitterendthuisfan schreef:Gisternacht dan eindelijk Flikken gezien en het wordt elke week spannender!! Ik vind vooral de actrice die de rol van Davina Lansknecht vertolkt zeer goed acteren. En Roel Van Der Stukken natuurlijk ook![]()
'k zou ze zo een oplawaai willen geven, dus ik denk dat haar rol geslaagd is
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
Mindy
- Nog geen rang
ze wisten ook hoe vaak hij afwezig was geweest. weet niet welke unief dat was, maar bij ons worden er geen afwezigheden opgenomentwentysomething schreef:Trouwens, hoe kan dat studentje (what's his name?) al een master hebben in de economie als de masters pas volgend academiejaar ingericht worden?
Research kennen ze bij Flikken blijkbaar niet.
en in de economische master na masters zijn er denk ik niet zoveel plichtvakken..
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Dit kan ik alleen maar beamen, en ik was ook wel aangenaam verrast dat Johan nog eens 'langskwam'!thuisfan schreef:Gisternacht dan eindelijk Flikken gezien en het wordt elke week spannender!! Ik vind vooral de actrice die de rol van Davina Lansknecht vertolkt zeer goed acteren. En Roel Van Der Stukken natuurlijk ook
0 x
-
Mindy
- Nog geen rang
zijn optreden was anders ook niet echt geloofwaardig. alsof advocaten zomaar even naar het politiekantoor stormen om daar hun zaak te pleiten.satine schreef:Dit kan ik alleen maar beamen, en ik was ook wel aangenaam verrast dat Johan nog eens 'langskwam'!thuisfan schreef:Gisternacht dan eindelijk Flikken gezien en het wordt elke week spannender!! Ik vind vooral de actrice die de rol van Davina Lansknecht vertolkt zeer goed acteren. En Roel Van Der Stukken natuurlijk ook
en wat was dat met "je houdt niemand vast voordat ze een proces hebben gekregen". nog nooit van voorlopige hechtenis gehoord, johan?
nee, de flikken-schrijvers zouden toch echt beter wat meer aan research doen!
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
-
sisken
- Poster rang 2

-
frank
- Poster rang 4

t levert natuurlijk wel een leuke confrontatie op.Mindy schreef:
zijn optreden was anders ook niet echt geloofwaardig. alsof advocaten zomaar even naar het politiekantoor stormen om daar hun zaak te pleiten.
en wat was dat met "je houdt niemand vast voordat ze een proces hebben gekregen". nog nooit van voorlopige hechtenis gehoord, johan?
zou kunnen, maar hij heeft ontslag genomen hé. niet echt de ideale situatie om dan als "mol" je gang te gaan.Berta schreef:En toch blijf ik ervan overtuigd dat Geysen hier iets mee te maken heeft![]()
Volgens mij is hij het die alle informatie doorsluist naar de pers.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
Helemaal met je eens hoor, op toneel is "Johan, of wel Bert" Veel beter, als hij daar boos wordt, of dat speelt is het veel beter dan nu, wauw! Maar ik vond dat lachje in de rechtbank best wel...... liefMindy schreef:zijn optreden was anders ook niet echt geloofwaardig. alsof advocaten zomaar even naar het politiekantoor stormen om daar hun zaak te pleiten.satine schreef:Dit kan ik alleen maar beamen, en ik was ook wel aangenaam verrast dat Johan nog eens 'langskwam'!thuisfan schreef:Gisternacht dan eindelijk Flikken gezien en het wordt elke week spannender!! Ik vind vooral de actrice die de rol van Davina Lansknecht vertolkt zeer goed acteren. En Roel Van Der Stukken natuurlijk ook
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
-
frank
- Poster rang 4

hum hum, zelfs mijn stokoude diploma is intussen al omgezet naar de nieuwe benaming.twentysomething schreef:Trouwens, hoe kan dat studentje (what's his name?) al een master hebben in de economie als de masters pas volgend academiejaar ingericht worden?
Research kennen ze bij Flikken blijkbaar niet.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
sisken
- Poster rang 2