Sofie
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Mona'ke
- Poster rang 2
Merci voor de antwoorden.
En ik hoop dat Lien/Sofie terugkomt. Ik vind Sofie een tof personage. En desnoods zal ik zelf wel een verhaallijn uitschrijven, MAAR IK WIL SOFIE TERUG!!
Dus, VRT, als je dit leest, laat Sofie terugkomen!!!!! En als je toch besparingen doet, gooi dan desnoods de fam. Reimers buiten (Eva gaat toch weg, dus...).
Zijn jullie van dezelfde mening?
En ik hoop dat Lien/Sofie terugkomt. Ik vind Sofie een tof personage. En desnoods zal ik zelf wel een verhaallijn uitschrijven, MAAR IK WIL SOFIE TERUG!!
Dus, VRT, als je dit leest, laat Sofie terugkomen!!!!! En als je toch besparingen doet, gooi dan desnoods de fam. Reimers buiten (Eva gaat toch weg, dus...).
Zijn jullie van dezelfde mening?
0 x
-
- Nog geen rang
eens heel lief kijken naar de mama en de papa zeker, al denk ik niet dat ze van martine nog veel moet verwachten.satine schreef:Ik vraag mij eigenlijk af hoe zij haar reisje naar Praag gaat betalen, ze heeft al die tijd in Tjechië vrijwilligerswerk gedaan....
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
-
- Poster rang 1
Waarschijnlijk, of misschien van haar spaarboekje... alhoewel ik dat ten zeerste betwijfel!marieke schreef:eens heel lief kijken naar de mama en de papa zeker, al denk ik niet dat ze van martine nog veel moet verwachten.satine schreef:Ik vraag mij eigenlijk af hoe zij haar reisje naar Praag gaat betalen, ze heeft al die tijd in Tjechië vrijwilligerswerk gedaan....

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vind dat ook raar... Van vrijwilligerswerk word je normaal niet rijk inderdaad, en haar spaarboekje lijkt me ook niet echt een optie als je alleen al naar haar drugsverleden kijkt. Toen had ze geen geld, dus ik kan me niet voorstellen dat dat nu ineens veranderd is.manon schreef:Waarschijnlijk, of misschien van haar spaarboekje... alhoewel ik dat ten zeerste betwijfel!marieke schreef:eens heel lief kijken naar de mama en de papa zeker, al denk ik niet dat ze van martine nog veel moet verwachten.satine schreef:Ik vraag mij eigenlijk af hoe zij haar reisje naar Praag gaat betalen, ze heeft al die tijd in Tjechië vrijwilligerswerk gedaan....

Van Eric en Martine lijkt me ook geen optie als je ziet hoe de verhoudingen daar nu liggen. Beetje vreemd is het in elk geval wel vind ik!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 1
Haha, kwestie van de familietraditie vol te houden!mamavan2 schreef:Misschien gaat ze wel een lening vragen bij tante Marianne.

0 x
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 1
Re:
Da's een fijntje!Mieke schreef:Op sollicitatie met een decolleté, voor welke functie zou zij solliciteren seg![]()
En Geert z'n vereisten voor een secretaresse, een goed voorkomen, waarom werkt Aisha daar dan

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re:
omdat Geert eens graag afwisselt?Mieke schreef:Op sollicitatie met een decolleté, voor welke functie zou zij solliciteren seg![]()
En Geert z'n vereisten voor een secretaresse, een goed voorkomen, waarom werkt Aisha daar dan

0 x